quote:Op maandag 30 november 2009 14:15 schreef Jahr00n het volgende:
Haha ik denk dat het ergens anders door komt!
quote:Op maandag 30 november 2009 14:15 schreef Jahr00n het volgende:
Haha ik denk dat het ergens anders door komt!
Bezorger was een bezorgster en die heb ik in natura betaaldquote:Op maandag 30 november 2009 14:15 schreef wise het volgende:
dat kwam niet door de pizza, maar door de bezorger, faggot
natura? je hebt haar een plant gegeven?quote:Op maandag 30 november 2009 14:19 schreef WillB het volgende:
[..]
Bezorger was een bezorgster en die heb ik in natura betaald
hoax, ik heb bij domino's gewerkt en die laten geen meisjes bezorgen..quote:Op maandag 30 november 2009 14:19 schreef WillB het volgende:
[..]
Bezorger was een bezorgster en die heb ik in natura betaald
Zou je bijna denken heh.. Nee ik ben super atletisch en gespierd. Ik had gewoon honger na een zware nacht met 2 vrouwenquote:Op maandag 30 november 2009 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Twee large pizza's, ben je een gore met puisten besmeurde dikzak of zo?
quote:Op maandag 30 november 2009 14:21 schreef Panda72 het volgende:
TS heeft die pizza ergens gestoken waar de zon niet schijnt.![]()
Maar je kunt geen pittige pizza aanquote:Op maandag 30 november 2009 14:23 schreef WillB het volgende:
[..]
Zou je bijna denken heh.. Nee ik ben super atletisch en gespierd. Ik had gewoon honger na een zware nacht met 2 vrouwenen oh ja ze noemen me: Het paard
![]()
.
Bekend?? ik ben heel erg populair
Pffff, die h&s van de Domino's zijn meestal helemaal niet zo hot en al helemaal niet spicy.quote:Op maandag 30 november 2009 14:19 schreef trovey het volgende:
Ts denkt pittige pizza's aan te kunnen maar faalt heftig daarin
2 vrouwen, is dat geen wanderlaarspraat voor 'vrouwen' met een stok tussen de benen?quote:Op maandag 30 november 2009 14:23 schreef WillB het volgende:
[..]
Zou je bijna denken heh.. Nee ik ben super atletisch en gespierd. Ik had gewoon honger na een zware nacht met 2 vrouwenen oh ja ze noemen me: Het paard
![]()
.
Yep ik lijk er op, maar ze kijken alleen naar me broek en dan snappen ze waarom ik "het paard" word genoemdquote:Op maandag 30 november 2009 14:28 schreef Panda72 het volgende:
Noemen ze jou het paard? Komt dat omdat je op mister Ed lijkt.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 november 2009 14:32 schreef WillB het volgende:
[..]
Yep ik lijk er op, maar ze kijken alleen naar me broek en dan snappen ze waarom ik "het paard" word genoemd.
Sorry ik heb al iets teveel gezegd. Nu niet jaloers gaan worden![]()
quote:geregistreerd op: zondag 15 november 2009 @ 22:07
laatste bezoek: 53 seconden geleden.
aantal posts: 6 (gemiddeld 1 per dag)
quote:Op maandag 30 november 2009 14:23 schreef WillB het volgende:
[..]
![]()
.
en dan nog...ga zo door TS, je bent echt heel geloofwaardig...quote:Op maandag 30 november 2009 14:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar je kunt geen pittige pizza aanalsnog faalhaas.
Ik weet het.. Ik ben gewoon zo coolquote:Op maandag 30 november 2009 14:41 schreef bas-beest het volgende:
[..]
[..]
en dan nog...ga zo door TS, je bent echt heel geloofwaardig...
Misschien komt dat omdat ze niet naar jouw hoofd willen kijken en ze moeten toch ergens naar kijken? Of missschien proberen ze hun lachen in te houden en dan denk jij dat ze naar jouw broek kijken?quote:Op maandag 30 november 2009 14:32 schreef WillB het volgende:
[..]
Yep ik lijk er op, maar ze kijken alleen naar me broek en dan snappen ze waarom ik "het paard" word genoemd.
Sorry ik heb al iets teveel gezegd. Nu niet jaloers gaan worden![]()
Hoe moeten wij anders onze tijd doden?quote:Op maandag 30 november 2009 14:49 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom zit iedereen hier een kutkloon te voeden
Dat zou je denken ja, maar je hebt geen gelijk. Als ze in mijn broek kijken... nou dat wil je niet weten zeg.. het is mijn geheim.quote:Op maandag 30 november 2009 14:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat ze niet naar jouw hoofd willen kijken en ze moeten toch ergens naar kijken? Of missschien proberen ze hun lachen in te houden en dan denk jij dat ze naar jouw broek kijken?
Wel het hele verhaal vermelden de volgende keer.quote:Op maandag 30 november 2009 14:13 schreef WillB het volgende:
Ok. Hier is het verhaal. Pizza's laten bezorgen op een zondagavond na een goed weekend.
Nou 2 lekkere large pizza's Hot and Spicy besteld.
Ik had niet genoeg geld om de pizza's te betalen(pauper dat ik ben), dus om mijn pizza's niet kwijt te raken ben ik dus behoorlijk hard uitgewoond door die bezorger, niet dat ik dat erg vond, ik sta niet voor niets bekend als korporaal anaal.![]()
Pizza's waren overigens erg lekker. Ik hou van lekker pittig.
Pizza's en zaad van de bezorger lekker in mijn maag, daarna lekker slapen.
Volgende ochtend een half uur op de wc gezeten met het gevolg van dat ik te laat kwam op me werk![]()
Klacht:
Me anus staat nu te branden en kan niet eens normaal zitten.
Nou pittige pizza moeten we hem in ieder geval niet geven...dan raken we hem nooit kwijtquote:Op maandag 30 november 2009 14:49 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom zit iedereen hier een kutkloon te voeden
Tvp in je eigen topicquote:
Hoe kom je er op?quote:
Jaloers?quote:Op maandag 30 november 2009 16:11 schreef Sobraine het volgende:
Faalhaas, op gaan scheppen over je lul, ook leuk dat dames daar voor gaan en niet voor hoe je bent.
Sobraine heet een kleine piemelquote:Op maandag 30 november 2009 16:23 schreef Sobraine het volgende:
Jaloers? Nee ik heb een vriendin die van mij houd. Niet vanwege mijn geld, huis, auto of piemel. Maar omdat ze me leuk vind zoals ik ben, dat heb ik 10 keer liever.
Zoals iedere fokkerquote:Op maandag 30 november 2009 14:23 schreef WillB het volgende:
[..]
![]()
.
En:quote:Op maandag 30 november 2009 17:39 schreef Realizer het volgende:
[..]
Zoals iedere fokker
Atletisch en gespierd
2 vrouwen
en een grote piemel.
je vergeet nog dat je heel goed ben in vechten en in verschillende vechtkampen heb gezeten.
Ik zit na een medium al volquote:Op maandag 30 november 2009 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Twee large pizza's, ben je een gore met puisten besmeurde dikzak of zo?
ik dacht dat ik dat al duidelijk had gemaakt :d, maar goed om het verder af te maken. Vrouwen kunnen niet van me afblijven :d. Het is tijd voor mij om bij intelligente wezens uit de ruimte aan te sluiten. Beam me up scotties :dquote:Op maandag 30 november 2009 17:45 schreef Sobraine het volgende:
[..]
En:
alles weet
beter bent dan de rest/anderen
te goed voor de wereld
quote:Op maandag 30 november 2009 19:02 schreef WillB het volgende:
[..]
ik dacht dat ik dat al duidelijk had gemaakt :d, maar goed om het verder af te maken. Vrouwelijke chimpansees kunnen niet van me afblijven :d. Het is tijd voor mij om bij intelligente wezens uit de ruimte aan te sluiten. Beam me up scotties :d
Oh ja vergeten te zeggen. Het was niet voor mij alleen. De dames moeten ook etenquote:Op maandag 30 november 2009 18:10 schreef EnGodZagDatHetGoedWas het volgende:
[..]
Ik zit na een medium al volLaat staan twee large pizza's.
quote:Op maandag 30 november 2009 23:09 schreef WillB het volgende:
[..]
Oh ja vergeten te zeggen. Het was niet voor mij alleen. De dames moeten ook eten![]()
![]()
hadden ze dan niet genoeg aan jouw pielemans?quote:Op maandag 30 november 2009 23:09 schreef WillB het volgende:
[..]
Oh ja vergeten te zeggen. Het was niet voor mij alleen. De dames moeten ook eten![]()
![]()
Ja maar van een grote braadworst kan je niet levenquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:24 schreef bas-beest het volgende:
[..]
hadden ze dan niet genoeg aan jouw pielemans?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |