quote:Op maandag 30 november 2009 14:15 schreef Jahr00n het volgende:
Haha ik denk dat het ergens anders door komt!
quote:Op maandag 30 november 2009 14:15 schreef Jahr00n het volgende:
Haha ik denk dat het ergens anders door komt!
Bezorger was een bezorgster en die heb ik in natura betaaldquote:Op maandag 30 november 2009 14:15 schreef wise het volgende:
dat kwam niet door de pizza, maar door de bezorger, faggot
natura? je hebt haar een plant gegeven?quote:Op maandag 30 november 2009 14:19 schreef WillB het volgende:
[..]
Bezorger was een bezorgster en die heb ik in natura betaald
hoax, ik heb bij domino's gewerkt en die laten geen meisjes bezorgen..quote:Op maandag 30 november 2009 14:19 schreef WillB het volgende:
[..]
Bezorger was een bezorgster en die heb ik in natura betaald
Zou je bijna denken heh.. Nee ik ben super atletisch en gespierd. Ik had gewoon honger na een zware nacht met 2 vrouwenquote:Op maandag 30 november 2009 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Twee large pizza's, ben je een gore met puisten besmeurde dikzak of zo?
quote:Op maandag 30 november 2009 14:21 schreef Panda72 het volgende:
TS heeft die pizza ergens gestoken waar de zon niet schijnt.![]()
Maar je kunt geen pittige pizza aanquote:Op maandag 30 november 2009 14:23 schreef WillB het volgende:
[..]
Zou je bijna denken heh.. Nee ik ben super atletisch en gespierd. Ik had gewoon honger na een zware nacht met 2 vrouwenen oh ja ze noemen me: Het paard
![]()
.
Bekend?? ik ben heel erg populair
Pffff, die h&s van de Domino's zijn meestal helemaal niet zo hot en al helemaal niet spicy.quote:Op maandag 30 november 2009 14:19 schreef trovey het volgende:
Ts denkt pittige pizza's aan te kunnen maar faalt heftig daarin
2 vrouwen, is dat geen wanderlaarspraat voor 'vrouwen' met een stok tussen de benen?quote:Op maandag 30 november 2009 14:23 schreef WillB het volgende:
[..]
Zou je bijna denken heh.. Nee ik ben super atletisch en gespierd. Ik had gewoon honger na een zware nacht met 2 vrouwenen oh ja ze noemen me: Het paard
![]()
.
Bekend?? ik ben heel erg populair
Yep ik lijk er op, maar ze kijken alleen naar me broek en dan snappen ze waarom ik "het paard" word genoemdquote:Op maandag 30 november 2009 14:28 schreef Panda72 het volgende:
Noemen ze jou het paard? Komt dat omdat je op mister Ed lijkt.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 november 2009 14:32 schreef WillB het volgende:
[..]
Yep ik lijk er op, maar ze kijken alleen naar me broek en dan snappen ze waarom ik "het paard" word genoemd.
Sorry ik heb al iets teveel gezegd. Nu niet jaloers gaan worden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |