quote:Office 2010 komt in juni 2010 uit'
Door Arnoud Wokke, zaterdag 28 november 2009 16:23, views: 24.350
Microsoft gaat Office 2010 in juni van volgend jaar uitbrengen. Dat zou een tester van de software op de bčtasite van het kantoorpakket hebben gezien. De Redmondse softwaregigant stelde de nieuwe Office enkele weken geleden voor.
Een bčtatester kwam de tekst "The final version (of Office 2010) will be available to the public for purchase in June 2010" tegen op de site van het nieuwe kantoorpakket, meldt Fudzilla. Microsoft heeft niet bevestigd dat de releasedatum klopt.
Het is niet onwaarschijnlijk dat Office 2010 in juni volgend jaar zou uitkomen. Zoals de naam doet vermoeden, heeft Microsoft de release van het nieuwe kantoorpakket in elk geval op de rol staan voor volgend jaar. Bovendien zijn er sinds enkele weken al bčta's beschikbaar van het nieuwe kantoorpakket, zowel voor de desktop als voor het mobiele OS Windows Mobile. Die versies zijn volgens Microsoft feature complete.
Die heeft geen ribbonquote:
Je kan het gratis proberen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:46 schreef JuiceJuice het volgende:
Office 2007 zuigt ballen. Hoop dat 2010 beter wordt.
Euh, nee dus aangezien ze overal de Ribbon in gaan gebruiken.quote:Op zondag 29 november 2009 21:46 schreef JuiceJuice het volgende:
Office 2007 werkt prima?quote:Op zondag 29 november 2009 21:46 schreef JuiceJuice het volgende:
En toch vind ik dat het een optie moet blijven, desnoods dat ze wat nieuwere functies niet beschikbaar maken bij de 'oude' interface. Niet iedereen vindt het fijner werken.quote:Op zondag 29 november 2009 21:48 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ribbon is juist een verademing om mee te werken.
Wowowowoow. Die eerste twee kan ik me nog in vinden, maar Visual Studio? Ga toch weg man.quote:Op zondag 29 november 2009 21:50 schreef Brickboy het volgende:
Windows 7![]()
Office 2010![]()
Visual Studio 2010
Niet iedereen vind verandering fijn.quote:Op zondag 29 november 2009 21:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En toch vind ik dat het een optie moet blijven, desnoods dat ze wat nieuwere functies niet beschikbaar maken bij de 'oude' interface. Niet iedereen vindt het fijner werken.
Nee, maar ik kan me voorstellen als jij al jaren ergens mee werkt, en alle toolbars die je vaak gebruikt op de hoofdpagina hebt staan dat zo'n verandering niet fijn is, aangezien je dan met de Ribbon-interface meer klikken kwijt bent. Hij is totaal niet aanpasbaar.quote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet iedereen vind verandering fijn.
Die blijven meestal in een vast stramien zitten en stilstand is achteruitgang.
Dat is leuk totdat je geen drivers kunt vindenquote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef Adelante het volgende:
64-bit Office 2010op 64-bit Windows 7
Maar alle Acces programma's en documenten werken niet meer in 2007quote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet iedereen vind verandering fijn.
Die blijven meestal in een vast stramien zitten en stilstand is achteruitgang.
Wat merk je daar voor verschil inquote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef Adelante het volgende:
64-bit Office 2010op 64-bit Windows 7
Visual Studio is een meesterlijk goed pakketquote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Wowowowoow. Die eerste twee kan ik me nog in vinden, maar Visual Studio? Ga toch weg man.
snelheid, met name mega excel/access bestandenquote:Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat merk je daar voor verschil in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |