Is dat niet een beetje weinig?quote:Op maandag 30 november 2009 08:05 schreef motorbloempje het volgende:
YP!![]()
Zo, ik ga naar college.
Lijstje:
O: 2 knackebrodjes slankie smeerkaas
T: appel
L: 2 boterhammen pindakaas/sambal
T: banaan
D: pasta met rode pesto en wat gegrilde groenten en gedroogde tomaten
S: misschien hardlopen. (als dat, dan eet ik nog wat extra's)
Ik begrijp dat het eng is maar dit was wel een heel mager lijstje zelfs met 2 borden pasta (en ga je echt meer dan 1 bord eten?)quote:Op maandag 30 november 2009 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
pasta is wel meer dan 1 bord
en heb nog een gevulde tomatensoep op netmaar meer mag idd, maar dat 'durf' ik pas weer als ik zeker weet dat mijn lichaam regelmatig sporten toe blijft staan
Cals tellen doe ik niet, maar ik zie wel 3 zetmeel momenten waar mijn ene wenkbrauw een beetje van gaat trekken. De bloemkoolpuree van Co werkt juist positief op m'n mondhoeken.quote:Op maandag 30 november 2009 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
en heb nog een gevulde tomatensoep op netmaar meer mag idd, maar dat 'durf' ik pas weer als ik zeker weet dat mijn lichaam regelmatig sporten toe blijft staan
idd. incl diner (als je 100 gram ongekookte pasta eet, en drie volle eetlepels rode pesto) is het maar tussen de 900 en 1050 kcal (afhankelijk van of je je groenten grillt met olie)quote:Op maandag 30 november 2009 12:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje weinig?
Zonder D kom je op nauwelijks 600kcal uit
high carb eten is niet persé slecht, als je zo weinig vet eet als Mo doet in deze planning. toch?quote:Op maandag 30 november 2009 12:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Cals tellen doe ik niet, maar ik zie wel 3 zetmeel momenten waar mijn ene wenkbrauw een beetje van gaat trekken. De bloemkoolpuree van Co werkt juist positief op m'n mondhoeken.
100 gram pasta is twee borden. en in gevulde tomatensoep zit niks (groente= heel weinig calorieen. ik heb voor je avond maaltijd berekening heel scheutig gerekend in de kcal voor de groente. in werkelijkheid zit je ws. dichter bij de 850-950 kcal vandaag. incl. soep misshcien netaan 1000) DOE NORMAALquote:Op maandag 30 november 2009 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat ik het wel ga proberen. Ik heb sws een probleem met hoeveelheden sinds ik alleen woon. Vorige week heb ik bv 3x gehaktbrood gegeten en nu ligt nog de helft in de vriezer.quote:Op maandag 30 november 2009 12:45 schreef loveli het volgende:
Bloemkoolpuree, is dat iets wat je kunt invriezen?
Ik ben sowieso geen groot voorstander van high carb, maar het viel me meer op dat 'wat gegrillde groenten' er maar een beetje zieligjes bijhangt. Daar moeten wel bijna alle vitamines en mineralen voor vandaag uitgehaald worden!quote:Op maandag 30 november 2009 12:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
high carb eten is niet persé slecht, als je zo weinig vet eet als Mo doet in deze planning. toch?
Vind persoonlijk het lekker om bloemkool kort te koken en vervolgens in de koekepan aan te bakken, doe daarbij wat aardappelpuree met kerrie bij en smullen maarquote:Op maandag 30 november 2009 13:14 schreef huuphuup het volgende:
heb je een receptje voor de bloemkoolpuree?
ik hou/hield niet zo van bloemkool maar dat komt vooral omdat mn moeder het altijd tot snot kooktevolgens mij is het best lekker. Misschien voor vanavond bij mn stoofvlees, ik zoek nog iets van groter voor ernaast.
Oh en ik heb net gelopen![]()
het viel alles mee. Het was wel koud maar dat ging best. Alleen die strepsil voordat ik wegging was een slecht plan. Ik dacht dat mn keel mn strot uit zou branden man
quote:Op maandag 30 november 2009 13:18 schreef Adelante het volgende:
Loop je op eigen muziek of zo'n podcast van Evy
Die aardappelpuree is nu net hetgene wat we wilden vermijden. Koolhydraatgewijs en afvaltechnisch.quote:Op maandag 30 november 2009 13:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vind persoonlijk het lekker om bloemkool kort te koken en vervolgens in de koekepan aan te bakken, doe daarbij wat aardappelpuree met kerrie bij en smullen maar
oh ja, dat kan ik ook wel eens hebben. M'n vriend sommeert me altijd om een mueslireep ofzo in m'n tas te stoppen, zodat ik als ik honger krijg ik iets kan eten ipv chagarijnig en onredelijk worden..quote:Op maandag 30 november 2009 13:30 schreef kwakz0r het volgende:
ohja, nog een knuffel voor CF en dr opazorgen
zo. mn overgevoelige bloedsuikerspiegel is weer in een overgevoeligere periode...
het begon met een hol gevoel (bijna misselijk zou ik het noemen) een half uurtje voor lunchtijd, en toen dat wegtrok werd ik stront en STRONT chagerijnig. op een aggressieve manier. toen herinnerde ik me dat ik dat vroeger wel vaker had als ik moest eten. dus op naar de kantine. onderweg een eerstejaars een beuk gegeven (ze liep in de weg ineens en ik hád kunnen uitwijken meer deed het niet. echt ik was heel onprettig. in mn hoofd 1000 mensen en dingen vervloekt.) blind brood en beleg gepakt, en na een volkorenbol met sesam ging t licht weer aan in mn hoofd.
extreem, maar zo had ik t vroegah altijd...
nu maar rustig weer lezen enzo...
Het kan nog erger: ik zoende van de week ineens met Rutger Hauerquote:Op maandag 30 november 2009 11:35 schreef conleche het volgende:Mogge!! Heb pas net het ontbijt achter de kiezen. Was eerst om 8 uur wakker heb toen de laatste hoofdstukken van m'n boek gelezen. Énorm tearjerkend einde. Zelden meegemaakt. Toen nog even ingedut. Ik woonde tijdens dat dutje ineens in een soort pension, op de zolderkamer. En zowel George Clooney als Brad Pitt logeerden er ook. (gottogot, je zou zeggen dat ik wat meer fantasie zou hebben, maar nee hoor, wéér die oude lijken van stal). En het laatste wat ik dacht alvorens ik wakker werd: "Eigenlijk moet ik nu wel even een foto nemen, anders geloven ze me nooit".
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |