Dat ook. en je verspeeld geen kogels. en je kogels verraden niet waar je zit. en als je bijf een kamer in rent waar iemand zit te campen is het ook gewoon sneller.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:39 schreef donthate het volgende:
[..]
Knife kilss zijn handiger dan zie ze ook niet op rader tog?
Daarom snapk ook niet dat mensen er tegen zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 11:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat ook. en je verspeeld geen kogels. en je kogels verraden niet waar je zit. en als je bijf een kamer in rent waar iemand zit te campen is het ook gewoon sneller.
Denk omdat mensen het oneerlijk vinden als je vanaf 10 meter geknifed wordt. (commando)quote:Op woensdag 2 december 2009 11:45 schreef donthate het volgende:
[..]
Daarom snapk ook niet dat mensen er tegen zijn
Mwa daar tegen over staat weer dat je geen anderen perk kan kiezen die hun weer voordeel geeft.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Denk omdat mensen het oneerlijk vinden als je vanaf 10 meter geknifed wordt. (commando)
Zelf gebruik ik het ook vaak hoor, idd. veel sneller dan schieten. (al doe ik het vaak te snel, waardoor ik mis, en zelf neergestoken word)
IK vind dat riot shield een beetje raar als je heel stuk naast iemand slaat gaat ie tog dood na 2xquote:Op woensdag 2 december 2009 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Denk omdat mensen het oneerlijk vinden als je vanaf 10 meter geknifed wordt. (commando)
Zelf gebruik ik het ook vaak hoor, idd. veel sneller dan schieten. (al doe ik het vaak te snel, waardoor ik mis, en zelf neergestoken word)
Gast de perks zoals jij ze omschrijft is precies de knifeclass, voel je vooral nog meer aangevallenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Er is niet eens een knife classAlleen wat ik net zei. van zo snel rennen dan is het vaak handiger om te knife dat te schieten dus waarom zou ik dan gaan schieten
dus een beetje
bericht van jou
net of je het niet over mij hadquote:Op woensdag 2 december 2009 12:05 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Gast de perks zoals jij ze omschrijft is precies de knifeclass, voel je vooral nog meer aangevallen
Nou kom maar potje ffa doen danquote:Op woensdag 2 december 2009 12:07 schreef MPC60 het volgende:
Waar zeg ik dat, ga jij maar vooral harder rennen door de map dan de rest, val je lekker op voor me.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:
En daar had je maar liefst 6 smileys voor nodig ?
in combi met het schild op je rug?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:53 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Vooral die akimbo shotgun uit het jaar nul. Dat is al helemaal vreselijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |