quote:Op maandag 30 november 2009 14:57 schreef error_404 het volgende:
Joh, laat ze lekker. Dat je daar wakker van ligt zeg.
Je bent gewoon jaloers dat ze eerder drukten dan jij!
quote:Op maandag 30 november 2009 14:56 schreef Remsjo het volgende:
Voor het zelfde geld schrikt de chauffeur van het belletje wat je hoort als je op dat knopje drukt, moet de chauffeur een noodstop gebruiken en schiet mijn snikkel tussen het rokje van het meisje wat naast me zit.![]()
Het eindstation was Tilburgquote:Op maandag 30 november 2009 15:00 schreef error_404 het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om, maar je baalt gewoon dat je pas bij het eindstation eruit moet.
Mensen die in de 21ste eeuw voor het eerst met de bus gaan. Onder wat voor steen heb je dan gelegen zegquote:Op maandag 30 november 2009 15:04 schreef trovey het volgende:
Misschien zat die persoon wel voor de eerste keer in die bus en wist ze niet wat jij wel weet.
Ik ga ook maar één of twee keer per jaar met de bus...waarom zou ik vaker gaan als ik andere manieren van vervoer hebquote:Op maandag 30 november 2009 15:06 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Mensen die in de 21ste eeuw voor het eerst met de bus gaan. Onder wat voor steen heb je dan gelegen zeg
Hihi wat lief, TS gaat met z'n vriendinnetje op stapquote:Op maandag 30 november 2009 14:56 schreef Remsjo het volgende:
naar het betreffende busstation gaat![]()
Zit je zo in de bus, voor je zit een trol met dikke krullen, bril en puisten. Ben je bijna op plaats van bestemming, gaat die trol op het stopknopje drukken terwijl de bus daar sowieso gaat stoppen![]()
Alsof ie als een razende raket voorbij rijd zeg.![]()
Voor het zelfde geld schrikt de chauffeur van het belletje wat je hoort als je op dat knopje drukt, moet de chauffeur een noodstop gebruiken en schiet mijn snikkel tussen het rokje van het meisje wat naast me zit.![]()
Klacht: Mensen die op het stopknopje drukken terwijl het niet nodig is
Valt toch best mee?quote:Op maandag 30 november 2009 15:08 schreef RTB het volgende:
[..]
Dat is op zichzelf al een klaagtopic waard.
Muhahahaha TS valt op krultrollen.quote:Op maandag 30 november 2009 15:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Op zich wel een prestatie dat jouw snikkel door een stopactie (dus vertraging van een voorwaartse beweging) tussen het rokje van het meisje die naast je zit kan schieten. De enige die die kans heeft om geraakt te worden door jouw snikkel is de trol met dikke krullen. Dit is dus eigenlijk wat jij wil. Daar ga je even nat zeg.
Waarom erger je je aan zo iets domsquote:Op maandag 30 november 2009 15:18 schreef Biogarde het volgende:
Daar kan ik me ook kapot aan ergeren idd
Oh mên, het begon al toen ik een kleine Bio was. M'n hele jeugd werd er door beïnvloed en ik heb er jaren met niemand over durven praten.quote:Op maandag 30 november 2009 15:19 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Waarom erger je je aan zo iets domsDan kun je bezig blijven
Alle mensen die deze eeuw geboren zijn, gaan deze eeuw voor het eerst met de bus!quote:Op maandag 30 november 2009 15:06 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Mensen die in de 21ste eeuw voor het eerst met de bus gaan. Onder wat voor steen heb je dan gelegen zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |