abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75133910
YP!

Zo, ik ga naar college.

Lijstje:

O: 2 knackebrodjes slankie smeerkaas
T: appel
L: 2 boterhammen pindakaas/sambal
T: banaan
D: pasta met rode pesto en wat gegrilde groenten en gedroogde tomaten
S: misschien hardlopen. (als dat, dan eet ik nog wat extra's)
Ja doei.
pi_75133968
Goeiemorgen! Hier nog een niet-lurker in OUD. Kutkoters, haha.
Niettemin welkom huuphuup.

Ik maak een pannetje havermout en ga daarna voor het eerst in een week of twee weer eens hardlopen. Een bescheiden 8km, want de kriebelhoest en keelpijn is nog niet helemaal weg en de conditie zal ook wel een knauw gekregen hebben.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75134026
Goedemorgen!

Nog gefeliciteerd DaD!

Ik vind 'kutje' ook echt niet kunnen hoor, voor kinderen. Sowieso valt 'kut' voor mij toch echt in de categorie 'scheldwoorden' - en die mocht ik thuis toch echt niet bezigen.

Welkom voor de nieuwelingen!

De kinderkriebels zijn er bij mij in zo verre, dat ik zeker weet dat ik ooit kinderen wil, maar nu nog absoluut niet. In onze vriendenkring is nu de eerste zwanger (zij is wel wat ouder, 30, haar vriend 24), maar verder is iedereen bij ons in de zullen-we-wel-of-niet-gaan-samenwonen-fase. Nog geen kinderen aan de orde dus.

En even in een spoiler mijn reisverslag + link naar de foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een lijstje voor vandaag:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: couscoussalade met zwarte olijven en tomaat of paprika
D: pastasalade met veel rauwkost en tonijn
  maandag 30 november 2009 @ 09:52:09 #104
331 Merel
Be here now.
pi_75135339
Klinkt hartstikke leuk PPP! Wat netjes dat je zo'n reisverslagje uittypt, ik ben daar altijd te lui voor en denk "dat onthoud ik wel", en vervolgens vergeet ik het natuurlijk toch.

Huup welkom! En hoi YPPY
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_75135598
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:52 schreef Merel het volgende:
Klinkt hartstikke leuk PPP! Wat netjes dat je zo'n reisverslagje uittypt, ik ben daar altijd te lui voor en denk "dat onthoud ik wel", en vervolgens vergeet ik het natuurlijk toch.

Huup welkom! En hoi YPPY
Tis ook vooral voor mijn eigen geheugen . Wil deze week nog een fotoalbum maken, dan heb ik nu vast een geheugensteun met de chronologische volgorde.
  maandag 30 november 2009 @ 10:11:31 #106
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75135751
blegh, niets zegt meer dan welkom maandag dan ijsregen...

wat kan ik toch van Zweden houden!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 30 november 2009 @ 10:54:57 #107
3185 Adelante
To let it go now
pi_75136816
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:11 schreef AKnynke het volgende:

Ik zag gisteren dat het in Norrbotten al weer lekker richting - 30C graden ging
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75137172
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:11 schreef AKnynke het volgende:

Zweden

bedankt voor het welkom!
en ieder zn ding over wel of geen kinderen, ik kan goed begrijpen dat je er niets mee hebt, ik heb dan weer niets met puppy's enzo ja, allergische reacties, dat heb k er wel mee

Yps! hoelang kan ik daar op teren, zo'n rondje buiten rennen met dit weer?
nee serieus, ik heb net mn schoenen afgestoft ( ) en ik ga zo maar es een mp3'tje op mn telefoon zetten en dan maar gaan met die banaan. Je moet er wel iets voor doen natuurlijk, die kilo's vallen dr niet vanzelf af.
Ik baal alleen zo dat het hier zo erg niet leuk lopen is Alleen maar kassen hier en een soort provenciale weg achtig iets. Nouja, we doen het er maar mee.

PPP wat tof die streek is echt mijn favoriete streek in frankrijk <3

Ohja, en plan voor vandaag:

O: 2 boterhammen met hagelslag die zijn al op dus, ik moet nog boodschappen doen voor gezond beleg...
hardlopen met Evy
T: 2 van die kleine mandarijntjes
L: 2 boterhammen met (waarschijnlijk) kalkoenfilet
T: paprika
D: stoofvlees met rijst.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75137270
Saaie rondjes, dat is wel balen Ik heb idd ook een 6-, een 8-, een 10- en een 12-kmrondje (die grotendeels overlappen). Sja, het is best heuvelig hier, dus anders ren je je echt kapot. En om dan 20 rondjes op de atletiekbaan te gaan rennen, nee.

Afijn, na een tijdje te hebben stilgestaan vanmorgen een nieuw low point op mijn weegschaal. Fijn, ik val dus nog wel af! Had ook het idee dat mijn bovenbenen dunner aan het worden zijn. Wat weer prettig is, want ik moet binnenkort een korte broek kopen Akeligheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door ColdFeet op 30-11-2009 11:24:31 ]
pi_75137474
nouja ik moet eerlijk zeggen dat ik het hier nog een klein beetje moet leren kennen, de omgeving, maar wat ik er zo snel van gezien heb is het toch echt niet veel. In ieder geval het 5 km rondje (je moet bescheiden beginnen hè )

Fijn dat het toch doorgaat met afvallen!
binnenkort een korte broek? ga je op vakantie?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75137533
Goedemorgen
Gisteren gegourmet dus mijn buik zit nog vol het was wel lekker
Vanavond hardlopen als ik tenminste geen last heb van mijn knie
pi_75137675
Voordeel van een vast rondje is dat je makkelijk vergelijkingsmateriaal hebt, moet je maar denken

En ja, vakantie! Over 23 dagen twee weken Puerto Rico Ik heb nu echt een razend druk semester, dus ik zie er enorm naar uit En een korte broek zal wel handig zijn, we hebben o.a. een paar dagen ingeboekt voor wandelen (in het regenwoud ) en je schijnt op de eilanden echt fab te kunnen snorkelen. Aangezien ik geen wetsuit bezit, zal dat in korte broek moeten. Hmm, of een zwemshort.
pi_75137710
Mogge!! Heb pas net het ontbijt achter de kiezen. Was eerst om 8 uur wakker heb toen de laatste hoofdstukken van m'n boek gelezen. Énorm tearjerkend einde. Zelden meegemaakt. Toen nog even ingedut. Ik woonde tijdens dat dutje ineens in een soort pension, op de zolderkamer. En zowel George Clooney als Brad Pitt logeerden er ook. (gottogot, je zou zeggen dat ik wat meer fantasie zou hebben, maar nee hoor, wéér die oude lijken van stal). En het laatste wat ik dacht alvorens ik wakker werd: "Eigenlijk moet ik nu wel even een foto nemen, anders geloven ze me nooit".

O en het is zover, ik ga lowcarben. Heb het een week geprobeerd gewoon, maar ik had de godganse dag trek. Dus het moet maar even. Mijn ontbijt bestond uit 2 kleine gekookte eitjes en 2 plakjes ham. Ik denk dat ik vanavond bloemkoolpuree maak en daar doe ik dan ratatouille bij en een vleesje dat ik nu uit de vriezer ga vissen.
  Vis een optie? maandag 30 november 2009 @ 11:36:49 #114
70532 loveli
N
pi_75137753
Mogguh. Klaagpost: met dank aan de griep ben ik veranderd in een bleek, moe, mager scharminkel met zichtbare ribben en een stekelige ruggegraat.
crap in = crap out
  maandag 30 november 2009 @ 11:37:43 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75137781
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:35 schreef conleche het volgende:
Ik woonde tijdens dat dutje ineens in een soort pension, op de zolderkamer. En zowel George Clooney als Brad Pitt logeerden er ook. (gottogot, je zou zeggen dat ik wat meer fantasie zou hebben, maar nee hoor, wéér die oude lijken van stal). En het laatste wat ik dacht alvorens ik wakker werd: "Eigenlijk moet ik nu wel even een foto nemen, anders geloven ze me nooit".

. Briljante dromen heb jij soms!
Niet meer actief op Fok!
pi_75137794
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
Voordeel van een vast rondje is dat je makkelijk vergelijkingsmateriaal hebt, moet je maar denken

En ja, vakantie! Over 23 dagen twee weken Puerto Rico Ik heb nu echt een razend druk semester, dus ik zie er enorm naar uit En een korte broek zal wel handig zijn, we hebben o.a. een paar dagen ingeboekt voor wandelen (in het regenwoud ) en je schijnt op de eilanden echt fab te kunnen snorkelen. Aangezien ik geen wetsuit bezit, zal dat in korte broek moeten. Hmm, of een zwemshort.
Wat is er mis met snorkelen in badpak of bikini?? Ik ben jaloers!!!! (Mijn laatste plan is nu om in maart 2 weken naar Cuba te gaan, maar nog niks definitiefs besloten.)

O en PPP, leuk verslag, ga nu je foto's bekijken. Ow wacht ik heb jou helemaal niet op Hyves, toch? Mag ik PM?
pi_75137821
*stuurt Guylian naar loveli

Pas je op? En krijg je inmiddels alweer wat fatsoenlijk eten weg?
pi_75137838
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:36 schreef loveli het volgende:
Mogguh. Klaagpost: met dank aan de griep ben ik veranderd in een bleek, moe, mager scharminkel met zichtbare ribben en een stekelige ruggegraat.
Voel je je wel beter nu? Je moet nu wel wat meer gaan eten als je kan, je leeft al een week op vitamine C. volgens mij?
pi_75137886
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat is er mis met snorkelen in badpak of bikini?? Ik ben jaloers!!!! (Mijn laatste plan is nu om in maart 2 weken naar Cuba te gaan, maar nog niks definitiefs besloten.)
Je verbrandt echt levend als je in bikini gaat snorkelen. Vlak onder het wateroppervlak verbrand je harder dan erboven, lijkt het wel. En een shirtje plus korte broek beschermen tegen de ergste koraalschrammen (da's namelijk best pijnlijk, in het zoute water ervaring ).
pi_75137952
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je verbrandt echt levend als je in bikini gaat snorkelen. Vlak onder het wateroppervlak verbrand je harder dan erboven, lijkt het wel. En een shirtje plus korte broek beschermen tegen de ergste koraalschrammen (da's namelijk best pijnlijk, in het zoute water ervaring ).
Ik had nergens last van in Egypte, maar had me wel heel goed ingesmeerd inderdaad. Met factor 30 of zo.
pi_75138046
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik had nergens last van in Egypte, maar had me wel heel goed ingesmeerd inderdaad. Met factor 30 of zo.
Dat schijnt dan weer heel slecht te zijn voor het koraal Minerale olie geloof ik. Nou ja, ik heb ooit in Sodwana Bay echt heel erg lelijke krassen op m'n buik en bovenbenen gehad met snorkelen, en dan moet je onder de douche de superscherpe stukjes koraal uit je vel pulken Brrr.
  Vis een optie? maandag 30 november 2009 @ 11:46:49 #122
70532 loveli
N
pi_75138072
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
*stuurt Guylian naar loveli

Pas je op? En krijg je inmiddels alweer wat fatsoenlijk eten weg?
Probleempje, ik eet al maanden geen Guylian meer (crave is over!).

Sinds gisteren heb ik geen diarree meer, thank goodness. Ik heb alleen de eerste dagen toen ik koorts had puur op fruit geleefd, daarna zo nu en dan een eitje en wat groente. Zometeen gaat de eerste portie havermout er weer in. Wel met een goede dosis C M'n hongergevoel blijft een beetje achter.
crap in = crap out
pi_75138110
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:34 schreef ColdFeet het volgende:

dat klinkt echt onwijs tof! ik ben jaloers

ik heb trouwens hier nog een surfshirt liggen waar ik niets mee doe. Wellicht is ie wat aan de grote kant voor je, t is maat M. Misschien is dat wat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loveli beterschap!

Zo, kind is gevoed en ligt in bed, schoenen zijn afgestoft en muziek is overgezet op mn telefoon. Here goes nothing
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75138733
hoi huuphuup!

en snel beter worden loveli.

*gaat weer verder met werken.
Kwak
pi_75139124
Je hebt in ieder geval superlekker weer uitgekozen, Huup! . Ik heb echt genoten van m'n fietstochtje naar de supermarkt en heb een toeristische route genomen. Ik word altijd zo blij van de Jumbo - voor 4 dagen eten voor 20 euro. Geweldig.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')