Levenslang de doodstraf!quote:Op maandag 30 november 2009 14:58 schreef Jahr00n het volgende:
Levenslang.
Ik ben tegen de doodstraf.
Vierendelen!quote:
Goede conditie als ie op zo'n leeftijd nog vuurgevechten kan houdenquote:Maandag werd duidelijk dat de crimineel al op zijn zeventiende veroordeeld werd tot 95 jaar gevangenisstraf. Hij had een gewelddadige overval gepleegd op een bank. In 200 kreeg hij gratie. Zijn leven had hij echter niet gebeterd. Hij viel enkele agenten aan en werd recent aangeklaagd voor kinderverkrachting. Hij was slechts zes dagen eerder op borgtocht vrijgelaten toen hij zondag Mark Renninger (39), Ronald Owens (37), Tina Griswold (40) en Greg Richards (42) van de politie van Lakewood doodschoot. Clemmons droeg een electronische armband en was in afwachting van zijn proces
Landen met zwaardere straffen laten echter niet minder criminaliteit zien, het omgekeerde juist.quote:Op maandag 30 november 2009 14:57 schreef onderscheid het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rkracht__.html?p=6,2
Ja korte straffen, gratie verlenen en vervroegd vrijlaten werkt echt perfect![]()
Deze kneus had al lang de doodstraf moeten krijgen.
Klacht: zie tt.
Hadden ze toen al vuurwapens?quote:Op maandag 30 november 2009 15:05 schreef L-uuc het volgende:
[..]
Goede conditie als ie op zo'n leeftijd nog vuurgevechten kan houden!
En dat komt door de zware straffen?quote:Op maandag 30 november 2009 15:07 schreef Zith het volgende:
[..]
Landen met zwaardere straffen laten echter niet minder criminaliteit zien, het omgekeerde juist.
quote:Op maandag 30 november 2009 14:58 schreef Jahr00n het volgende:
Levenslang.
Het is een KLB-topicquote:Op maandag 30 november 2009 15:17 schreef Fascination het volgende:
Ik dacht bij het lezen van de tt dat dit een interessant topic met beargumenteerde OP zou zijn. Viel dat even tegen.
Ach ja, Amerika he.quote:Op maandag 30 november 2009 15:28 schreef onderscheid het volgende:
[..]
En dat komt door de zware straffen?
En hoevaak zie je niet dat criminelen weer op het oude pad terug komen, of op verlof weer rare dingen doen. Die kerel had die 95 jaar uit moeten zitten.
Ik ben het hier niet mee eens, ik vind dat ook iemand de kans moet krijgen om zijn leven te beteren.quote:Op maandag 30 november 2009 14:58 schreef Jahr00n het volgende:
Levenslang.
En dan gaat ie over 10 jaar rustig door met waar ie mee bezig was?quote:Op maandag 30 november 2009 16:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens, ik vind dat ook iemand de kans moet krijgen om zijn leven te beteren.
Gelukkig gebeurt dat op de FP nooit.quote:Op maandag 30 november 2009 15:03 schreef Tacobell het volgende:
Kijk voor de grap eens naar reacties bij een artikel over bijvoorbeeld een moord bij de Telegraaf.
Daar schreeuwen mensen altijd meteen dat de moordenaar z'n ballen eraf moeten, z'n kop eraf gesneden moet worden of langzaam z'n tenen eraf knippen, etc.
Tokkievolk.
Dat weet ik niet, maar het is in iedergeval zo dat hogere straffen dus blijkbaar niet standard voor minder criminaliteit zorgt (er zijn dus externe factoren). Verder neemt de criminaliteit in NL af..quote:Op maandag 30 november 2009 15:28 schreef onderscheid het volgende:
[..]
En dat komt door de zware straffen?
En hoevaak zie je niet dat criminelen weer op het oude pad terug komen, of op verlof weer rare dingen doen. Die kerel had die 95 jaar uit moeten zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |