Ik heb 'm gezien ja. Het is ook gewoon een leuke foto natuurlijk, nog beter dat hij uit onze film komtquote:Op maandag 30 november 2009 08:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hi hi foto van pierre kartner uit sint film in spits over zijn esf bijdrage
Opstartproblemen heb ik eigenlijk altijd wel op maandagquote:Op maandag 30 november 2009 08:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb nog een beetje opstart problemen. En ik heb nog spierpijn
toch weer eens iets anders dan een zwarte bolhoedquote:Op maandag 30 november 2009 08:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb 'm gezien ja. Het is ook gewoon een leuke foto natuurlijk, nog beter dat hij uit onze film komt
heb je dan zo enthousiast gedanst in den bosch ?quote:Op maandag 30 november 2009 08:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb nog een beetje opstart problemen. En ik heb nog spierpijn
Ben zaterdag naar Fabulous in de Brabanthallen geweest. Van 11 tot 5 uur staan springen en dansenquote:Op maandag 30 november 2009 08:41 schreef Baltar het volgende:
[..]
Opstartproblemen heb ik eigenlijk altijd wel op maandag![]()
En waar heb je spierpijn van? Wat heb je gedaan???
Was de garderobe dit keer wel in orde?quote:Op maandag 30 november 2009 09:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben zaterdag naar Fabulous in de Brabanthallen geweest. Van 11 tot 5 uur staan springen en dansen
Het verschil tussen oud en nieuw is nogal groot in die gebouwenquote:Op maandag 30 november 2009 09:48 schreef Baltar het volgende:
Brabanthallen, daar ben ik ooit ook eens geweest met een feestje.
Wel aardig, maar niet mijn ding
Er waren kluisjes te huurquote:Op maandag 30 november 2009 09:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Was de garderobe dit keer wel in orde?
dat is daar nogal eens een heikel punt geweest bij andere feestjes
En waarom dan? wat zijn de tekenen dat dit zo zal zijn? Den dag isch nog niet eensch voorbijquote:Op maandag 30 november 2009 10:09 schreef Vlarp het volgende:
O ja hoor... dit gaat een kut dag worden, ik voel het aan m'n water!
ja die mag je toch pas prijzen als het avond isquote:Op maandag 30 november 2009 10:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
En waarom dan? wat zijn de tekenen dat dit zo zal zijn? Den dag isch nog niet eensch voorbij
Housepartyquote:Op maandag 30 november 2009 09:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben zaterdag naar Fabulous in de Brabanthallen geweest. Van 11 tot 5 uur staan springen en dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |