abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75141392
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat klinkt echt onwijs tof! ik ben jaloers

ik heb trouwens hier nog een surfshirt liggen waar ik niets mee doe. Wellicht is ie wat aan de grote kant voor je, t is maat M. Misschien is dat wat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loveli beterschap!

Zo, kind is gevoed en ligt in bed, schoenen zijn afgestoft en muziek is overgezet op mn telefoon. Here goes nothing
Ahahaha, die blik van de jongen achter je
Dat is dus duidelijk een billenman.

En welkom trouwens
  maandag 30 november 2009 @ 13:58:16 #152
331 Merel
Be here now.
pi_75141873
Ik had van de week dus zuurkoolstamppot met bloemkool in plaats van aardappelen. Erg lowcarbverantwoord. Gewoon bloemkool kort koken en stampen Morgen ga ik boerenkoolstamppot proberen met koolraap in plaats van aardappelen, ben ook benieuwd hoe dat is.

Lijstje:
O - bakje yoghurt
L - beker melk, bruin pistoletje met filet americain, twee plakjes leverkaas uit het vuistje, heel klein beetje aardappelsalade, bakje groenvoer
T - beker milk & fruit, banaan
D - ik denk dat ik het restant zuurkoolbloemkoolstamppot uit de vriezen haal
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 30 november 2009 @ 13:59:24 #153
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75141906
quote:
Op maandag 30 november 2009 08:12 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen! Hier nog een niet-lurker in OUD. .
Hier nog een. Eigen kinderen eerst
Ik heb helemaal niets met (andermans) kinderen. Met de mijne uiteraard wel Met puppies en kittens heb ik ook niets trouwens. En ik huil ook nooit bij films. Ik heb een hart van steen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 30 november 2009 @ 14:01:05 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75141966
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:43 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ahahaha, die blik van de jongen achter je
Dat is dus duidelijk een billenman.
Hihihi .

Ik heb mijn Rammsteinkaartjes op Fok! gezet. Heb er bij nader inzien toch niet zoveel zin in .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 30 november 2009 @ 14:03:34 #155
70532 loveli
N
pi_75142053
Kwak, kom jij wel aan je goede vetten? Mik er ff een vissie in vanmiddag!
crap in = crap out
pi_75142323
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef Laureline het volgende:

[..]

Het kan nog erger: ik zoende van de week ineens met Rutger Hauer
Wel een jonge versie. En in een zwarte uniformjas
Die was in zijn jonge jaren echt.......ik zoek nu naar een netjes woord..........ehm.......sexueel aantrekkelijk!! Dus I snap. (Ik durf bijna niet te vertellen wat ik precies droomde over Brad, want het is van een grootheidswaanzin....... maar here it goes: ik had blijkbaar al eerder een affaire gehad met Brad, want hij zei: " Nee Co, deze keer niet. Ik blijf Angelina trouw" Of iets van die strekking. Waarop ik hem alleen maar meewarig aankeek, zijn gezicht in mijn handen nam en m'n tong bij 'm naar binnenduwde. En hij protesteerde niet meer. )

Ik heb een lekker lowcarb lunchgerechtjesrecept:

Tonijnmayonaise met dun gesneden reepjes paprika, komkommer en tomaat. Voor de tonijnmayo: laat een blikje tonijn uitlekken. Snipper een sjalotje of uitje heel fijn (ik doe dat met het hakselding van de staafmixer) beetje zure lightmayo erbij, beetje crème fraîche, beetje sap van een limoen, flink peper en daar zet je dan de staafmixer op. Echt lekker was het!
  Vis een optie? maandag 30 november 2009 @ 14:13:58 #157
70532 loveli
N
pi_75142377
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef Laureline het volgende:

[..]

Het kan nog erger: ik zoende van de week ineens met Rutger Hauer
Wel een jonge versie. En in een zwarte uniformjas
Mooore details please!
crap in = crap out
  maandag 30 november 2009 @ 14:32:28 #158
3185 Adelante
To let it go now
pi_75142995
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hihihi .

Ik heb mijn Rammsteinkaartjes op Fok! gezet. Heb er bij nader inzien toch niet zoveel zin in .
Viking, je staat in de top5 bij de avatar wedstrijd (voor alsnog)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75143000
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:03 schreef loveli het volgende:
Kwak, kom jij wel aan je goede vetten? Mik er ff een vissie in vanmiddag!
ik heb makreel in de vriezer. maar dat wordt pas morgen vrees ik... bevroren makreel is nie lekker nie... en is ook vooral niet hier in de buurt.
Kwak
pi_75143063
allright, ik duik de bieb in om nog even een paar uurtjes keihard te schtudieren op materiaal voor mn hoofdstuk. tschusss
Kwak
pi_75143547
Nou, ik was wat eerder thuis en heb een quesadilla gemaakt met wat kaas en chorizo voor erbij
zo goed?

en we hebben een autootje een Fiat Uno
Ja doei.
  maandag 30 november 2009 @ 14:49:14 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75143551
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:32 schreef Adelante het volgende:

[..]

Viking, je staat in de top5 bij de avatar wedstrijd (voor alsnog)
Ja maar zo'n Sint-glossy krijg ik niet .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 november 2009 @ 14:50:06 #163
3185 Adelante
To let it go now
pi_75143588
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar zo'n Sint-glossy krijg ik niet .
Jawel, de eerste 5 winnen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 30 november 2009 @ 14:50:47 #164
3185 Adelante
To let it go now
pi_75143614
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik was wat eerder thuis en heb een quesadilla gemaakt met wat kaas en chorizo voor erbij
zo goed?

en we hebben een autootje een Fiat Uno
Tofheid, een Uno ben ik ooit mee begonnen, die kunnen heel hard over drempels
pi_75143636
TVP!

Het topic is waarschijnlijk alweer vol als ik klaar ben met lezen, schrijven en boodschappen doen, maar toch.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_75143833
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:38 schreef huuphuup het volgende:
oeh een oud-lurkert!
Whehe, hier ook zo één! Welkom en nog gefeliciteerd met je awesome gebakje!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75144792
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat klinkt echt onwijs tof! ik ben jaloers

ik heb trouwens hier nog een surfshirt liggen waar ik niets mee doe. Wellicht is ie wat aan de grote kant voor je, t is maat M. Misschien is dat wat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is erg lief van je, maar misschien wat veel moeite? Ik woon in 't Vlaamse land
En ik heb ook gewoon maatje M trouwens hoor, 't is niet alsof hier alleen anorectische XXS-jes zitten Ik ben allang blij dat m'n BMI weer onder de 25 zit, hoor...

Merel, met dat bloemkoolverhaal: gaat je eten dan niet erg kool-achtig ruiken? Bloemkool is best lekker, maar wel vrij typisch van geur&smaak!
pi_75144982
Nog een maatje M meldt zich...

Met een lijstje dit keer! Niet übernetjes maar ook niet al te slecht, hoop ik.
O: 2 sneetjes brood met kaas en curry
T: half blokje extra pure chocolade, koffie met magere melk
L: 2 sneetjes brood met kaas en mosterd (ja, we moeten boodschappen doen )
T: cappuccino en een halve muffin
D: 2 broodjes hamburger, veel gegrilde groente en een sausje van magere Griekse yoghurt
T: wijntje
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 30 november 2009 @ 15:28:29 #169
331 Merel
Be here now.
pi_75144993
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:22 schreef ColdFeet het volgende:

Merel, met dat bloemkoolverhaal: gaat je eten dan niet erg kool-achtig ruiken? Bloemkool is best lekker, maar wel vrij typisch van geur&smaak!
Nee het was onverwachts lekker! Bloemkool dus stampen, zuurkool (alvast even gekookt) erdoor, peper, zout, nootmuskaat, lepel crème fraîche, geraspte kaas, gehakt, dat allemaal in een ovenschaal met nog wat kaas eroverheen, kaas laten smelten en presto
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_75145037
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:28 schreef Merel het volgende:

[..]

Nee het was onverwachts lekker! Bloemkool dus stampen, zuurkool (alvast even gekookt) erdoor, peper, zout, nootmuskaat, lepel crème fraîche, geraspte kaas, gehakt, dat allemaal in een ovenschaal met nog wat kaas eroverheen, kaas laten smelten en presto
Klinkt goed!! Vooral dat nog even in de oven-verhaal!!
pi_75145094
ok.

ik moet een sonnet schrijven over 'mijn leven als student Engels'

en ik heb absoluut géén idee waar ik moet beginnen.. en ja.. dit is onderdeel van het tentamen
Ja doei.
pi_75145283
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
ok.

ik moet een sonnet schrijven over 'mijn leven als student Engels'

en ik heb absoluut géén idee waar ik moet beginnen.. en ja.. dit is onderdeel van het tentamen
Gaan zitten en beginnen. Dan komt het vanzelf. Als je gaat wachten op inspiratie kan je wachten tot hell freezes over.

Dit gezegd hebbende, vertrek ik nu voor de 2e keer vandaag richting atelier.
  Vis een optie? maandag 30 november 2009 @ 15:37:36 #173
70532 loveli
N
pi_75145321
Of even wachten tot kwak en Maria losgaan. Hoef je zelf geen huiswerk meer te maken.
crap in = crap out
pi_75145336
ik heb de rijmschema's opgeschreven en zit nu uit het niets zinnen op te schrijven die me nergens brengen... maar ik moet en zal een goede schrijven, want dat kan me 0,5 punt op het tentamen schelen (erbij dus!)
Ja doei.
pi_75145352
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:37 schreef loveli het volgende:
Of even wachten tot kwak en Maria losgaan. Hoef je zelf geen huiswerk meer te maken.
ja, zeg, nee, ik doe mijn huiswerk zelf
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')