abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75162769
De meeste fokkers kennen mij als een agresieve jongen, iemand met een kort lontje en losse handjes. Er zijn bepaalde zaken die mij echter rustig.. maar dan ook superrustig maken! nee stop.. lees door!

Zoals vandaag dus, ik had met medicijnen op dus was vrij kalm. Ik liep door de stad met een paar vrienden en had een fietseketting bij, nu zullen de meeste fokkers dit raar vinden maar ik heb hem altijd bij als ik rustig ben, want dan ben ik behulpzaam voor als mensen met een kapotte fietseketting stilstaan, dan kan ik ze helpen.

Ik zag iets verderop op een bankje 3 nerds zitten, ze waren pokemon kaartjes aan het bekijken. Een vriend van mij sprak ze aan omdat hij 1 nerd dacht te herkennen. Hij durfde mijn vriend niet aan te kijken. Ineens begonnen mijn medicijnen uit te werken en begon mijn bloed te koken. Ik rende naar mijn vriend en die nerd en zei dat ik em kapot ging slaan! Hij scheet in zijn broek, en toen hij was verschoond probeerde hij een move te maken, piii-kaaa-chuuu ofzo ik begon te lachen en heb em maar met mijn fietseketting verrot geslagen. Hij wilde nog ergens een health-bonus pakken maar ik zei: het is gvd geen kutcomputerspel, dit is life.

Ik heb em in een plas bloed laten liggen. Die andere 2 zijn snel de intertoys in gerend.

Klacht:fietseketting kapot:
Klacht2: boete van 12 euro
  maandag 30 november 2009 @ 22:04:08 #2
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75162797
michielos wannabe
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 30 november 2009 @ 22:04:22 #3
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75162804
Zo, en nu even lezen
Drinky is een baas
  maandag 30 november 2009 @ 22:05:05 #4
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75162850
Had ik toch gelijk met m'n fipo
Drinky is een baas
  maandag 30 november 2009 @ 22:05:12 #5
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75162854
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:03 schreef onderscheid het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een agresieve jongen, iemand met een kort lontje en losse handjes. Er zijn bepaalde zaken die mij echter rustig.. maar dan ook superrustig maken! nee stop.. lees door!

Zoals vandaag dus, ik had met medicijnen op dus was vrij kalm. Ik liep door de stad met een paar vrienden en had een fietseketting bij, nu zullen de meeste fokkers dit raar vinden maar ik heb hem altijd bij als ik rustig ben, want dan ben ik behulpzaam voor als mensen met een kapotte fietseketting stilstaan, dan kan ik ze helpen.

Ik zag iets verderop op een bankje 3 nerds zitten, ze waren pokemon kaartjes aan het bekijken. Een vriend van mij sprak ze aan omdat hij 1 nerd dacht te herkennen. Hij durfde mijn vriend niet aan te kijken. Ineens begonnen mijn medicijnen uit te werken en begon mijn bloed te koken. Ik rende naar mijn vriend en die nerd en zei dat ik em kapot ging slaan! Hij scheet in zijn broek, en toen hij was verschoond probeerde hij een move te maken, piii-kaaa-chuuu ofzo ik begon te lachen en heb em maar met mijn fietseketting verrot geslagen. Hij wilde nog ergens een health-bonus pakken maar ik zei: het is gvd geen kutcomputerspel, dit is life.

Ik heb em in een plas bloed laten liggen. Die andere 2 zijn snel de intertoys in gerend.

Klacht:fietseketting kapot:
Klacht2: boete van 12 euro

Denk volgende keer knokploegje voor dat soort mensen
  maandag 30 november 2009 @ 22:05:28 #6
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75162866
edit: kanker
Drinky is een baas
pi_75162875
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:05 schreef donthate het volgende:

[..]

Denk volgende keer knokploegje voor dat soort mensen
Je hoeft niet elke keer de op te quoten hoor.
pi_75162888
Bijna net zo slecht als het origineel
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  maandag 30 november 2009 @ 22:06:28 #9
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_75162907
Te slecht voor woorden deze.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  maandag 30 november 2009 @ 22:07:43 #10
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_75162967
quote:

This story strangely arouses me.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_75162999
beetje jammer
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')