Hier hetzelfde, ik haal volgens mij de 0.46 nog niet eensquote:Op donderdag 3 december 2009 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn k/d ratio zuigt ook, iets van 0.46 ofzo op het moment.
Ik ben gewoon slecht in FPS games, maar ik heb gelukkig wel nog zat lol.
Zelfde hier... behalve als ik echt 5x achter elkaar een 1op1 verlies, dan wil ik nog wel eens het oude en nieuwe testament aan elkaar vloeken. Meestal boeit het me niet zo veel... Mijn K/D is nu rond de 0.64quote:Op donderdag 3 december 2009 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn k/d ratio zuigt ook, iets van 0.46 ofzo op het moment.
Ik ben gewoon slecht in FPS games, maar ik heb gelukkig wel nog zat lol.
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfde hier... behalve als ik echt 5x achter elkaar een 1op1 verlies, dan wil ik nog wel eens het oude en nieuwe testament aan elkaar vloeken. Meestal boeit het me niet zo veel... Mijn K/D is nu rond de 0.64
Ik heb dat dus ook sinds het begin. Heb nu iets van een 1.76 K/D ratio en bij elke death moet je dus weer 2 kills halen. Maar het spel is af en toe zo frustrerend door crappy connections of weer een vage spawn waarbij je weer direct doodgaat zodat je meestal eindigt met een score van 30-18 en dus je K/D ratio weer omlaag gaatquote:Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik merkte gisteravond op dat ik bij elke death tegenwoordig al zit te godveren.
Je schiet 100 kogels. en 18 raken hun doel.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:17 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik vind het echt belangrijk dat ik het goed doe met accuracy, kd ratio en kill streak in me friendslist
Met accuracy sta ik bovenaan met 18% en hij word nu ook steeds hoger sinds ik niet meer met de famas speel. Geen idee of 18% goed is maar ik sta iig geval bovenaan ermee.
Ik godver vooral op mezelf hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ik heb dat dus ook sinds het begin.
Amerikanen zijn nog wel okeee maar engelsen en fransenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:45 schreef -SG- het volgende:
Echt, ik word gewoon serieus nou kwaad om die kut amerikanen.
k heb gewoon het geluid van de mic op 0 gezetquote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef Silv het volgende:
Ik mute meestal gewoon iedereen die praat
Ik hoop het. Ik heb vandaag 4 potjes gespeeld en in elk potje zat wel ee Javelin glitcherquote:Op donderdag 3 december 2009 16:33 schreef MPC60 het volgende:
Xbox Live gaat Javelin glitchers suspenden. Heb ik van het IW forum.
Zet je privacy settings dan op Friends only, scheelt je een hoop gemute. (als je een 360 hebt dan)quote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef Silv het volgende:
Ik mute meestal gewoon iedereen die praat
Goed bezig, hopelijk gaan ze iets soortgelijks doen bij de ps3. Maar iig goed dat ze er van op de hoogte zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 16:33 schreef MPC60 het volgende:
Xbox Live gaat Javelin glitchers suspenden. Heb ik van het IW forum.
Als je m van een afstand ziet ja, maar die lui sprinten nogal veel en altijd richting mensen natuurlijk, verder is de reach van die explosie, zeker met die ene perk (Danger Close?) enorm.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:41 schreef KneusTeun het volgende:
Maar je kunt die lui toch gewoon van een afstand neerschieten? (die javalin glitchers)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |