Haha waarom doe je ht dan erinquote:Op maandag 30 november 2009 23:10 schreef basjwz het volgende:
Sta ik weer in de albert hein
Komt er weer zon oude gek aan legt zen boodschapjes neer komt er verdomme een tomaten saus blikje van 10 cent over de balie. Zegt die gek: Oh die hoef ik eigenlijk niet. Moet die kassamederwerker weer naar haar baas bellen. Baas komt er aan gelopen 4 a 5 min later. Moet ze die sleutel er weer in doen. Weer er door heen halen. En dan pas gaat ze verder.
EN DAT VIND IK KUT!
Klacht 1 : Ga niet om 10 cent moeilijk doen
Klacht 2: Tomaten saus is nog best wel te eten
Klacht 3: Als je het niet nodig bent doe het dan ook niet in je kar
Wie heeft dit ook =)
In de albert heijn werken ze niet met sleutels en dan afscannen, alleen in de aldi, dus fucking pauper dat je er bent, doe je research, of vertel het echte verhaal, want je bent wss te schijterig dat we je een aldi-tokkie vinden.quote:Op maandag 30 november 2009 23:10 schreef basjwz het volgende:
Sta ik weer in de albert hein
Komt er weer zon oude gek aan legt zen boodschapjes neer komt er verdomme een tomaten saus blikje van 10 cent over de balie. Zegt die gek: Oh die hoef ik eigenlijk niet. Moet die kassamederwerker weer naar haar baas bellen. Baas komt er aan gelopen 4 a 5 min later. Moet ze die sleutel er weer in doen. Weer er door heen halen. En dan pas gaat ze verder.
EN DAT VIND IK KUT!
Klacht 1 : Ga niet om 10 cent moeilijk doen
Klacht 2: Tomaten saus is nog best wel te eten
Klacht 3: Als je het niet nodig bent doe het dan ook niet in je kar
Wie heeft dit ook =)
quote:Op maandag 30 november 2009 23:10 schreef basjwz het volgende:
albert hein
TS had een klacht, maar had geen aandacht nodig.quote:Op maandag 30 november 2009 23:13 schreef donthate het volgende:
[..]
? ik BEVESTIG ALLEEN WAT DIE ZEGT knuppel
Oh zeker wel dat bij mijn lokale Albert Heijn ze met een sleutel werken.quote:In de albert heijn werken ze niet met sleutels en dan afscannen, alleen in de aldi, dus fucking pauper dat je er bent, doe je research, of vertel het echte verhaal, want je bent wss te schijterig dat we je een aldi-tokkie vinden.
trollquote:Op maandag 30 november 2009 23:16 schreef basjwz het volgende:
[..]
Oh zeker wel dat bij mijn lokale Albert Heijn ze met een sleutel werken.
Kom dan Appingedam.
quote:Op maandag 30 november 2009 23:30 schreef Dennehy het volgende:
Appingedam...tering. Daar wonen toch alleen aso's zonder opleiding?
quote:Op maandag 30 november 2009 23:30 schreef Dennehy het volgende:
Appingedam...tering. Daar wonen toch alleen aso's zonder opleiding?
1 |
AANVALLUH!!quote:Op maandag 30 november 2009 23:40 schreef basjwz het volgende:
Mijn emoticon + quote
is een epische fail!
Val me niet aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |