dag Levi! Daag, daagquote:Op maandag 30 november 2009 15:44 schreef Levitation het volgende:
*Levi meldt zich wel weer als er een leukere TT is.
echt he, over losers gesproken...quote:Op maandag 30 november 2009 15:47 schreef Inu het volgende:
Dikke Ludolf past niet in de auto die hij net gekocht heeft
Ja, maar heb het al een half jaar niet gezien ofzoquote:Op maandag 30 november 2009 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
De Ludolfs. 1 aflevering leuk en daarna kun je het nooit meer zien
Er zijn helaas wel meer van dat soort Discovery onwaardige programma's.quote:Op maandag 30 november 2009 15:52 schreef bleiblei het volgende:
Ik vond het de eerste 5 min niet eens leuk.
Daarna weet ik het niet, want ik ben verder gezapt.
Echt, dat programma staat wel hoog in de top van de meest geestdodende programma's.
En dan wordt het nog op Discovery uitgezonden ook.
slechte vermomming Leviquote:Op maandag 30 november 2009 15:50 schreef helicopter het volgende:
Ludolfs kijk ik ook nooit, vind er niets aan. Net als die programma's over het bouwen van die choppers.
Daarom kijk ik tegenwoordig Animal Planetquote:Op maandag 30 november 2009 15:54 schreef helicopter het volgende:
[..]
Er zijn helaas wel meer van dat soort Discovery onwaardige programma's.
Is een leuke zender.quote:Op maandag 30 november 2009 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom kijk ik tegenwoordig Animal Planet
Ik ben verslaafd aan Animal Copsquote:Op maandag 30 november 2009 16:07 schreef helicopter het volgende:
[..]
Is een leuke zender.Vind vooral die Animal Cops wel leuk.
Nee. Volgens mij niet.quote:Op maandag 30 november 2009 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan Animal Cops
Heb je die cactuskat gezien?
quote:Op maandag 30 november 2009 16:12 schreef r8ality het volgende:
En die Ludolfs is vet. Als je tenminste van veel onderdelen en ouwe bakken houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |