Hij wil aandachtquote:Op maandag 30 november 2009 21:14 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ff en mn Kat neemt Fok over!!!!!
doet die van mij ook weleens. gaat op toetsenbord liggen ofzo, of soms gewoon in de tas van de laptopquote:
yeah, vrijdag, zaterdag, zondag. maandag om bij te komen en weer vrijdag.quote:Op maandag 30 november 2009 21:15 schreef Jian het volgende:
Ik stel voor dat we gewoon direct naar de vrijdag gaan, welke lamlul heeft die dinsdag, woensdag en donderdag toch verzonnen
Nou ja, 't gaat al snel genoeg hoor, oud(er) wordenquote:Op maandag 30 november 2009 21:15 schreef Jian het volgende:
Ik stel voor dat we gewoon direct naar de vrijdag gaan, welke lamlul heeft die dinsdag, woensdag en donderdag toch verzonnen
Gaat zonder die dinsdag, woensdag en donderdag echt niet sneller, ik stop alleen gewoon iets van 100 weken in een jaarquote:Op maandag 30 november 2009 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, 't gaat al snel genoeg hoor, oud(er) worden
Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik 40 werd, 't gaat steeds en steeds sneller lijkt het wel.
Nope, Tiesto - Elements of Life @ Copenhagen staat hier opquote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kijkt iemand van jullie memories? Of is dat alleen voor ouwe lullen zoals ik. Ik kijk er altijd met redelijk veel plezier naar namelijk.
Da's een mooi beest Laysaquote:Op maandag 30 november 2009 21:14 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ff en mn Kat neemt Fok over!!!!!
nope next top model australie staat hier opquote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kijkt iemand van jullie memories? Of is dat alleen voor ouwe lullen zoals ik. Ik kijk er altijd met redelijk veel plezier naar namelijk.
Memories ?? is dat erotisch of aktie ?quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Whehehequote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nope, Tiesto - Elements of Life @ Copenhagen staat hier op.
goh, ik weet als de dag van gister hoe oud ik gister werdquote:Op maandag 30 november 2009 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, 't gaat al snel genoeg hoor, oud(er) worden
Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik 40 werd, 't gaat steeds en steeds sneller lijkt het wel.
Nopequote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, zoiets. Nu op Ned1quote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Memories ?? is dat erotisch of aktie ?
VI begint zoquote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef gomi het volgende:
[..]
nope next top model australie staat hier op
Heb niks over muzieksmaak voorbij zien komen, neequote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Whehehe![]()
![]()
Je probeert het vorige topic ongedaan te maken hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |