Dat vindk wel handig heb moeite met engels:$quote:Op zondag 29 november 2009 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
Hallo lieve kijkbuis-FOK!kertjes, ik wil graag even klagen over een aantal dingen namelijk :
1.) : Ondertiteling bij Engels gesproken films.Dat is zo überirritant hè
want, wat ik ook doe ik kan mijn ogen maar niet van die kut letters afhouden
en ik ben een eckte man
dus ik kan geen 80 dingen tegelijkertijd doen waardoor ik de film eigenlijk helemaal niet heb gezien!
.
2.) : Niet Engels-gesproken films, dat is zo überirritant hèwant, dan moet er eigenlijk wel ondertiteling bij waardoor ik (eigenlijk) de film helemaal niet heb gezien!
En zonder ondertiteling kijken heeft dit geval ook geen nut want dan begrijp ik niet wat ze zeggen en dan heb ik de film wel gezien maar dan was ie niet leuk!
.
Samenvatting : Klik.
Klacht 1 : Dito.
Klacht 2 : Dito.
Klacht 3 : Mensen die T-Pain geen baas vinden..
Dat zei ik dus ook niet faalhaas.quote:Op zondag 29 november 2009 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
Alsof jij een Engelse film kan volgen.
mbo'er
Jezus, iedereen kan Engels.quote:Op zondag 29 november 2009 23:07 schreef Bonzai. het volgende:
mbo'ers kunnen toch helemaal geen Engelse films volgen![]()
Van wie ben jij een kloon trouwens?quote:
Jij hebt ondertiteling nodig bij Nederlandstalige films?quote:Op zondag 29 november 2009 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
2.) : Niet Engels-gesproken films, dat is zo überirritant hèwant, dan moet er eigenlijk wel ondertiteling bij waardoor ik (eigenlijk) de film helemaal niet heb gezien!
![]()
Wat praat iedereen over een kloon(ik ben pas nieuw op fok) dus wat is dat?:quote:Op zondag 29 november 2009 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon trouwens?
Ik ben zo rechts als..quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 23:14 schreef donthate het volgende:
[..]
Wat praat iedereen over een kloon(ik ben pas nieuw op fok) dus wat is dat?:
Haha nee gewoon ff serieus ik kloot niet aan en ben ook geen kloon?quote:Op zondag 29 november 2009 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Penisbaard/rosbief/emimich/ Zeg het maar?
Ik weet het nietquote:Op zondag 29 november 2009 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben zo rechts als..
Ja als wat eigenlijk?
Een kloon is bijvoorbeeld iemand die 2 accounts heeft. Vaak wordt er gekloond als iemand gebanned is.quote:Op zondag 29 november 2009 23:16 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha nee gewoon ff serieus ik kloot niet aan en ben ook geen kloon?
O haha ja ik zit hier pas een week dus en ik snap er allemaal nog niet zo veel van enige watk doe is op het forum posste maar ook lekker handig van fok dan als je een bann heb dat je gewoon op een kloon verder kan gaanquote:Op zondag 29 november 2009 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een kloon is bijvoorbeeld iemand die 2 accounts heeft. Vaak wordt er gekloond als iemand gebanned is.
Duits hebk het zowiezo niet op maar engels ik versta het wel hoor:p maar duurt ffquote:Op zondag 29 november 2009 23:21 schreef Ensaf het volgende:
Leer Duits, dan kun je de nagesymchroniseerde versie bekijken.
Neu, als ze erachter komen wordt je kloon ook geband en je main ban met 1-3 maanden verlengd.quote:Op zondag 29 november 2009 23:19 schreef donthate het volgende:
[..]
O haha ja ik zit hier pas een week dus en ik snap er allemaal nog niet zo veel van enige watk doe is op het forum posste maar ook lekker handig van fok dan als je een bann heb dat je gewoon op een kloon verder kan gaan
Oquote:Op zondag 29 november 2009 23:21 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Neu, als ze erachter komen wordt je kloon ook geband en je main ban met 1-3 maanden verlengd.
OT: phpmystyle-topicT-Pain
rap/ hiphop/r&b :' )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |