Hij heeft anders toestemming van mij!quote:Op maandag 30 november 2009 19:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En nu ook nog pm openbaar maken, daar staat een ban op
Yeah, zo wil ik men eerste banwel verdienenquote:Op maandag 30 november 2009 19:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En nu ook nog pm openbaar maken, daar staat een ban op
Ik geloof helemaal niks meer, ik ben heel mn vertrouwen in de mensheid kwijtquote:
Och, arme schat.quote:Op maandag 30 november 2009 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof helemaal niks meer, ik ben heel mn vertrouwen in de mensheid kwijt
Ja, en ik was al zo zielig, werken voor een ouwe vrek, een verlamd kind dat een operatie nodig heeft die ik niet kan betalen, droog brood voor Kerstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef CaLeX het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL STOM!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou moe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
O nee, ander verhaalquote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en ik was al zo zielig, werken voor een ouwe vrek, een verlamd kind dat een operatie nodig heeft die ik niet kan betalen, droog brood voor Kerst
Doomed, JB! You're doomed for all time.quote:
quote:
O, dan had ik toch het goedequote:Op maandag 30 november 2009 19:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doomed, JB! You're doomed for all time.
Your future is a horror story, written by your crime.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |