ik ook.quote:Op zondag 29 november 2009 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens las ik eerst 'bikkelsaus' en kreeg ik daar al vrij verontrustende mental imagery van.
Oh noes!quote:Op zondag 29 november 2009 23:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, jij dappere bikkel!
Weet je, alles wat naar je spierballen gaat, gaat van je tiet af
oh dat klinkt als een goed plan!quote:Op zondag 29 november 2009 22:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh... oplossing!
Wij breken zo'n grote blok choco in stukjes (lukt niet gelijk, je hebt dan grote en kleine stukjes) die gaan dan in een beker.
Elke dag om een uur of 16.00 doen we een drankje en 1 blokje choco...Echt een geniet moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een serieuze vraag, ik heb zo'n ministepgeval staan hier met van die banden die je vasthoudt. Wazig maar ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel. Ik heb het idee dat het ding een beetje op hol is, volgens dat geval heb ik bijna 300 kcal verbrand na 20 minuten gebruiken. Dat kan toch haast niet kloppen? Of klopt dat wel ongeveer?
gefeliciteerd nogquote:Op zondag 29 november 2009 23:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik lurk ook vrij regelmatig in OUD, maar dat zal niemand verbazen..
Iedereen nog bedankt voor de felicitaties, ik heb een heel fijne verjaardag gehad..
ik heb ook niets met baby's!quote:Op zondag 29 november 2009 23:32 schreef conleche het volgende:
Ha! De rammelende eierstokjes van dees en geen vallen hier wel door de mand!!Ik zelf lurk nooit in OUD. Volgens mij mis ik een bepaald hormoon dat baby's leuk doet vinden? Ik weet het niet, maar het doet me niets.
Sommige baby's vind ik cute en zo, maar ik heb er geen gevoel bij.
Wel bij puppy's en kittens. O my. Ik ben raar![]()
Desalniettemin: haske welkom Huup!!
precies dat, behalve dan dat ik wel eens lurkte om te zien hoe het met BJ gaatquote:Op zondag 29 november 2009 23:32 schreef conleche het volgende:
Ha! De rammelende eierstokjes van dees en geen vallen hier wel door de mand!!Ik zelf lurk nooit in OUD. Volgens mij mis ik een bepaald hormoon dat baby's leuk doet vinden? Ik weet het niet, maar het doet me niets.
Sommige baby's vind ik cute en zo, maar ik heb er geen gevoel bij.
Wel bij puppy's en kittens. O my. Ik ben raar![]()
Desalniettemin: haske welkom Huup!!
Ja, ja, je gaat de goede kant op! Jij gaat echt wel een leuke moeder zijn. En als het om het knutselen gaat, dan kom je maar weer langs. Anna heeft de creabea award gewonnen in OUD.quote:Op zondag 29 november 2009 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
Ergens zou ik ook best willen hoor, maar ik ben erg bang dat ik totaal niet geschikt ben als moeder![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 07:58 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja, ja, je gaat de goede kant op! Jij gaat echt wel een leuke moeder zijn. En als het om het knutselen gaat, dan kom je maar weer langs. Anna heeft de creabea award gewonnen in OUD.
Hardlopen in de regen is stoer huuphuup. Maar ik moet bekennen dat ik ook al een week niet ben geweest. Zullen we deze week allebei 1 keer door de regen lopen en dan hier opscheppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |