quote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]dat klinkt echt onwijs tof! ik ben jaloers
ik heb trouwens hier nog een surfshirt liggen waar ik niets mee doe. Wellicht is ie wat aan de grote kant voor je, t is maat M. Misschien is dat wat?Ahahaha, die blik van de jongen achter jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loveli beterschap!
Zo, kind is gevoed en ligt in bed, schoenen zijn afgestoft en muziek is overgezet op mn telefoon. Here goes nothing
![]()
Dat is dus duidelijk een billenman.
En welkom trouwens![]()
Hier nog een. Eigen kinderen eerstquote:Op maandag 30 november 2009 08:12 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen! Hier nog een niet-lurker in OUD. .
Hihihiquote:Op maandag 30 november 2009 13:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ahahaha, die blik van de jongen achter je![]()
Dat is dus duidelijk een billenman.
Die was in zijn jonge jaren echt.......ik zoek nu naar een netjes woord..........ehm.......sexueel aantrekkelijk!! Dus I snap.quote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het kan nog erger: ik zoende van de week ineens met Rutger Hauer![]()
Wel een jonge versie. En in een zwarte uniformjas![]()
Mooore details please!quote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het kan nog erger: ik zoende van de week ineens met Rutger Hauer![]()
Wel een jonge versie. En in een zwarte uniformjas![]()
Viking, je staat in de top5 bij de avatar wedstrijdquote:Op maandag 30 november 2009 14:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihihi.
Ik heb mijn Rammsteinkaartjes op Fok! gezet. Heb er bij nader inzien toch niet zoveel zin in.
ik heb makreel in de vriezer. maar dat wordt pas morgen vrees ik... bevroren makreel is nie lekker nie... en is ook vooral niet hier in de buurt.quote:Op maandag 30 november 2009 14:03 schreef loveli het volgende:
Kwak, kom jij wel aan je goede vetten? Mik er ff een vissie in vanmiddag!
Ja maar zo'n Sint-glossy krijg ik nietquote:Op maandag 30 november 2009 14:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Viking, je staat in de top5 bij de avatar wedstrijd(voor alsnog)
Jawel, de eerste 5 winnenquote:Op maandag 30 november 2009 14:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar zo'n Sint-glossy krijg ik niet.
Tofheid, een Uno ben ik ooit mee begonnen, die kunnen heel hard over drempelsquote:Op maandag 30 november 2009 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik was wat eerder thuis en heb een quesadilla gemaakt met wat kaas en chorizo voor erbij![]()
zo goed?
enwe hebben een autootje
een Fiat Uno
![]()
Whehe, hier ook zo één! Welkom en nog gefeliciteerd met je awesome gebakje!quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]dat klinkt echt onwijs tof! ik ben jaloers
ik heb trouwens hier nog een surfshirt liggen waar ik niets mee doe. Wellicht is ie wat aan de grote kant voor je, t is maat M. Misschien is dat wat?Dat is erg lief van je, maar misschien wat veel moeite? Ik woon in 't Vlaamse landSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb ook gewoon maatje M trouwens hoor, 't is niet alsof hier alleen anorectische XXS-jes zittenIk ben allang blij dat m'n BMI weer onder de 25 zit, hoor...
Merel, met dat bloemkoolverhaal: gaat je eten dan niet erg kool-achtig ruiken? Bloemkool is best lekker, maar wel vrij typisch van geur&smaak!
Nee het was onverwachts lekker! Bloemkool dus stampen, zuurkool (alvast even gekookt) erdoor, peper, zout, nootmuskaat, lepel crème fraîche, geraspte kaas, gehakt, dat allemaal in een ovenschaal met nog wat kaas eroverheen, kaas laten smelten en prestoquote:Op maandag 30 november 2009 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, met dat bloemkoolverhaal: gaat je eten dan niet erg kool-achtig ruiken? Bloemkool is best lekker, maar wel vrij typisch van geur&smaak!
Klinkt goed!! Vooral dat nog even in de oven-verhaal!!quote:Op maandag 30 november 2009 15:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee het was onverwachts lekker! Bloemkool dus stampen, zuurkool (alvast even gekookt) erdoor, peper, zout, nootmuskaat, lepel crème fraîche, geraspte kaas, gehakt, dat allemaal in een ovenschaal met nog wat kaas eroverheen, kaas laten smelten en presto
Gaan zitten en beginnen. Dan komt het vanzelf. Als je gaat wachten op inspiratie kan je wachten tot hell freezes over.quote:Op maandag 30 november 2009 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
ok.
ik moet een sonnet schrijvenover 'mijn leven als student Engels'
en ik heb absoluut géén idee waar ik moet beginnen.. en ja.. dit is onderdeel van het tentamen
ja, zeg, nee, ik doe mijn huiswerk zelfquote:Op maandag 30 november 2009 15:37 schreef loveli het volgende:
Of even wachten tot kwak en Maria losgaan. Hoef je zelf geen huiswerk meer te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |