Klopt ja. Bij Idols is gewoon bevestigd dat je sms'jes kon kopen per 10.000 ofzo. Alles is te koop.quote:Op maandag 30 november 2009 13:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Ja lekker boeien. Die spectakelshows worden toch gemanipuleerd en opgekocht. Denk je nou echt dat een dikke, vadsige veertiger die een lelijke, dikke kop heeft maar wel heel goed kan breakdancen ooit wint? Nee.
Bovendien worden telefoon -en SMS stemmen zo gigantisch snel geteld dat stembureaus er een puntje aan kunnen zuigen
Echt al die winnaars hadden van die puntgave koppies, waardoor je ze in allerlei reclames en acties uit kunt buiten. Ik wacht op de dag dat de lelijke, met dikke reet getalenteerde zanger/zangeres op staat en wint.quote:Op maandag 30 november 2009 14:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Klopt ja. Bij Idols is gewoon bevestigd dat je sms'jes kon kopen per 10.000 ofzo. Alles is te koop.
quote:Op maandag 30 november 2009 13:48 schreef LudoSanders het volgende:
Ze bestaan echt, mensen die voor hun favoriet sms'en?
Susan Boyle?quote:Op maandag 30 november 2009 14:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Echt al die winnaars hadden van die puntgave koppies, waardoor je ze in allerlei reclames en acties uit kunt buiten. Ik wacht op de dag dat de lelijke, met dikke reet getalenteerde zanger/zangeres op staat en wint.
Als je trouwens denkt dat Idols puur een zangwedstrijd is vergis je je trouwens, natúúrlijk gaat het ook om uiterlijk, uitstraling, charisma etc.quote:Op maandag 30 november 2009 14:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Echt al die winnaars hadden van die puntgave koppies, waardoor je ze in allerlei reclames en acties uit kunt buiten. Ik wacht op de dag dat de lelijke, met dikke reet getalenteerde zanger/zangeres op staat en wint.
Je bedoelt Paul Pots en Jamai?quote:Op maandag 30 november 2009 14:04 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik wacht op de dag dat de lelijke, met dikke reet getalenteerde zanger/zangeres op staat en wint.
Paul Potts was een Brit, en die zijn allemaal zo lelijk dat je je hond er nog niet mee laat spelen, al hang je een rosbief van 2 ton om hun nek.quote:Op maandag 30 november 2009 14:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je bedoelt Paul Pots en Jamai?
En die ene opera bitch dan ?quote:Op maandag 30 november 2009 14:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Paul Potts was een Brit, en die zijn allemaal zo lelijk dat je je hond er nog niet mee laat spelen, al hang je een rosbief van 2 ton om hun nek.
Jamai is een homo, en homo's doen er alles aan om er tip en top uit te zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |