a late night fuck ?quote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien moet hij er nog in gaan
Maar Mieke was toch alles behalve een early riser ?quote:Op maandag 30 november 2009 11:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
More like a very early morning fuck, dan
Oiquote:Op maandag 30 november 2009 12:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Alleen maar de avatar van Yuri ?
Ja, eigenlijk wel, hoezo?quote:Op maandag 30 november 2009 12:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Alleen maar de avatar van Yuri ?
Een aantal lastige klanten hebben problemen neergelegd, en er zijn collega's afwezig...quote:Op maandag 30 november 2009 10:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
En waarom dan? wat zijn de tekenen dat dit zo zal zijn? Den dag isch nog niet eensch voorbij
aja, oke, dan kun je dat al in den ochtend zeggen jaquote:Op maandag 30 november 2009 13:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een aantal lastige klanten hebben problemen neergelegd, en er zijn collega's afwezig...
stuur een wat onze kant uit, want hier is het zo somberquote:Op maandag 30 november 2009 13:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
aja, oke, dan kun je dat al in den ochtend zeggen ja![]()
Zo, eindelijk weer eens zon
't is hier ook alweer op, dus sorryquote:Op maandag 30 november 2009 14:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stuur een wat onze kant uit, want hier is het zo somber
Kom je bij de senioren te zitten?quote:Op maandag 30 november 2009 15:06 schreef Stroekie het volgende:
oh en ik ga verhuizen op mijn werk
van een kamer met 6 kakelende kippen naar een kamer met 3 kalme haantjes
maar nu kan ik wel minder live verslag doen van Bloehoese belevenissen
maar waar zijn de mediterrane lui om hier tijdens hun siesta ons te vermaken ?quote:Op maandag 30 november 2009 15:39 schreef Baltar het volgende:
God, een slak is nog sneller, dan wij gaan vandaag
en wat is jou smoes waarom jij gisteren niet in de Danssalon was ?quote:Op maandag 30 november 2009 15:39 schreef Baltar het volgende:
weet je trouwens wel dier het snelst z'n hoogtepunt bereikt.......quote:Op maandag 30 november 2009 15:39 schreef Baltar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |