Rond lopen door een level en ineens op een vijand stuiten en R3 doen. Zuivere bevredigingquote:Op woensdag 2 december 2009 13:24 schreef donthate het volgende:
[..]
Helemaal mee eens dan tel je pas mee
Mensen die glitchen en hacken zijn sneuquote:
Ja ik begrijp dat ook niet hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 13:37 schreef donthate het volgende:
[..]
Mensen die glitchen en hacken zijn sneu![]()
Ook die malloten die die leaderboards hekken en er een hard piemeltje van krijgen of een natte dweil als ze zich zelf boven aan zien staan
Akimbo is best kut hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 13:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat ook niet hoor
Kan trouwens niet wachten tot ik G18 akimbo heb
Dat is volgens mij ook de standaard riotshield class die je bij het begin kan kiezen, ik gebruik het gewoon als secondary, primary leeg maar iemand om de hoek? Geen probleem kom die hoek maar om lolquote:Op woensdag 2 december 2009 13:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
in combi met het schild op je rug?die zie ik best vaak.. ik ben zelf alleen pas level 30 dus ik kan hem nog niet
de shotgun die je op level 67 (geloof ik) unlocked bedoelde hij met die uit het jaar 0 denk ik. Maar dat ding is super goedquote:Op woensdag 2 december 2009 13:50 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook de standaard riotshield class die je bij het begin kan kiezen, ik gebruik het gewoon als secondary, primary leeg maar iemand om de hoek? Geen probleem kom die hoek maar om lol
Ja, die 18zoveel shotgun. Die je ala terminator herlaadt.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
de shotgun die je op level 67 (geloof ik) unlocked bedoelde hij met die uit het jaar 0 denk ik. Maar dat ding is super goed
Nee dat is de Ranger. *zoekt plaatje*quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
de shotgun die je op level 67 (geloof ik) unlocked bedoelde hij met die uit het jaar 0 denk ik. Maar dat ding is super goed noob.
Dat zeg ik ook we moeten gewoon party met paar man doen van fokquote:Op woensdag 2 december 2009 15:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bij highrise zag ik van de week ieman boven op het dak zitten!
Daarna ff zelf geprobeerd, maar is toch een best lastig karwei
wel grappig om met een paar mensen in een lobby te proberen :p!
Wat krijg je dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:28 schreef intraxz het volgende:
Net die javelin glitch geprobeerd... Wat een laffe shit om te doen in een match.
Ook een paar keer geprobeerd, maar k pleur steeds de afgrond inquote:Op woensdag 2 december 2009 15:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bij highrise zag ik van de week ieman boven op het dak zitten!
Daarna ff zelf geprobeerd, maar is toch een best lastig karwei
wel grappig om met een paar mensen in een lobby te proberen :p!
Bah. Irritante lui altijd die dat ding akimbo hebben.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:42 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Nee dat is de Ranger. *zoekt plaatje*
Model 1887 dus.
[ afbeelding ]
Dan ontplof je net zoals een javelin raket als je doodgaat..quote:
Hahah wat een onzinquote:Op woensdag 2 december 2009 15:39 schreef intraxz het volgende:
[..]
Dan ontplof je net zoals een javelin raket als je doodgaat..
Nou ik zat net filmpje op youtube te kijken en die gast maakte er aardig wat kills doorquote:Op woensdag 2 december 2009 15:46 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah wat een onzindat wil je niet eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |