Dat zo'n bericht op teletekst 101 staat.quote:
Kijkcijfer kanon 'Boer zoekt Vrouw' staat elke week bijna op TXT101;oquote:Op maandag 30 november 2009 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zo'n bericht op teletekst 101 staat.
Maar 14 miljoen mensen kijken niet. Waaronder ik.quote:Op maandag 30 november 2009 00:57 schreef trovey het volgende:
Omdat gemiddeld 3,6 miljoen mensen naar het programma keken (waar ik overigens niet bijhoorde)
Er zijn wekelijks gnoeg malloten die er na kijkenquote:Op maandag 30 november 2009 00:46 schreef tong80 het volgende:
De kijkcijferhit van 2009,Boer zoekt
Vrouw van de KRO,is vanavond afgesloten
met een reünie van de deelnemers.De
serie trok dit seizoen gemiddeld 3,6
miljoen kijkers,met uitschieters tot
boven de vier miljoen.
Hoeveel kijkers er vanavond waren,is
nog niet bekend.In de slotaflevering
kwamen de vijf boeren en vrouwen die
voor elkaar kozen en die in de serie
werden gevolgd,vertellen hoe het ze is
vergaan.
In het vorige seizoen hield geen enkele
relatie stand,maar dit jaar was er voor
het eerst een score van 100 procent.Er
zijn plannen voor een nieuwe reeks.
Kan iemand me dit uitleggen ?
Ja en dan zien ze paul de Leeuw.quote:Op maandag 30 november 2009 01:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Er zijn wekelijks gnoeg malloten die er na kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop