SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het zijn ook Kroten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het zijn ook Kroten
quote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Genius-F het volgende:
Ik mis enkel het 5gulden muntstuk, die was baas.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:32 schreef Rowdie het volgende:De joet . . .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
serieus!!!!quote:Op maandag 30 november 2009 19:35 schreef Ensaf het volgende:
Op Wilders stemmen dus.
Die wil de gulden terug.
'Programma Wilders 'Fortuynistisch''
Wat is dit, het volgende pareltje van guus meeuwis ?quote:Op maandag 30 november 2009 19:29 schreef Rowdie het volgende:
Ik kan er niet meer tegen!
Ik mis je zo, ik mis je!
Altijd was je trouw, je zag er zo goed uit.
Je had waarde, je was zo mooi!
Ik heb heimwee, en het liefst kom je vandaag nog terug!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu pakken de rechtsen ook nog de gulden afquote:Op maandag 30 november 2009 19:35 schreef Ensaf het volgende:
Op Wilders stemmen dus.
Die wil de gulden terug.
'Programma Wilders 'Fortuynistisch''
Ja, want dat zou zo goed zijn voor onze economie!quote:Op maandag 30 november 2009 19:37 schreef Rowdie het volgende:
[..]
serieus!!!!
Alleen al om die reden stem ik op PVV
Dat lijkt me inmiddels ook erg lastig met 10 jaar inflatie. Of rekenen mensen nog steeds terug met de hersenkrakende factor van 2,2?quote:
Alsof inflatie dat veranderd heeft. Waar heb jij economie gehad?quote:Op maandag 30 november 2009 19:47 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dat lijkt me inmiddels ook erg lastig met 10 jaar inflatie. Of rekenen mensen nog steeds terug met de hersenkrakende factor van 2,2?
Even kijken of iemand dom genoeg is om hier op te reageren.quote:Op maandag 30 november 2009 19:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nu pakken de rechtsen ook nog de gulden af
Ja want de pond doet het ook zo goed.quote:Op maandag 30 november 2009 19:50 schreef zkr600 het volgende:
Ik denk dat met een beetje volharding en vertrouwen de Nederlandse gulden de Euro zou overstijgen als sterkere munt over een paar jaar.
Maar dat is mijn opinie...
De euro is in 10 jaar tijd toch beduidend minder waard geworden. Als je dat gaat vergelijken met de gulden van toen (inflatie is immers op dat punt gestopt) is die verhouding niet meer geldig.quote:Op maandag 30 november 2009 19:50 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Alsof inflatie dat veranderd heeft. Waar heb jij economie gehad?
Kon je een hele avond van stappen. Met vier van die geeltjes . . .quote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef mafkees01 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was dat toen veel geld![]()
Dingen waren ook goedkoper, vooral levensmiddelen e.d.quote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef mafkees01 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie kleurtjes ookquote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef mafkees01 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, idd, toen ik naar de Wallen ging zou ik daar de hele avond rondhangen, allerleie dingen kopen en betalen, en had zelden meer dan 100 gulden nodig. Ik bedoel van rond 5 uur s'avonds tot laat in de nacht (2 uur) toe.quote:Op maandag 30 november 2009 20:02 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Kon je een hele avond van stappen. Met vier van die geeltjes . . .
hardcore!quote:Op maandag 30 november 2009 19:56 schreef TimMer1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de echte bazen hebben deze nog meegemaakt.
De inflatie is niet gestopt. De gulden is gestopt. Inflatie is gewoon doorgegaan hoor. Maar dat heeft er helemaal niks mee te maken. Stel dat we morgen de gulden weer in zouden voeren dan krijg jij voor je 10 euro gewoon 22 gulden.quote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
De euro is in 10 jaar tijd toch beduidend minder waard geworden. Als je dat gaat vergelijken met de gulden van toen (inflatie is immers op dat punt gestopt) is die verhouding niet meer geldig.
ZO ONTZETTEND EENS!.quote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Genius-F het volgende:
quote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Genius-F het volgende:
Pluisquote:Op maandag 30 november 2009 20:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
ZO ONTZETTEND EENS!.
Die woog ook veel.. *voor mijn kinderhand toen*
Ja, maar dat heeft er niks mee te maken. Ik ga namelijk ook geen prijzen omrekenen naar dollars in de supermarkt om een prijsniveau te vergelijken. Dat doe ik op basis van een oude valuta met bijbehorende koopkracht voor die tijd. Daar reken je immers voor om. Dat doe je dus inclusief de gestegen inflatie vanaf het moment dat die valuta niet meer geldt.quote:Op maandag 30 november 2009 20:12 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
De inflatie is niet gestopt. De gulden is gestopt. Inflatie is gewoon doorgegaan hoor. Maar dat heeft er helemaal niks mee te maken. Stel dat we morgen de gulden weer in zouden voeren dan krijg jij voor je 10 euro gewoon 22 gulden.
Jaloers.quote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef tong80 het volgende:
Mensen die om half acht al dronken zijn
Waarom zou je dan uberhaupt naar guldens omrekenen? Als het om koopkracht gaat hoef je dat toch niet ineens in een ander valuta uit te gaan drukken.quote:Op maandag 30 november 2009 21:07 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft er niks mee te maken. Ik ga namelijk ook geen prijzen omrekenen naar dollars in de supermarkt om een prijsniveau te vergelijken. Dat doe ik op basis van een oude valuta met bijbehorende koopkracht voor die tijd. Daar reken je immers voor om. Dat doe je dus inclusief de gestegen inflatie vanaf het moment dat die valuta niet meer geldt.
Toen ik nog klein was heb ik die een keer gevonden, ik was zo blijquote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef mafkees01 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kreng was zo zwaar dat je er volgens mij makkelijk iemand mee dood kon gooien. Als je meerdere van die dingen in je portemonnee had liep je krom...quote:Op maandag 30 november 2009 20:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
ZO ONTZETTEND EENS!.
Die woog ook veel.. *voor mijn kinderhand toen*
Dan had ik een hele goeie zaterdagavond! Met een van die jongens op zak!quote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef mafkees01 het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |