abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75147565

AMBIEN CR is indicated to help you fall asleep and/or stay asleep.

OH JA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie koopt die shit dan nog
pi_75147654
omdat je gewoon andere medicijnen neemt tegen de bijwerkingen?
  maandag 30 november 2009 @ 16:34:11 #3
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_75147691
Duh, ze dekken zich gewoon in tegen gekke Amerikanen die miljoenen willen claimen na het lijden aan een simpele bijwerking
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  maandag 30 november 2009 @ 16:34:43 #4
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75147720
Die TV reclames in de US zijn altijd hilarisch. Eerst 20 seconde reclame, dan 30 seconde disclaimers Reclames zo simpel als Aleve hebben al een halve minuut disclaimers.

TV reclames zijn sowieso mooi in de US omdat ze concurrentie direct afzeiken. In een Chevrolet reclame zeggen ze gewoon letterlijk dat een Toyota kwalitatief slechter is, meer benzine verbruikt en duurder is. Bij een reclame van Burger King zeggen ze ook dat een McDonalds burger kleiner is en minder vlees bevat bijvoorbeeld.

Heerlijk vind ik het
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  maandag 30 november 2009 @ 16:35:42 #5
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_75147767
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:31 schreef .aeon het volgende:

Wie koopt die shit dan nog
Als je je laat weerhouden door bijwerkingen op de bijsluiter, kun je al geen paracetamolletje meer nemen.
  maandag 30 november 2009 @ 16:36:49 #6
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_75147819
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:33 schreef yanterw_q het volgende:
USA [ afbeelding ]
pi_75147971
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:35 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Als je je laat weerhouden door bijwerkingen op de bijsluiter, kun je al geen paracetamolletje meer nemen.
Het gaat me niet om de bijwerkingen , maar dat in zo'n reclame alle mogelijke bijwerkingen worden genoemd omdat ze anders gesued worden Wat Barcaconia al zegt idd, 20 seconden reclame en dan nog 30 seconden alle shit die je er heel misschien van krijgt.
  maandag 30 november 2009 @ 16:42:12 #8
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75148084
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef .aeon het volgende:

[..]

Het gaat me niet om de bijwerkingen , maar dat in zo'n reclame alle mogelijke bijwerkingen worden genoemd omdat ze anders gesued worden Wat Barcaconia al zegt idd, 20 seconden reclame en dan nog 30 seconden alle shit die je er heel misschien van krijgt.
Ik vind het altijd mooi om te horen. Dan heb je even een reclame en dan komt het: "But Aleve is not for everyone!". De meest belachelijke dingen komen soms voorbij. "If you notice suicidal thoughs or actions, please go see a doctor for help".

Ja, als ik net zelfmoord gepleegd heb ga ik even de dokter bellen ja
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_75148164
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef .aeon het volgende:

[..]

Over de bijwerkingen, dat moet je toch van je huisarts vragen/weten?? Want hij/zie is diegene die daarvoor verantwoordelijk is, niet de reclame sowieso? En alle geneesmiddelen hebben ook bijwerkingen, wie weet dat nou niet??
pi_75148407
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:42 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ik vind het altijd mooi om te horen. Dan heb je even een reclame en dan komt het: "But Aleve is not for everyone!". De meest belachelijke dingen komen soms voorbij. "If you notice suicidal thoughs or actions, please go see a doctor for help".

Ja, als ik net zelfmoord gepleegd heb ga ik even de dokter bellen ja
De Amerikaanse farmaceutsiche industrie is alleen op één ding uit : geld verdienen.

Over de mensen hun gezondheid maken ze zich niet druk. In psychiatrische ziekenhuizen aldaar bijvoorbeeld, worden patiënten gewoon van alles voorgeschreven, heeft niets te maken met een of andere probleem.
Gewoon voorschrijven om het voorschrijven zelfs. Op die manier blijven de ziekenhuizen draaiende, blijven de artsen ook nog in de praktijk, en de industrie kan dus gewoon doorzetten.

Belachelijk systeem is het, en bovendien is het hele verzekeringssysteem daar corrupt en ondermaats.
Maar dit weet je al hoop ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')