deze vriendin heeft al vaker voor problemen gezorgt, zo heeft ze bijna een vakantie in de war laten lopen. en ze probeert je vriendengroepje te breken ten gunste van haar.
je wil de vriendschap met die vriend van je houden, maar je kan zijn vriendin niet uitstaan...
quote:Mooie vriend als hij niks van je kan hebben zou ik zeggen.
ligt eraan, als je denkt dat die vriend van je het aan kan, hem gewoon de waarheid vertellen
Probeer het niet als ultimatum te brengen, maar zeg dat je wat opvalt.
quote:Vrienden hoef je niet te testen.
Op maandag 29 april 2002 20:15 schreef Pushit het volgende:[..]
Mooie vriend als hij niks van je kan hebben zou ik zeggen.
Verder gewoon dat kutwijf vertellen waar het op staat. Als hij jou dan laat vallen, zou je toch al niks aan hem gehad hebben als het er op neer zou komen. Dit zijn van die momenten waarbij je je "vrienden" kan testen, dus neem die kans
En iedereen doet af en toe gekke dingen als ze verliefd zijn.
quote:jah dat doet ze zeker, maar dit is nie leuk meer, ze maakt stekende opmerkingen tegen mij vrienden, en dus ook de vrienden van haar vriend :S
Op maandag 29 april 2002 20:17 schreef Brad het volgende:[..]
Vrienden hoef je niet te testen.
En iedereen doet af en toe gekke dingen als ze verliefd zijn.
als wij gaan stappen moet ze er automatisch ook bij zijn en wil ze bepalen waar we naartoe gaan, ze stelt zich zwaar afhankelijk op van haar vriend en hemelt hem op tot ontiegelijke hoogte en schept er dan over op tegen ons en haar vriendinnen.
quote:Als je daar niet tegen kan bereid je dan maar voor op een ongelukkige toekomst.. Zolang er vrouwen zijn zullen mannen voor hun manipulatie vallen, is een wet van de natuur.. Ik doe het zelf ook
als wij gaan stappen moet ze er automatisch ook bij zijn en wil ze bepalen waar we naartoe gaan, ze stelt zich zwaar afhankelijk op van haar vriend en hemelt hem op tot ontiegelijke hoogte en schept er dan over op tegen ons en haar vriendinnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |