SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een lijstje voor vandaag:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: couscoussalade met zwarte olijven en tomaat of paprika
D: pastasalade met veel rauwkost en tonijn
Tis ook vooral voor mijn eigen geheugenquote:Op maandag 30 november 2009 09:52 schreef Merel het volgende:
Klinkt hartstikke leuk PPP! Wat netjes dat je zo'n reisverslagje uittypt, ik ben daar altijd te lui voor en denk "dat onthoud ik wel", en vervolgens vergeet ik het natuurlijk toch.
Huup welkom! En hoi YPPY
Ik zag gisteren dat het in Norrbotten al weer lekker richting - 30C graden gingquote:Op maandag 30 november 2009 10:11 schreef AKnynke het volgende:
blegh, niets zegt meer dan welkom maandag dan ijsregen...
wat kan ik toch van Zweden houden!
quote:Op maandag 30 november 2009 10:11 schreef AKnynke het volgende:
blegh, niets zegt meer dan welkom maandag dan ijsregen...
wat kan ik toch van Zweden houden!
quote:Op maandag 30 november 2009 11:35 schreef conleche het volgende:
Ik woonde tijdens dat dutje ineens in een soort pension, op de zolderkamer. En zowel George Clooney als Brad Pitt logeerden er ook. (gottogot, je zou zeggen dat ik wat meer fantasie zou hebben, maar nee hoor, wéér die oude lijken van stal). En het laatste wat ik dacht alvorens ik wakker werd: "Eigenlijk moet ik nu wel even een foto nemen, anders geloven ze me nooit".
![]()
Wat is er mis met snorkelen in badpak of bikini?? Ik ben jaloers!!!! (Mijn laatste plan is nu om in maart 2 weken naar Cuba te gaan, maar nog niks definitiefs besloten.)quote:Op maandag 30 november 2009 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
Voordeel van een vast rondje is dat je makkelijk vergelijkingsmateriaal hebt, moet je maar denken
En ja, vakantie! Over 23 dagen twee weken Puerto RicoIk heb nu echt een razend druk semester, dus ik zie er enorm naar uit
En een korte broek zal wel handig zijn, we hebben o.a. een paar dagen ingeboekt voor wandelen (in het regenwoud
) en je schijnt op de eilanden echt fab te kunnen snorkelen. Aangezien ik geen wetsuit bezit, zal dat in korte broek moeten. Hmm, of een zwemshort.
Voel je je wel beter nu?quote:Op maandag 30 november 2009 11:36 schreef loveli het volgende:
Mogguh. Klaagpost: met dank aan de griep ben ik veranderd in een bleek, moe, mager scharminkel met zichtbare ribben en een stekelige ruggegraat.
Je verbrandt echt levend als je in bikini gaat snorkelen. Vlak onder het wateroppervlak verbrand je harder dan erboven, lijkt het wel. En een shirtje plus korte broek beschermen tegen de ergste koraalschrammen (da's namelijk best pijnlijk, in het zoute waterquote:Op maandag 30 november 2009 11:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat is er mis met snorkelen in badpak of bikini?? Ik ben jaloers!!!! (Mijn laatste plan is nu om in maart 2 weken naar Cuba te gaan, maar nog niks definitiefs besloten.)
Ik had nergens last van in Egypte, maar had me wel heel goed ingesmeerd inderdaad. Met factor 30 of zo.quote:Op maandag 30 november 2009 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je verbrandt echt levend als je in bikini gaat snorkelen. Vlak onder het wateroppervlak verbrand je harder dan erboven, lijkt het wel. En een shirtje plus korte broek beschermen tegen de ergste koraalschrammen (da's namelijk best pijnlijk, in het zoute waterervaring
).
Dat schijnt dan weer heel slecht te zijn voor het koraalquote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had nergens last van in Egypte, maar had me wel heel goed ingesmeerd inderdaad. Met factor 30 of zo.
Probleempje, ik eet al maanden geen Guylian meer (crave is over!).quote:Op maandag 30 november 2009 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
*stuurt Guylian naar loveli
Pas je op? En krijg je inmiddels alweer wat fatsoenlijk eten weg?
quote:Op maandag 30 november 2009 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
Voordeel van een vast rondje is dat je makkelijk vergelijkingsmateriaal hebt, moet je maar denken
En ja, vakantie! Over 23 dagen twee weken Puerto RicoIk heb nu echt een razend druk semester, dus ik zie er enorm naar uit
En een korte broek zal wel handig zijn, we hebben o.a. een paar dagen ingeboekt voor wandelen (in het regenwoud
) en je schijnt op de eilanden echt fab te kunnen snorkelen. Aangezien ik geen wetsuit bezit, zal dat in korte broek moeten. Hmm, of een zwemshort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loveli beterschap!
Zo, kind is gevoed en ligt in bed, schoenen zijn afgestoft en muziek is overgezet op mn telefoon. Here goes nothing![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |