Eerste wat ik doe met schietspellen, inverted y-as instellenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:17 schreef N-E-R-D het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die met inverted y-as spelen? Van mijn vrienden echt niemand en ze kijken me ook raar aan dat ik het wel doe. Ik ben niet anders gewend dat naar boven naar beneden is en andersom
Had ik eerst ook maar toch weer terug gezet, echt irritant als firends van een friend joinen, moet je ze gelijk een request sturen om ze te horen lol.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zet je privacy settings dan op Friends only, scheelt je een hoop gemute. (als je een 360 hebt dan)
typ maar in bij youtubequote:Op donderdag 3 december 2009 18:05 schreef versteegrob het volgende:
Kunnen jullie uitleggen wat een javalin glitchers is? Dat is toch een rocket die eerst heel hoog gaat en dan naar beneden gaat? Waardoor hij meestal alle heli's mist? Crap ding en volgens mij heb je alle tijd om weg te sprinten als iemand dat ding op jou richt.
Nee, dat is de bedoeling van een Javelin. Als je dat ziet gebeuren wordt hij gewoon gebruikt zoals het moet. Als ze ermee glitchen rennen ze ermee rond samen met wat semtex en exploderen ze zodra je ze neerschiet (of zelfs knifed).quote:Op donderdag 3 december 2009 18:05 schreef versteegrob het volgende:
Kunnen jullie uitleggen wat een javalin glitchers is? Dat is toch een rocket die eerst heel hoog gaat en dan naar beneden gaat? Waardoor hij meestal alle heli's mist? Crap ding en volgens mij heb je alle tijd om weg te sprinten als iemand dat ding op jou richt.
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 december 2009 21:45 schreef intraxz het volgende:
Ik ben het nog geen een keer tegengekomen.. En ik speel best veel.
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
K/D is nu 1.94, gaat lekker.
FAMAS met ACOG ftw.
Had net een potje met 23 kills, 0 death.
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:32 schreef intraxz het volgende:
Ik ging net helemaal sneaky op iemand af.. Komt er een teammate aan die met zijn noobshotgun finaal mist dus die gast draait zich om en schiet mij dood
Wat speel je? Je K/D is wel erg sick man, super netjes.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
K/D is nu 1.94, gaat lekker.
FAMAS met ACOG ftw.
Had net een potje met 23 kills, 0 death.
Das alsnog best slechtquote:Op donderdag 3 december 2009 22:30 schreef kwaitnait het volgende:
Net een paupertje met 36 kills en 36 deaths in ground war.. stomme Javelin glitch
inderdaad, knife 'm dan als je toch dichtbij bent en "spaar" je javelin voor de volgendequote:
TDM, een enkele keer free for all.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:51 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Wat speel je? Je K/D is wel erg sick man, super netjes.
Wat is het verschil tussen de FAMAS en de M16 ? Allebei burst
Welke perks gebruik je ?
Haha dat heb ik ookquote:Op donderdag 3 december 2009 23:51 schreef KintoUn het volgende:
Ik kan die last stand ook niet hebben hoor.
Ik vergeet het altijd, lig ik daar op de grond... Niet door hebbende dat ik nog leef enzo, hahaha.
Andersom trap ik er dan ook gewoon in natuurlijk.
Al zo vaak omgelegd door zo'n gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |