SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het zijn ook Kroten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het zijn ook Kroten
quote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Genius-F het volgende:
Ik mis enkel het 5gulden muntstuk, die was baas.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:32 schreef Rowdie het volgende:De joet . . .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
serieus!!!!quote:Op maandag 30 november 2009 19:35 schreef Ensaf het volgende:
Op Wilders stemmen dus.
Die wil de gulden terug.
'Programma Wilders 'Fortuynistisch''
Wat is dit, het volgende pareltje van guus meeuwis ?quote:Op maandag 30 november 2009 19:29 schreef Rowdie het volgende:
Ik kan er niet meer tegen!
Ik mis je zo, ik mis je!
Altijd was je trouw, je zag er zo goed uit.
Je had waarde, je was zo mooi!
Ik heb heimwee, en het liefst kom je vandaag nog terug!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu pakken de rechtsen ook nog de gulden afquote:Op maandag 30 november 2009 19:35 schreef Ensaf het volgende:
Op Wilders stemmen dus.
Die wil de gulden terug.
'Programma Wilders 'Fortuynistisch''
Ja, want dat zou zo goed zijn voor onze economie!quote:Op maandag 30 november 2009 19:37 schreef Rowdie het volgende:
[..]
serieus!!!!
Alleen al om die reden stem ik op PVV
Dat lijkt me inmiddels ook erg lastig met 10 jaar inflatie. Of rekenen mensen nog steeds terug met de hersenkrakende factor van 2,2?quote:
Alsof inflatie dat veranderd heeft. Waar heb jij economie gehad?quote:Op maandag 30 november 2009 19:47 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dat lijkt me inmiddels ook erg lastig met 10 jaar inflatie. Of rekenen mensen nog steeds terug met de hersenkrakende factor van 2,2?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |