Kun je jezelf nog vager uitdrukken en jezelf nog vaker tegenspreken dan jij zojuist hebt gedaan? Achterlijke kankermongool.quote:Op zondag 29 november 2009 19:48 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
owjaa..en nog een klacht, mensen die dan uit pure frustratie moeten roepen "die heb je vast niet van jezelf"
Nee....hij is bedacht door theo maasssen....duss???? Kankerop met je gezeik ts, kutkind!
(wel sad dattie claimed van wel)
Grote woorden voor zo'n klein mannetje.quote:Op zondag 29 november 2009 19:54 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Kun je jezelf nog vager uitdrukken en jezelf nog vaker tegenspreken dan jij zojuist hebt gedaan? Achterlijke kankermongool.
quote:Op zondag 29 november 2009 19:58 schreef Quir het volgende:
[..]
Grote woorden voor zo'n klein mannetje.
Waarschijnlijk heeftie wel minder babbels als hij voor m'n neus staatquote:Op zondag 29 november 2009 19:58 schreef Quir het volgende:
[..]
Grote woorden voor zo'n klein mannetje.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:17 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeftie wel minder babbels als hij voor m'n neus staat
quote:Op zondag 29 november 2009 20:17 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeftie wel minder babbels als hij voor m'n neus staat
Ik zou haar doen!!quote:Op zondag 29 november 2009 19:44 schreef thingamajig het volgende:
Goed, vanmiddag met een teamgenoot wat aan het drinken in de stad. Op een gegeven moment komt er een of ander chickie van duidelijk onder de 16 de kroeg in, waarop hij zegt: "tso, die zou ik wel doen". Waarop ik zeg: "ze is nog minderjarig". Waarop hij weer zegt: "ALLEEN MENSEN DIE OP 29 FEBRUARI GEBOREN ZIJN, ZIJN MINDERJARIG. VOOR DE REST ZIJN WE ALLEMAAL EVEN VAAK JARIG!" Waarop ik weer zeg: "Die heb je vast niet van jezelf." Waarop hij zegt: "jawel!"
Klacht: Mensen die Theo Maassen nadoen en doen alsof ze het zelf bedacht hebben.
Ter consolidatie nog even een plaatje van iemand die 18+ is:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |