Dan is het toch goedquote:Op maandag 30 november 2009 00:22 schreef tonja het volgende:
Ik loop net naar huis en ik zie op de stoep een fietser tegemoet komen die met een stok tegen alle ramen slaat waar hij langs reed.
Best wel kut aangezien ik geen tijd meer had om naar de overkant te vluchten want dan was ik aangereden, en hij vervaarlijk zwaaiend met die stok op me afkwam.
Het was blijkbaar niet zijn bedoeling om mensen te slaan want toen hij me passeerde kreeg ik geen mep.
Maar zodra hij voorbij was ging hij weer door met op de ruiten slaan.
Omdat hij blijkbaar niet van zins was mij de tering te meppen durfde ik hem te vragen waarom hij dit deed.
"Dat is leuk" riep hij.
Ik vervolgde mijn weg naar huis nadat ik hem teruggeroepen had dat zijn humor niet de mijne was en kwam toen een buurman tegen (die ik nog niet kende) die gealarmeerd door het gemep tegen zijn ramen
naar buiten was gekomen.
Hij heet Daniël en vond mij dapper.
nee ze liepquote:Op maandag 30 november 2009 00:27 schreef tho_Omas het volgende:
Zat je in de buurt van een psychiatrische instelling?
Wat een malloot maar nietzo slim als vrouw zijnde te roepen waarom die dat deed voor het zelfde geval was et een gestoorde gekquote:Op maandag 30 november 2009 00:22 schreef tonja het volgende:
Ik loop net naar huis en ik zie op de stoep een fietser tegemoet komen die met een stok tegen alle ramen slaat waar hij langs reed.
Best wel kut aangezien ik geen tijd meer had om naar de overkant te vluchten want dan was ik aangereden, en hij vervaarlijk zwaaiend met die stok op me afkwam.
Het was blijkbaar niet zijn bedoeling om mensen te slaan want toen hij me passeerde kreeg ik geen mep.
Maar zodra hij voorbij was ging hij weer door met op de ruiten slaan.
Omdat hij blijkbaar niet van zins was mij de tering te meppen durfde ik hem te vragen waarom hij dit deed.
"Dat is leuk" riep hij.
Ik vervolgde mijn weg naar huis nadat ik hem teruggeroepen had dat zijn humor niet de mijne was en kwam toen een buurman tegen (die ik nog niet kende) die gealarmeerd door het gemep tegen zijn ramen
naar buiten was gekomen.
Hij heet Daniël en vond mij dapper.
quote:Op maandag 30 november 2009 00:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Had je een kort rokje aan, zo ja dan heb je het gewoon uitgelokt
Die vrouwen van tegenwoordigquote:Op maandag 30 november 2009 00:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vrees dat het enige wat ik uitlok in een kort rokje een algehele evacuatie van de Bos en Lommer buurt is. Maar misschien heeft dat ook wel zo zijn voordelen.quote:Op maandag 30 november 2009 00:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Hahaquote:Op maandag 30 november 2009 00:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vrees dat het enige wat ik uitlok in een kort rokje een algehele evacuatie van de Bos en Lommer buurt is. Maar misschien heeft dat ook wel zo zijn voordelen.
Dat zou wel een stok achter de deur zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 00:40 schreef PeZu het volgende:
kon je er geen stokje voor steken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |