SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie koopt die shit dan nog![]()
Als je je laat weerhouden door bijwerkingen op de bijsluiter, kun je al geen paracetamolletje meer nemen.quote:
Het gaat me niet om de bijwerkingen , maar dat in zo'n reclame alle mogelijke bijwerkingen worden genoemd omdat ze anders gesued wordenquote:Op maandag 30 november 2009 16:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als je je laat weerhouden door bijwerkingen op de bijsluiter, kun je al geen paracetamolletje meer nemen.
Ik vind het altijd mooi om te horen. Dan heb je even een reclame en dan komt het: "But Aleve is not for everyone!". De meest belachelijke dingen komen soms voorbij. "If you notice suicidal thoughs or actions, please go see a doctor for help".quote:Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef .aeon het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de bijwerkingen , maar dat in zo'n reclame alle mogelijke bijwerkingen worden genoemd omdat ze anders gesued wordenWat Barcaconia al zegt idd, 20 seconden reclame en dan nog 30 seconden alle shit die je er heel misschien van krijgt.
Over de bijwerkingen, dat moet je toch van je huisarts vragen/weten?? Want hij/zie is diegene die daarvoor verantwoordelijk is, niet de reclame sowieso? En alle geneesmiddelen hebben ook bijwerkingen, wie weet dat nou niet??quote:Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef .aeon het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de bijwerkingen , maar dat in zo'n reclame alle mogelijke bijwerkingen worden genoemd omdat ze anders gesued wordenWat Barcaconia al zegt idd, 20 seconden reclame en dan nog 30 seconden alle shit die je er heel misschien van krijgt.
De Amerikaanse farmaceutsiche industrie is alleen op één ding uit : geld verdienen.quote:Op maandag 30 november 2009 16:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind het altijd mooi om te horen. Dan heb je even een reclame en dan komt het: "But Aleve is not for everyone!". De meest belachelijke dingen komen soms voorbij. "If you notice suicidal thoughs or actions, please go see a doctor for help".
Ja, als ik net zelfmoord gepleegd heb ga ik even de dokter bellen ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |