Ja ik wou net zeggen want ik heb hem nog nooit gehad ook en terwijlk al aardig wat care package gehad heb.Ja die emp wel vaker maar die is echt nutteloos nja de nut is dat alle vijandelijke helicopters enzo uit de lucht gehaald worden.Maar idd 15kills of wat is het? is wel beetje veelste veelquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:08 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik heb er wel een keer een EMP in gehad, maar een nuke lijkt mij een beetje spelverderf.
Wat voor nut heeft zo'n EMP trouwens? Spelers hebben er maar matig last van, en voor zoveel kills had ik op zijn minst Cthulhu verwacht.
Ja indd beetje teveel kills voor de EMP die niet super is. Maar je hebt dus geen radar meer, je 'red dot' in je mikding is weg en je kan bijvoorbeeld ook geen vijandige helicopter ofzo meer 'locken' met de Stinger enzo.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:10 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja ik wou net zeggen want ik heb hem nog nooit gehad ook en terwijlk al aardig wat care package gehad heb.Ja die emp wel vaker maar die is echt nutteloos nja de nut is dat alle vijandelijke helicopters enzo uit de lucht gehaald worden.Maar idd 15kills of wat is het? is wel beetje veelste veel
Die guide ligt nu thuis dus vanavond kijk ik even.. heb nog geen tijd gehad om hem aandachtig door te bladeren..quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:37 schreef zatoichi het volgende:
Geef eens een paar voorbeelden van die strategy guide
Chopper Gunnerquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:00 schreef -SG- het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik de volgende keer een chopper gunner of ac130 ga unlokken.
Bij MW1 ging levelen het snelst met Search & Destroy.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:20 schreef jna het volgende:
Met welke game modus level je eigenlijk het snelst? gemiddeld genomen, hangt natuurlijk voor van jezelf af
Daar hoef e geen Hardcore voor te spelen om 2500punten te krijgen die heb je bij normaal ook zoquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:15 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Bij MW1 ging levelen het snelst met Search & Destroy.
Bij MW2 gaat het erg snel met Hardcore Team Deathmatch. Daar krijg je 100 per kill en speel je nagenoeg aan 1 stuk door (bij S&D niet).
Dan kun je per game toch al snel 2500+ punten halen als je het een beetje onder de knie hebt.
Het mooie aan Hardcore vind ik ook de grotere diversiteit aan wapens die iedereen gebruikt. Damage van het wapen is minder belangrijk omdat je met elk wapen maar een paar kogels nodig hebt om iemand om te leggen. Ook kun je perks gebruiken die je normaal minder snel gebruikt omdat je perks als Stopping Power ook niet nodig hebt.
Hardcore ftw dus!
2500+ staat er ook bijdehandje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:17 schreef donthate het volgende:
[..]
Daar hoef e geen Hardcore voor te spelen om 2500punten te krijgen die heb je bij normaal ook zo
Ik speel niet anders.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:22 schreef donthate het volgende:
[..]
Goh en die heb je bij normaal niet zo?
EMP is zwaar relaxt. alles wat elektrisch is van de tegenstander doet het niet meer. geen bullshitsensor meer geen auv predator missles/helekopters/enz functioneren niet etc etc.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:08 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik heb er wel een keer een EMP in gehad, maar een nuke lijkt mij een beetje spelverderf.
Wat voor nut heeft zo'n EMP trouwens? Spelers hebben er maar matig last van, en voor zoveel kills had ik op zijn minst Cthulhu verwacht.
IK bedoelde alleen van meeste mensen vinden hardcore niks dat ze het ook zo kunnen halen.Ik zelf vind hardcore makkelijker normaal .Omdat er zoveel kippen zonder kop lopen bij hardcorequote:Op dinsdag 1 december 2009 12:26 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Ik speel niet anders.
Ik geef mijn oordeel over Hardcore TD omdat ik dat speel.
En als je wat fora's leest over COD zul je ook tot de conclusie komen dat je met Hardcore TD het snelste kunt levelen. Niet dat dat de reden is dat ik het speel. Mijn redenen heb ik in mijn eerste post al uitgelegd.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:26 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Ik speel niet anders.
Ik geef mijn oordeel over Hardcore TD omdat ik dat speel.
En als je wat fora's leest over COD zul je ook tot de conclusie komen dat je met Hardcore TD het snelste kunt levelen. Niet dat dat de reden is dat ik het speel. Mijn redenen heb ik in mijn eerste post al uitgelegd.
Als je die EMP af laat gaan, doen dan ook de lock-ons van de launchers het niet meer?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:53 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
EMP is zwaar relaxt. alles wat elektrisch is van de tegenstander doet het niet meer. geen bullshitsensor meer geen auv predator missles/helekopters/enz functioneren niet etc etc.
Tijdje terug had iemand een pavelow en ik een EMP die pavelow ging als een debiel tekeer. die gast had nog nooit zoveel kills gehaald met een killstreak reward.
Dus in teamverband is ie echt wel relaxt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |