Op 200 graden? Ik meen me te herinneren dat je de plastic zak er omheen moest laten. Lijkt me erg eng, dus die heb ik er al af gehaald.......quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 16:46 schreef error_404 het volgende:
Ja, die zakken nemen ook enorm veel ruimte in, dat ze daar niet iets anders voor bedenken. Een doosje ofzo.
Ben je verliefd op me en volg je me nu in ieder topic?quote:Op maandag 30 november 2009 16:46 schreef error_404 het volgende:
Ja, die zakken nemen ook enorm veel ruimte in, dat ze daar niet iets anders voor bedenken. Een doosje ofzo.
Niet voorgebakken, dus al helemaal afgebakken?quote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef KrustyKuntz het volgende:
Het is zo'n apparaat dat je in het vriesvak van de appie vind. Dus niet de al voorgebakken pains. Als jullie begrijpen wat ik bedoel...
Ja, als je even wil bukken voor me?quote:Op maandag 30 november 2009 16:50 schreef KrustyKuntz het volgende:
[..]
Ben je verliefd op me en volg je me nu in ieder topic?
Kan je zo het brood er in schuiven!quote:Op maandag 30 november 2009 16:51 schreef error_404 het volgende:
[..]
Ja, als je even wil bukken voor me?
Als ik buk druk jij je piemel tegen het scherm aan?quote:Op maandag 30 november 2009 16:51 schreef error_404 het volgende:
[..]
Ja, als je even wil bukken voor me?
Leek mij ook. Maar het staat op de site van appie. Het is de onderste; http://webwinkel.ah.nl/process?search_parameter=boulogne&catalog=AH&action=albert_noscript.modules.buildquote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef Lienekien het volgende:
Je bakt brood nooit af met de plastic zak eromheen.
Hier zit wel een zak omheen:quote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef Lienekien het volgende:
Je bakt brood nooit af met de plastic zak eromheen.
quote:Kant en klaar diepvries afbakbrood waar je thuis gemakkelijk een Pain de Boulogne mee kunt bakken. Zo uit de diepvries met gesloten zak en al in een koude oven. Instellen op ca. 200 graden, bakken ca. 55 minuten. Resultaat: Een heerlijk knapperig vers vloerbroodje voor bij het ontbijt, lunch en brunch. Let op: bij het openen van de bakzak kan warme lucht ontsnappen.
Goh, ja.quote:Op maandag 30 november 2009 16:56 schreef KrustyKuntz het volgende:
[..]
Leek mij ook. Maar het staat op de site van appie. Het is de onderste; http://webwinkel.ah.nl/process?search_parameter=boulogne&catalog=AH&action=albert_noscript.modules.build
Ik heb inderdaad gefaald. Nu maar eens kijken hoe het uit gaat pakken zonder zak.quote:Op maandag 30 november 2009 17:00 schreef ProFlamer het volgende:
En ooh ja: TS is faalhaas!
Zonder die zak bakt dat brood niet lekker af!
Dus wellicht toch, zoals eerder voorgesteld, anaal inbrengen!
Het is toch al uitgepakt?quote:Op maandag 30 november 2009 17:02 schreef KrustyKuntz het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad gefaald. Nu maar eens kijken hoe het uit gaat pakken zonder zak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |