abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75145408
In het octaaf iets over je eerdere studies, die allemaal niet waren wat je ervan gehoopt had, en dan na de chute over hoe blij je nu bent nu je Engels studeert en het zo naar je zin hebt!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75145506
dat is wel een goede ja

shit, dat 'ik doe m'n eigen huiswerk' valt wel een beetje in het niet zo
Ja doei.
pi_75145625
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
dat is wel een goede ja

shit, dat 'ik doe m'n eigen huiswerk' valt wel een beetje in het niet zo
Dat namen we ook niet echt serieus, na jouw

ooooooh, wat ben ik aan het woggen.
pi_75145675
Mr.Mo is net de deur uit, boodschappen doen

doet hij de deur op slot
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 30 november 2009 @ 16:03:07 #180
70532 loveli
N
pi_75146247
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo is net de deur uit, boodschappen doen

doet hij de deur op slot
Wel fijn dat je niet aan de ketting hoeft.
crap in = crap out
pi_75146262
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:58 schreef Merel het volgende:
Ik had van de week dus zuurkoolstamppot met bloemkool in plaats van aardappelen. Erg lowcarbverantwoord. Gewoon bloemkool kort koken en stampen Morgen ga ik boerenkoolstamppot proberen met koolraap in plaats van aardappelen, ben ook benieuwd hoe dat is.

Lijstje:
O - bakje yoghurt
L - beker melk, bruin pistoletje met filet americain, twee plakjes leverkaas uit het vuistje, heel klein beetje aardappelsalade, bakje groenvoer
T - beker milk & fruit, banaan
D - ik denk dat ik het restant zuurkoolbloemkoolstamppot uit de vriezen haal
Wij aten gisteren boerenkoolstamppot met ipv aardappelen...tadaa....knolselderij! Heel lekker
pi_75146303
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Wel fijn dat je niet aan de ketting hoeft.
*rinkel*

even proberen of ik bij de thee kan...
Ja doei.
pi_75146429
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Mooore details please!
Ha, ik hou Rutger mooi voor mezelf

Wat deed jij aan/tegen die schrijnende keelpijn en hoestkriebel trouwens? Ik heb nu een vreselijke keel, maar moet de komende dagen heel veel praten Hoestmelange van de AH is wel lekker, maar helpt natuurlijk geen ene moer.
pi_75146504
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:38 schreef AKnynke het volgende:
ik wil vanavond graag witte vis eten, met pesto. Zal ik dat gewoon in een aluminiumpakketje gooien met wat worteltjes en prei ofzo, en dan in de oven?
Prei en wortel dan wel heeeeeeeeeeel dun snijden Mijn moeder doet dat met een lik creme fraiche en een scheut witte wijn erbij (dan stoomt het gaar). En een beetje ui.

Crap, HONGER. En ik moet nog boodschappen doen om vijf uur
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75146682
Ja hoi!!
  Vis een optie? maandag 30 november 2009 @ 16:13:53 #186
70532 loveli
N
pi_75146694
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:08 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ha, ik hou Rutger mooi voor mezelf

Wat deed jij aan/tegen die schrijnende keelpijn en hoestkriebel trouwens? Ik heb nu een vreselijke keel, maar moet de komende dagen heel veel praten Hoestmelange van de AH is wel lekker, maar helpt natuurlijk geen ene moer.
Ja, niet praten dus.. Ergens op zuigen is het enige wat een beetje helpt. Citrusfruit mijden, want dat zorgt voor meer slijm en dat wil je niet weer weghoesten. Avondlucht mijden. En een beetje zelfmedelijden. Klein beetje.
crap in = crap out
pi_75146729
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:13 schreef P.F het volgende:
Ja hoi!!
Hoe was je feest?
  Vis een optie? maandag 30 november 2009 @ 16:15:58 #188
70532 loveli
N
pi_75146803
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoe was je feest?
Ja, en hoe was jouw feest?
crap in = crap out
pi_75146833
ja! Het einde van het gedicht is klaar!

For now I've found the one and only thing
that after getting up does make me sing!

Ja doei.
pi_75146841
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:15 schreef loveli het volgende:

[..]

en de jouwe?
Ja doei.
pi_75146885
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat was meer dan een week geleden! Ik was om 8 uur 's ochtends thuis. Prima feest!
pi_75146915
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
ja! Het einde van het gedicht is klaar!

For now I've found the one and only thing
that after getting up does make me sing!

pi_75146956
het was serieus
Ja doei.
pi_75146971
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoe was je feest?
Moooooooi! Om 7 uur dacht ik: huuuuuuh dit is de vetste mix ooit: nu kunnen we niet stoppen! En hij was echt heeeel tof! echt! Echt geen "dit is het einde" mix.

Ben daarna mee naar een vriendin haar huis gegaan (met de BF), iedereen ging zich even opfrissen, pyjama aan. Vervolgens de after bij iemand thuis... 30-40 mensen, reuze gezellig! Om ongeveer 16.00 zijn we weer weg gegaan omdat we naar een techno feestje in Zeeland zouden gaan maar we zijn helaas in slaap gevallen !!!

Maar het was zoooo vet. Die vriendin had nog een after after bij haar thuis
pi_75147032
Lijst
  • Havermout
  • 8km hardlopen
  • 1 liter pompoensoep, 2 boterhammen (tonijn-uit-blik, chutney, boter + jam)
  • Avondeten: bak dikke pompoensoep, wat zelfgemaakte patat, gefrituurde drumstick, maïs.
  • 1 bier

Bij inspectie laatst bleken er drie reuzenpompoenen niet bijster houdbaar. Dus nu moeten we twee weken véél pompoen eten .
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_75147138
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
    het was serieus
    Ooh. Dan ligt het ongetwijfeld aan mijn gebrekkige kennis in zake de Engelse poezie.

Mea culpa, mea maxima culpa!
    pi_75147195
    O en ik was schor dus ik kon niet zo veel zeggen: Er hebben zooo veel mensen een lulkick tegen mij aangehouden En ik was te schor/te aardig om te zeggen: en nu moet je even je kop houden
      maandag 30 november 2009 @ 16:24:58 #198
    331 Merel
    Be here now.
    pi_75147256
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 16:03 schreef Laureline het volgende:

[..]

Wij aten gisteren boerenkoolstamppot met ipv aardappelen...tadaa....knolselderij! Heel lekker
    Ohja, misschien bedoel ik ook wel knolselderij, al die dingen lijken op elkaar
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_75147304
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 16:19 schreef P.F het volgende:

[..]

Moooooooi! Om 7 uur dacht ik: huuuuuuh dit is de vetste mix ooit: nu kunnen we niet stoppen! En hij was echt heeeel tof! echt! Echt geen "dit is het einde" mix.

Ben daarna mee naar een vriendin haar huis gegaan (met de BF), iedereen ging zich even opfrissen, pyjama aan. Vervolgens de after bij iemand thuis... 30-40 mensen, reuze gezellig! Om ongeveer 16.00 zijn we weer weg gegaan omdat we naar een techno feestje in Zeeland zouden gaan maar we zijn helaas in slaap gevallen !!!

Maar het was zoooo vet. Die vriendin had nog een after after bij haar thuis
    En dat alles op een glaasje appelsap?? Klinkt goed. Hoewel ik wel begrijp, dat het Zeelandfeest iets too much zou zijn geweest.
    pi_75147322
    quote:
    Op zondag 29 november 2009 23:32 schreef conleche het volgende:
    Ha! De rammelende eierstokjes van dees en geen vallen hier wel door de mand!! Ik zelf lurk nooit in OUD. Volgens mij mis ik een bepaald hormoon dat baby's leuk doet vinden? Ik weet het niet, maar het doet me niets. Sommige baby's vind ik cute en zo, maar ik heb er geen gevoel bij.

Wel bij puppy's en kittens. O my. Ik ben raar

Desalniettemin: haske welkom Huup!!
    O dat heb ik ook
    Ik kan wel uuuuren naar mijn eigen baby foto's staren

En puppies en kittens daar smelt ik ook voor

Als mijn BF een kennis/vaag familielid heeft met een baby dan MOET en zal hij op bezoek gaan om die baby te zien !!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')