abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75175165
Ik heb zelf Precision Airstrike, Emergency Airdrop en Chopper Gunner.

Vind die Emergency Airdrop toch wel hendig, zit vaak wel wat leuks bij. Gebeurt alleen wel vaak dat die knakkers van m'n team een van de boxes proberen te stelen :/
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:05:31 #102
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75175214
IK las laats ergens dat iemand een tactical nuke erin had?(care package) kan dat of? was het weer zo iemand die intresant wou doen
pi_75175299
Ik heb er wel een keer een EMP in gehad, maar een nuke lijkt mij een beetje spelverderf.
Wat voor nut heeft zo'n EMP trouwens? Spelers hebben er maar matig last van, en voor zoveel kills had ik op zijn minst Cthulhu verwacht.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:10:32 #104
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75175361
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:08 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik heb er wel een keer een EMP in gehad, maar een nuke lijkt mij een beetje spelverderf.
Wat voor nut heeft zo'n EMP trouwens? Spelers hebben er maar matig last van, en voor zoveel kills had ik op zijn minst Cthulhu verwacht.
Ja ik wou net zeggen want ik heb hem nog nooit gehad ook en terwijlk al aardig wat care package gehad heb.Ja die emp wel vaker maar die is echt nutteloos nja de nut is dat alle vijandelijke helicopters enzo uit de lucht gehaald worden.Maar idd 15kills of wat is het? is wel beetje veelste veel
pi_75175997
ik heb die emp 4x mee gemaakt ofzo. maar heb er eigenlijk vrijwel geen last van
pi_75176085
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:10 schreef donthate het volgende:

[..]

Ja ik wou net zeggen want ik heb hem nog nooit gehad ook en terwijlk al aardig wat care package gehad heb.Ja die emp wel vaker maar die is echt nutteloos nja de nut is dat alle vijandelijke helicopters enzo uit de lucht gehaald worden.Maar idd 15kills of wat is het? is wel beetje veelste veel
Ja indd beetje teveel kills voor de EMP die niet super is. Maar je hebt dus geen radar meer, je 'red dot' in je mikding is weg en je kan bijvoorbeeld ook geen vijandige helicopter ofzo meer 'locken' met de Stinger enzo.
pi_75176256
En geen chopper gunner, predator missile en alle andere dingen die je met je laptopje bestuurt.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:39:59 #108
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75176356
Ik vind trouwens die perk waarbij je 1kill minder nodig heb wel vrij handig Heb altijd die uav gezeik dus na 2kills dus heb eigenlijk non-stop zicht op de vijand
pi_75176393
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:37 schreef zatoichi het volgende:
Geef eens een paar voorbeelden van die strategy guide
Die guide ligt nu thuis dus vanavond kijk ik even.. heb nog geen tijd gehad om hem aandachtig door te bladeren..
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:57:42 #110
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_75176984
Care package (best wel handig, krijg je meestal wel veel (pavelow, harrier etc, voor weinig) Harrier En Pavelow.

Killstreak van 24 ^^
A little knowledge is a dangerous thing.
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:00:02 #111
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_75177052
Ik zit nog te twijfelen of ik de volgende keer een chopper gunner of ac130 ga unlokken.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_75177104
Level 49 nu

ACR unlocked, wat een topwapen

Tevens nu emergency aridrop als killsteak, vooral als ik met me vrienden speel is dat echt heel handig, drie mensen hebben al EA. Staan er opeens 12 pakketjes vol met pave-lows, AC-130's en stealth bombers, zo win je die TD wel
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_75177129
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:00 schreef -SG- het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik de volgende keer een chopper gunner of ac130 ga unlokken.
Chopper Gunner
pi_75177218
Demolition op kleine maps als Scrapyard en Highrise is trouwens echt gaaf, wat een chaos, dat leidt echt tot zeer spannende potjes
pi_75177568
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 00:20 schreef jna het volgende:
Met welke game modus level je eigenlijk het snelst? gemiddeld genomen, hangt natuurlijk voor van jezelf af
Bij MW1 ging levelen het snelst met Search & Destroy.
Bij MW2 gaat het erg snel met Hardcore Team Deathmatch. Daar krijg je 100 per kill en speel je nagenoeg aan 1 stuk door (bij S&D niet).
Dan kun je per game toch al snel 2500+ punten halen als je het een beetje onder de knie hebt.

Het mooie aan Hardcore vind ik ook de grotere diversiteit aan wapens die iedereen gebruikt. Damage van het wapen is minder belangrijk omdat je met elk wapen maar een paar kogels nodig hebt om iemand om te leggen. Ook kun je perks gebruiken die je normaal minder snel gebruikt omdat je perks als Stopping Power ook niet nodig hebt.

Hardcore ftw dus!
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:17:09 #116
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75177602
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:15 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Bij MW1 ging levelen het snelst met Search & Destroy.
Bij MW2 gaat het erg snel met Hardcore Team Deathmatch. Daar krijg je 100 per kill en speel je nagenoeg aan 1 stuk door (bij S&D niet).
Dan kun je per game toch al snel 2500+ punten halen als je het een beetje onder de knie hebt.

Het mooie aan Hardcore vind ik ook de grotere diversiteit aan wapens die iedereen gebruikt. Damage van het wapen is minder belangrijk omdat je met elk wapen maar een paar kogels nodig hebt om iemand om te leggen. Ook kun je perks gebruiken die je normaal minder snel gebruikt omdat je perks als Stopping Power ook niet nodig hebt.

Hardcore ftw dus!
Daar hoef e geen Hardcore voor te spelen om 2500punten te krijgen die heb je bij normaal ook zo
pi_75177657
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:17 schreef donthate het volgende:

[..]

Daar hoef e geen Hardcore voor te spelen om 2500punten te krijgen die heb je bij normaal ook zo
2500+ staat er ook bijdehandje.
pi_75177742
hardcore zijn de campers wel 10x zo erg 1 omdat iedereen veel sneller dood gaat. 2 er geen kaartje is, 3 en geen kill cam is.
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:22:38 #119
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75177790
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:18 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

2500+ staat er ook bijdehandje.
Goh en die heb je bij normaal niet zo?
pi_75177904
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:22 schreef donthate het volgende:

[..]

Goh en die heb je bij normaal niet zo?
Ik speel niet anders.
Ik geef mijn oordeel over Hardcore TD omdat ik dat speel.
En als je wat fora's leest over COD zul je ook tot de conclusie komen dat je met Hardcore TD het snelste kunt levelen. Niet dat dat de reden is dat ik het speel. Mijn redenen heb ik in mijn eerste post al uitgelegd.
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:53:42 #121
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_75180872
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:08 schreef Forau_Diavolina het volgende:
EMP is zwaar relaxt. alles wat elektrisch is van de tegenstander doet het niet meer. geen bullshitsensor meer geen auv predator missles/helekopters/enz functioneren niet etc etc.

Tijdje terug had iemand een pavelow en ik een EMP die pavelow ging als een debiel tekeer. die gast had nog nooit zoveel kills gehaald met een killstreak reward.

Dus in teamverband is ie echt wel relaxt
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:55:23 #122
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75180922
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:26 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Ik speel niet anders.
En als je wat fora's leest over COD zul je ook tot de conclusie komen dat je met Hardcore TD het snelste kunt levelen. Niet dat dat de reden is dat ik het speel. Mijn redenen heb ik in mijn eerste post al uitgelegd.
IK bedoelde alleen van meeste mensen vinden hardcore niks dat ze het ook zo kunnen halen.Ik zelf vind hardcore makkelijker normaal .Omdat er zoveel kippen zonder kop lopen bij hardcore
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:57:54 #123
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_75181007
Er is geen verschil tussen hardcore TDm en gewone TDM in puntentelling, ik durf zelfs te stellen dat je in normal TDM meer punten bij elkaar harkt omdat niet iedereen in een hoekje zit te campen. Hardcore is leuk maar ik zal je nu wel op je pik trappen, ik vind het meer iets voor mensen die graag campen en OSOK willen hebben.
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:26 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Ik speel niet anders.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:04:34 #124
188728 Lyzio
why do we fall
pi_75181237
Nobody makes the first jump. Humor, +1.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_75182603
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:53 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

EMP is zwaar relaxt. alles wat elektrisch is van de tegenstander doet het niet meer. geen bullshitsensor meer geen auv predator missles/helekopters/enz functioneren niet etc etc.

Tijdje terug had iemand een pavelow en ik een EMP die pavelow ging als een debiel tekeer. die gast had nog nooit zoveel kills gehaald met een killstreak reward.

Dus in teamverband is ie echt wel relaxt
Als je die EMP af laat gaan, doen dan ook de lock-ons van de launchers het niet meer?

Zelf vind ik die EMP zwaar irritant, niet zo zeer voor de wapens, maar meer voor de radar e.d. Trouwens ook kut als je een thermal scope op je gun hebt zitten. Dat ding werkt niet meer, dus het enige wat je heb is een super trage ADS op je gun...

Heb het met die thermal sowieso wel gehad; vijanden zijn over het algemeen duidelijk genoeg, alleen als ze zich achter het gras verstopt zitten zijn ze wat makkelijker, al kun je meestal ook wel gokken waar ze liggen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')