Dat namen we ook niet echt serieus, na jouwquote:Op maandag 30 november 2009 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
dat is wel een goede ja
shit, dat 'ik doe m'n eigen huiswerk' valt wel een beetje in het niet zo
Wel fijn dat je niet aan de ketting hoeft.quote:Op maandag 30 november 2009 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo is net de deur uit, boodschappen doen
doet hij de deur op slot
Wij aten gisteren boerenkoolstamppot met ipv aardappelen...tadaa....knolselderij! Heel lekkerquote:Op maandag 30 november 2009 13:58 schreef Merel het volgende:
Ik had van de week dus zuurkoolstamppot met bloemkool in plaats van aardappelen. Erg lowcarbverantwoord. Gewoon bloemkool kort koken en stampenMorgen ga ik boerenkoolstamppot proberen met koolraap in plaats van aardappelen, ben ook benieuwd hoe dat is.
Lijstje:
O - bakje yoghurt
L - beker melk, bruin pistoletje met filet americain, twee plakjes leverkaas uit het vuistje, heel klein beetje aardappelsalade, bakje groenvoer
T - beker milk & fruit, banaan
D - ik denk dat ik het restant zuurkoolbloemkoolstamppot uit de vriezen haal
*rinkel*quote:Op maandag 30 november 2009 16:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Wel fijn dat je niet aan de ketting hoeft.
Ha, ik hou Rutger mooi voor mezelfquote:
Prei en wortel dan wel heeeeeeeeeeel dun snijdenquote:Op maandag 30 november 2009 13:38 schreef AKnynke het volgende:
ik wil vanavond graag witte vis eten, met pesto. Zal ik dat gewoon in een aluminiumpakketje gooien met wat worteltjes en prei ofzo, en dan in de oven?
Ja, niet praten dus.. Ergens op zuigen is het enige wat een beetje helpt. Citrusfruit mijden, want dat zorgt voor meer slijm en dat wil je niet weer weghoesten. Avondlucht mijden. En een beetje zelfmedelijden. Klein beetje.quote:Op maandag 30 november 2009 16:08 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ha, ik hou Rutger mooi voor mezelf
Wat deed jij aan/tegen die schrijnende keelpijn en hoestkriebel trouwens? Ik heb nu een vreselijke keel, maar moet de komende dagen heel veel pratenHoestmelange van de AH is wel lekker, maar helpt natuurlijk geen ene moer.
quote:Op maandag 30 november 2009 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
ja! Het einde van het gedicht is klaar!
For now I've found the one and only thing
that after getting up does make me sing!
Moooooooi! Om 7 uur dacht ik: huuuuuuh dit is de vetste mix ooit: nu kunnen we niet stoppen! En hij was echt heeeel tof! echt! Echt geen "dit is het einde" mix.quote:
Ooh. Dan ligt het ongetwijfeld aan mijn gebrekkige kennis in zake de Engelse poezie.quote:
Ohja, misschien bedoel ik ook wel knolselderij, al die dingen lijken op elkaarquote:Op maandag 30 november 2009 16:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wij aten gisteren boerenkoolstamppot met ipv aardappelen...tadaa....knolselderij! Heel lekker
En dat alles op een glaasje appelsap??quote:Op maandag 30 november 2009 16:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Moooooooi! Om 7 uur dacht ik: huuuuuuh dit is de vetste mix ooit: nu kunnen we niet stoppen! En hij was echt heeeel tof! echt! Echt geen "dit is het einde" mix.
Ben daarna mee naar een vriendin haar huis gegaan (met de BF), iedereen ging zich even opfrissen, pyjama aan. Vervolgens de after bij iemand thuis... 30-40 mensen, reuze gezellig! Om ongeveer 16.00 zijn we weer weg gegaan omdat we naar een techno feestje in Zeeland zouden gaan maar we zijn helaas in slaap gevallen!!!
Maar het was zoooo vet. Die vriendin had nog een after after bij haar thuis
O dat heb ik ookquote:Op zondag 29 november 2009 23:32 schreef conleche het volgende:
Ha! De rammelende eierstokjes van dees en geen vallen hier wel door de mand!!Ik zelf lurk nooit in OUD. Volgens mij mis ik een bepaald hormoon dat baby's leuk doet vinden? Ik weet het niet, maar het doet me niets.
Sommige baby's vind ik cute en zo, maar ik heb er geen gevoel bij.
Wel bij puppy's en kittens. O my. Ik ben raar![]()
Desalniettemin: haske welkom Huup!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |