Wat is een ADS? Ik kom nu trouwens online, wie wilt er spelen? PSN: ATTIE09quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:45 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Als je die EMP af laat gaan, doen dan ook de lock-ons van de launchers het niet meer?
Zelf vind ik die EMP zwaar irritant, niet zo zeer voor de wapens, maar meer voor de radar e.d. Trouwens ook kut als je een thermal scope op je gun hebt zitten. Dat ding werkt niet meer, dus het enige wat je heb is een super trage ADS op je gun...
Heb het met die thermal sowieso wel gehad; vijanden zijn over het algemeen duidelijk genoeg, alleen als ze zich achter het gras verstopt zitten zijn ze wat makkelijker, al kun je meestal ook wel gokken waar ze liggen...
ADS = Aim down sights.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:48 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Wat is een ADS? Ik kom nu trouwens online, wie wilt er spelen? PSN: ATTIE09
Bring it downquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:54 schreef donthate het volgende:
Vind dat er vanavond maar is een private match op ps3 moet gehouden worden met alleen maar fokkers
Ah, uiteraard.quote:
Als er meer mensen zijn die mee willen doen moet even toppicje geopend wordenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:44 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Bring it down
[..]
Ah, uiteraard.
IK gaat lekker tot aan de laatste prestigequote:Op dinsdag 1 december 2009 18:30 schreef Biefstuk het volgende:
Na deze eerste prestige kap ik met dat prestigezooi
Ik mis mijn ACR en dergelijke![]()
Al die headshots die overnieuw moeten. Man, dat gaat eeuwen duren
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:37 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)is_een_gamenerd.html
Geniaal![]()
wees er maar trots opquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:32 schreef donthate het volgende:
[..]
IK gaat lekker tot aan de laatste prestige
Er is niet eens een knife classquote:Op woensdag 2 december 2009 11:21 schreef MPC60 het volgende:
Ik vindt mensen die denken dat ze goed zijn met een knifeclass in een shooter een beetje
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Er is niet eens een knife classAlleen wat ik net zei. van zo snel rennen dan is het vaak handiger om te knife dat te schieten dus waarom zou ik dan gaan schieten
dus een beetje
bericht van jou
Je hebt deels gelijk, maar ik vind het een beetje jammer dat je inderdaad dood bent na 1 steek.. in die zin is het wat overpowered.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Er is niet eens een knife classAlleen wat ik net zei. van zo snel rennen dan is het vaak handiger om te knife dat te schieten dus waarom zou ik dan gaan schieten
dus een beetje
bericht van jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |