De meeste fokkers kennen mij als een agresieve jongen, iemand met een kort lontje en losse handjes. Er zijn bepaalde zaken die mij echter rustig.. maar dan ook superrustig maken! nee stop.. lees door!
Zoals vandaag dus, ik had met medicijnen op dus was vrij kalm. Ik liep door de stad met een paar vrienden en had een fietseketting bij, nu zullen de meeste fokkers dit raar vinden maar ik heb hem altijd bij als ik rustig ben, want dan ben ik behulpzaam voor als mensen met een kapotte fietseketting stilstaan, dan kan ik ze helpen.
Ik zag iets verderop op een bankje 3 nerds zitten, ze waren pokemon kaartjes aan het bekijken. Een vriend van mij sprak ze aan omdat hij 1 nerd dacht te herkennen. Hij durfde mijn vriend niet aan te kijken. Ineens begonnen mijn medicijnen uit te werken en begon mijn bloed te koken. Ik rende naar mijn vriend en die nerd en zei dat ik em kapot ging slaan! Hij scheet in zijn broek, en toen hij was verschoond probeerde hij een move te maken, piii-kaaa-chuuu ofzo ik begon te lachen en heb em maar met mijn fietseketting verrot geslagen. Hij wilde nog ergens een health-bonus pakken maar ik zei: het is gvd geen kutcomputerspel, dit is life.
Ik heb em in een plas bloed laten liggen. Die andere 2 zijn snel de intertoys in gerend.
Klacht:fietseketting kapot:
Klacht2: boete van 12 euro