Faalhond.quote:Op maandag 30 november 2009 14:21 schreef KrustyKuntz het volgende:
Daar kan ik me dus verschrikkelijk aan ergeren. Ik weet nu al dat dit topic vol wordt gespammed met 'nou, dat ben ik niet met je eens' en 'ja maar, kijk er dan niet naar' en dergelijke. Wie stoort zich hier ook aan?
Geef me goede redenen waarom je je zin met deze woorden zou beginnen![]()
Nou, begin maar.
Precies! Of 'sorry, maar ik vind....." Je verontschuldigen voor je eigen mening.quote:
Er lopen hier een aantal verdomd intelligente mensen rond merk ik wel.....quote:Op maandag 30 november 2009 14:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarmee?
Je bent zelf al begonnen.
Krijg sars zijn twee woorden, waarvan eentje een ziekte.quote:Op maandag 30 november 2009 14:24 schreef Sm0keZ het volgende:
Ja is een tweeletterig Nederlands woord.
Nou is een drieletterig Nederlands woord.
Wat is hier mis mee? Mag dat niet ofzo? TS, ik haat je
-edit:
Oja, bijna vergeten, ik hoop dat je voor eeuwig zult branden in de hel!![]()
Anders ik wel.quote:Op maandag 30 november 2009 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
Zinnen beginnend met 'anders' vind ik vervelender.
Dat vind ik meer bijdehand. Mensen die dat doen denken grappig te zijn. Maar inderdaad ook storend.quote:Op maandag 30 november 2009 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
Ja nou, ik heb 5 jaar geleden een Japanner in m'n gezicht laten hoesten, maar het werkte niet.quote:Op maandag 30 november 2009 14:26 schreef KrustyKuntz het volgende:
[..]
Krijg sars zijn twee woorden, waarvan eentje een ziekte.
anders hou je ff je gore bek.quote:
Of met met.quote:Op maandag 30 november 2009 14:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens om nog maar te zwijgen over zinnen die beginnen met trouwens of daar.
ok?quote:Op maandag 30 november 2009 14:33 schreef error_404 het volgende:
Nou, jij ergert je ok aan lullige kutdingen.
Je solliciteert naar een pak slaag, en jeweets, als ik bij je kom is het te laat. Ik heb ze voor minder koud gemaakt enzo.quote:Op maandag 30 november 2009 14:33 schreef error_404 het volgende:
Nou, jij ergert je ok aan lullige kutdingen.
Je bent een zielig puisterig jongetje van 15 22 jaar.... (nog triester....)quote:Op maandag 30 november 2009 14:36 schreef KrustyKuntz het volgende:
[..]
Je solliciteert naar een pak slaag, en jeweets, als ik bij je kom is het te laat. Ik heb ze voor minder koud gemaakt enzo.![]()
( Matige bedreigingen, ook zo jammer )
Lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 30 november 2009 14:37 schreef Panda72 het volgende:
Ja nou maar sommige mensen zijn misschien niet zo slim als jij TS?
En jij bent extreem creatief in het beledigen van mensen. Niks dan lof.quote:Op maandag 30 november 2009 14:39 schreef error_404 het volgende:
[..]
Je bent een zielig puisterig jongetje van 15 22 jaar.... (nog triester....)
O, en een rukkert!![]()
Helemaal erg is daaro/hieroquote:Op maandag 30 november 2009 14:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens om nog maar te zwijgen over zinnen die beginnen met trouwens of daar.
quote:Op maandag 30 november 2009 14:41 schreef KrustyKuntz het volgende:
[..]
En jij bent extreem creatief in het beledigen van mensen. Niks dan lof.
Dat zou best kunnen. Maar storend is het zekerquote:Op maandag 30 november 2009 14:42 schreef KrustyKuntz het volgende:
[..]
Heeft dat niet met dialect te maken? Dan nog, storend.
Jij in het "bedreigen" van mensen op internet....quote:Op maandag 30 november 2009 14:41 schreef KrustyKuntz het volgende:
[..]
En jij bent extreem creatief in het beledigen van mensen. Niks dan lof.
Taal is zeg maar echt mijn ding - Paulien Cornelisse.quote:
Probeer je me te kwetsen error_404?quote:Op maandag 30 november 2009 14:48 schreef error_404 het volgende:
[..]
Jij in het "bedreigen" van mensen op internet....
Volgens mij ben je gewoon een of andere kloon, of je bent écht zo zielig, maar dat zou wel weer te erg zijn.
En als je je zin zonder ja maar begint hebben de mensen niet door dat je het er niet mee eens bent? Het is volkomen onnodig om het er bij te vermelden.quote:Op maandag 30 november 2009 14:50 schreef -AnneX- het volgende:
snap niet dat je je daar aan ergert... "ja, maar" word gewoon gebruikt om aan te geven dat je het er mee eens bent maar toch een opmerking er over hebt...
waar een mens zich al niet druk om kan maken..
Maar dan heb je geen gezamenlijk vertrekpunt, waardoor je ongezouten kritiek veel minder kans maakt om over te komen.quote:Op maandag 30 november 2009 14:52 schreef KrustyKuntz het volgende:
En als je je zin zonder ja maar begint hebben de mensen niet door dat je het er niet mee eens bent? Het is volkomen onnodig om het er bij te vermelden.
Klopt, Sherlock. En nog wel een hele lelijke ook. Maar dat terzijde.quote:Op maandag 30 november 2009 14:49 schreef KrustyKuntz het volgende:
[..]
Taal is zeg maar echt mijn ding - Paulien Cornelisse.
Maar hey, dat is een vrouw,
En daarom heeft sherlock het boek ook op het toilet. Haar tronie staat op de achterkant, en is dus niet woonkamer waardig. Jij bent trouwens een best goede internetspeurneus. Zomaar een foto van haar vinden met alleen haar naam en boektitel als zoek elementen!quote:Op maandag 30 november 2009 14:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Klopt, Sherlock. En nog wel een hele lelijke ook. Maar dat terzijde.
[ afbeelding ]
Anders nog iets?quote:Op maandag 30 november 2009 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
Gezamenlijk vertrekpunt? Ik snap je niet. Mensen die een zin horen of lezen krijgen de boodschap net zo goed mee zonder ja maar.quote:Op maandag 30 november 2009 14:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen gezamenlijk vertrekpunt, waardoor je ongezouten kritiek veel minder kans maakt om over te komen.
Een bekende zin, en ik ben geen grammaticaal wonder, maar klopt die zin eigenlijk wel?quote:
Als je daarbij je welwillendheid niet betuigt naar de ander toe, komt jouw kritiek veel minder over. Kans is groter dat je dan op weerwil stuit. Vandaar dat het goed werkt om wat common ground te creëren middels die 'Ja...' waar het mee begint.quote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef KrustyKuntz het volgende:
Gezamenlijk vertrekpunt? Ik snap je niet. Mensen die een zin horen of lezen krijgen de boodschap net zo goed mee zonder ja maar.
Ik snap je.quote:Op maandag 30 november 2009 15:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je daarbij je welwillendheid niet betuigt naar de ander toe, komt jouw kritiek veel minder over. Kans is groter dat je dan op weerwil stuit. Vandaar dat het goed werkt om wat common ground te creëren middels die 'Ja...' waar het mee begint.
Dat het een slap psychologisch truukje is waar je zó doorheen kijkt, dat ben ik met je eens. Toch werkt het zo bij veel mensen.
Het zijn allemaal linkse tree-huggin' gebatikte kuthippies die bang zijn om iemand tegen de schenen te trappen, maar wel vinden dat hun mening ook telt, ja. Klopt.quote:Op maandag 30 november 2009 16:02 schreef KrustyKuntz het volgende:
Conclusie; jankapen en daterapes gebruiken ja maar aan het begin van een zin.
Jij dan dus ook...?quote:Op maandag 30 november 2009 16:02 schreef KrustyKuntz het volgende:
[..]
Ik snap je.
Conclusie; jankapen en daterapes gebruiken ja maar aan het begin van een zin.
Niet?
Als logica huisstof is ben jij allergisch voor huisstof, niet?quote:
Wat ik voorstel? Goede vraag.quote:Op maandag 30 november 2009 16:23 schreef Robin__ het volgende:
Wat stel jij dan voor TS? En wat is er precies mis mee tijdens een discussie?
Church!quote:Op maandag 30 november 2009 16:32 schreef BlackLining het volgende:
Net als een of andere bijdehante kutopmerking afsluiten met een
Ik heb een leraar die er (als het hem uitkomt) ook een punt van maakt.. en goed, het enige bezwaar wat ik er aan zie is dat het niet erg beleefd is. Maar in een situatie waar je gewoon op een gelijkwaardige manier iets bespreekt vind ik het echt onzin.. dat soort beleefdheid verwacht ik zelf in ieder geval niet van mijn klasgenoten/vrienden etc. Ben je al zo oud dan TS of zeur je gewoon graagquote:Op maandag 30 november 2009 16:30 schreef KrustyKuntz het volgende:
[..]
Wat ik voorstel? Goede vraag.
Ik ben enorm voorstander van vrijheid, en dus ook licht libertarisch ( niet verwarren met liberaal ). Ik zal nooit proberen mensen te dwingen om die woorden niet te gebruiken.
Ik stel dus voor dat ik me er gewoon flink aan blijf ergeren, en eventueel degene uitleggen waarom.
Ik zeur graag.quote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ik heb een leraar die er (als het hem uitkomt) ook een punt van maakt.. en goed, het enige bezwaar wat ik er aan zie is dat het niet erg beleefd is. Maar in een situatie waar je gewoon op een gelijkwaardige manier iets bespreekt vind ik het echt onzin.. dat soort beleefdheid verwacht ik zelf in ieder geval niet van mijn klasgenoten/vrienden etc. Ben je al zo oud dan TS of zeur je gewoon graag?
Euhm, right... Als je gewoon even je eigen sig leest?quote:Op maandag 30 november 2009 16:29 schreef KrustyKuntz het volgende:
[..]
Als logica huisstof is ben jij allergisch voor huisstof, niet?
Asl?quote:Op maandag 30 november 2009 16:49 schreef error_404 het volgende:
[..]
Euhm, right... Als je gewoon even je eigen sig leest?
Zonne grote vuurbal zeker jonge?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |