Ik ookquote:Op maandag 30 november 2009 11:10 schreef DjinN het volgende:
Gatverdamme, is het zoveel moeite om deodorant op te spuiten ??? Of gewoon te douchen s'ochtends![]()
Ik snap niet dat mensen het zover kunnen laten komen
Is gewoon pure luiheid....
Eensch met TS dus
Ik mag mezelf verwaarlozen, ik heb een vriend.quote:Op maandag 30 november 2009 11:21 schreef Opkloter het volgende:
TS krijgt geen aandacht met haar kunstmatige deolucht![]()
Denk je dat jongens geilen op iemand die helemaal naar deo ruikt....ook niet.
gewoon neutraal, en een beetje rozenparfum wanneer je ze van dichtbij nadert
Beter een kunstmatige deolucht dan vieze zure klotsokselsquote:Op maandag 30 november 2009 11:21 schreef Opkloter het volgende:
TS krijgt geen aandacht met haar kunstmatige deolucht![]()
Denk je dat jongens geilen op iemand die helemaal naar deo ruikt....ook niet.
gewoon neutraal, en een beetje rozenparfum wanneer je ze van dichtbij nadert
Inderdaad.quote:Op maandag 30 november 2009 11:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
Beter een kunstmatige deolucht dan vieze zure klotsoksels![]()
In principe niks.quote:Op maandag 30 november 2009 11:28 schreef ehqo. het volgende:
Wat heeft het staan op hakken ook alweer precies met een tandenborstel in je keel te maken?
als je genoeg douched en jezelf goed wast stink je niet, ook niet wanneer je een beetje zweetquote:Op maandag 30 november 2009 11:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
Beter een kunstmatige deolucht dan vieze zure klotsoksels![]()
nou ik zat vorige week met een hindoestaan in de saunaquote:Op maandag 30 november 2009 11:28 schreef controlaltdelete het volgende:
brrr smerig. Laatst op werk kwam de glazenwasser (ook binnen) de ramen doen. Die vent was dik en meurde naar oud zweet, ging er haast van over mijn nek. Toen hij weg was het raam open gezet maar had vaak het idee dat ik die smerige lucht nog rook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |