abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 november 2009 @ 23:00:44 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75129086
Overigens las ik eerst 'bikkelsaus' en kreeg ik daar al vrij verontrustende mental imagery van.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 29 november 2009 @ 23:02:56 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75129185
Maria, jij dappere bikkel!
Weet je, alles wat naar je spierballen gaat, gaat van je tiet af
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75129294
Ik lurk ook vrij regelmatig in OUD, maar dat zal niemand verbazen. .

Iedereen nog bedankt voor de felicitaties, ik heb een heel fijne verjaardag gehad. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 29 november 2009 @ 23:06:13 #79
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75129328
quote:
Op zondag 29 november 2009 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens las ik eerst 'bikkelsaus' en kreeg ik daar al vrij verontrustende mental imagery van.
ik ook.

Ik kon dat vroeger trouwens ook niet, een reep chocola weg leggen. Ik wordt er steeds beter in. Snoepjes dan weer niet.

Deze chocola was trouwens wel erg lekker, ritter sport met vulling, 2 met speculaas en 1 met mint. Verdomd vriendje!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 29 november 2009 @ 23:06:45 #80
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75129345
oh, ik heb ook periodes dat ik graag in OUD lurk, en ik zit nu inderdaad ook weer in zo'n periode!
  zondag 29 november 2009 @ 23:12:37 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75129528
Fijn dat je verjaardag leuk was, DaDtje! Wat heb je gedaan?
quote:
Op zondag 29 november 2009 23:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, jij dappere bikkel!
Weet je, alles wat naar je spierballen gaat, gaat van je tiet af
Oh noes! Dan hou ik het wel bij mn vet- annex melkklier-ballen Vrouwen met échte spierballen zijn toch eng

Ik had 'eerst' trouwens ook een 'gezonde' antipathie tegen kinderen (ze huilen, poepen, etc.) maar o.a. door sommige van die prulletjes in OUD (men noeme een Amélie, een Seb of een Elin) denk ik toch steeds vaker " Awww! Hoe leuk is dat!"

I'm turning soft
pi_75129582
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:59 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Oeh... oplossing!
Wij breken zo'n grote blok choco in stukjes (lukt niet gelijk, je hebt dan grote en kleine stukjes) die gaan dan in een beker.
Elke dag om een uur of 16.00 doen we een drankje en 1 blokje choco...Echt een geniet moment
oh dat klinkt als een goed plan! die ga k onthouden.

En ik moet erg lachen om de lurkers haha stiekem is het toch wel een gek idee dat zoveel meer mensen de foto's van Amélie zien dan ik zelf altijd denk

en omdat ik het niet laten kan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een serieuze vraag, ik heb zo'n ministepgeval staan hier met van die banden die je vasthoudt. Wazig maar ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel. Ik heb het idee dat het ding een beetje op hol is, volgens dat geval heb ik bijna 300 kcal verbrand na 20 minuten gebruiken. Dat kan toch haast niet kloppen? Of klopt dat wel ongeveer?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75129612
quote:
Op zondag 29 november 2009 23:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik lurk ook vrij regelmatig in OUD, maar dat zal niemand verbazen. .

Iedereen nog bedankt voor de felicitaties, ik heb een heel fijne verjaardag gehad. .
gefeliciteerd nog
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75129784
@ Maria, gewoon een gezellige dag gehad met m'n familie en vanavond met m'n vriendinnetje! Ik heb alleen maar keukenspullen gekregen. . Een blender, grillpan, mooie schalenset...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 29 november 2009 @ 23:21:58 #85
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75129859
jullie zijn cute zeg, huuphuup!

Jij doet me een beetje aan octopussy denken!
  zondag 29 november 2009 @ 23:24:03 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75129925
DaD: you Martha Stewart, you Klinkt knus!

Huuphuup: Ik heb geen idee van die hoeveelheden kcal die je verbrand per x minuten! Mij lijkt 300 per 20 me wel veel ja. Voor thuis sporten hou ik meestal ditte aan: een programmaatje van 45-60 minuten afdraaien en even actief proberen bezig te gaan als ik in de sportschool zou doen Als ik na die 45-60 minuten op een zwetende aardbei lijk is de missie voor die dag behaald! Maar als je echt kcal aantallen wil weten kan ik je niet helpen
Oh en die foto had ik dus al gezien Bolle-wangen-propje Sowieso, tof uitziend gezinnetje
pi_75130204
Ha! De rammelende eierstokjes van dees en geen vallen hier wel door de mand!! Ik zelf lurk nooit in OUD. Volgens mij mis ik een bepaald hormoon dat baby's leuk doet vinden? Ik weet het niet, maar het doet me niets. Sommige baby's vind ik cute en zo, maar ik heb er geen gevoel bij.

Wel bij puppy's en kittens. O my. Ik ben raar

Desalniettemin: haske welkom Huup!!
  zondag 29 november 2009 @ 23:35:23 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75130305
Ik heb bij babies een beetje hetzelfde als bij puppies en kittens: ik kan ze supercute vinden, maar de verantwoordelijkheid is behoorlijk angstaanjagend Dus die rammelende eierstokken vallen tot dusver wel mee, ik moeder nu nog wel even verder over mn hamsters
pi_75130372
300 kcal in 20 minuten is wel ambitieus, hoor. Dan zou je toch echt gesloopt moeten zijn nadien

DaD, wat een toffe kado's joh Echt leuk dat je zo enthousiast bezig bent met eten en koken!
  zondag 29 november 2009 @ 23:38:17 #90
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75130416
quote:
Op zondag 29 november 2009 23:32 schreef conleche het volgende:
Ha! De rammelende eierstokjes van dees en geen vallen hier wel door de mand!! Ik zelf lurk nooit in OUD. Volgens mij mis ik een bepaald hormoon dat baby's leuk doet vinden? Ik weet het niet, maar het doet me niets. Sommige baby's vind ik cute en zo, maar ik heb er geen gevoel bij.

ik heb ook niets met baby's!

Welkom desalniettemin Huup! en 300 Kcal in 20 min op een stepper lijkt me wat veel! Op de crosstrainer verbrand ik er meestal nauwelijks 100 in 10 minuten geloof ik. maar het ligt eraan hoe hard je erop werkt, maar bij een uur hard spinnen verbrand ik zelf meestal rond de 500 Kcal en dan ben ik echt hard aan het werk

Ik ga slapen, morgen om 8u de deur uit om te gaan sporten
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75130464
Mijn twee middelbare-schoolvriendinnetjes met wie ik nog contact heb, zijn allebei een week of 18 zwanger nu. Ach ja, zij beginnen met een gezin en ik met een vechtsport
En voor de rest zijn ongeveer al mijn vriendinnen nu of zwanger, of al aan de kinderen. Ergens zou ik ook best willen hoor, maar ik ben erg bang dat ik totaal niet geschikt ben als moeder En bovendien heb ik momenteel geen tijd

Maar wel een leuk spruitje, Huuphuup
  zondag 29 november 2009 @ 23:42:46 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75130586
Ik ga ook slapen! Welterusten!

</nuttigste post van de dag>
pi_75133668
Goeiemorgen en welkom huup! Wat een lieve foto's!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 30 november 2009 @ 07:45:24 #94
277802 _Calimero_
pi_75133757
Goedemorgen

plan voor vandaag:
O: koffie met melk, brinta
S: beetje cardio en wat gewichtjes, nog weer wat cardio
T: appel, 3 rijstwafels
L: indien tijd, soep met brood, anders brood met filet A.
T: kwark of misschien nog 3 rijstwafels waarvan 2 met beleg
D: kant en klaar van de ah, kleine portie (?) pasta met gegrilde groente (= gewoon 550 Kcal ofzo)
S: spinning
T: kwark
pi_75133783
quote:
Op zondag 29 november 2009 23:32 schreef conleche het volgende:

precies dat, behalve dan dat ik wel eens lurkte om te zien hoe het met BJ gaat
Ja doei.
pi_75133825
tvplassertje

serieus, dit kun je toch geen kutje horen zeggen?

ow wacht, 2 uitzonderingen lol lol
He who dies with the most toys
still dies
pi_75133828
oh jawel hoor, geen probleem?
Ja doei.
pi_75133852
quote:
Op zondag 29 november 2009 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
Ergens zou ik ook best willen hoor, maar ik ben erg bang dat ik totaal niet geschikt ben als moeder
Ja, ja, je gaat de goede kant op! Jij gaat echt wel een leuke moeder zijn. En als het om het knutselen gaat, dan kom je maar weer langs. Anna heeft de creabea award gewonnen in OUD.

Hardlopen in de regen is stoer huuphuup. Maar ik moet bekennen dat ik ook al een week niet ben geweest. Zullen we deze week allebei 1 keer door de regen lopen en dan hier opscheppen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 30 november 2009 @ 08:03:37 #99
277802 _Calimero_
pi_75133894
quote:
Op maandag 30 november 2009 07:58 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ja, ja, je gaat de goede kant op! Jij gaat echt wel een leuke moeder zijn. En als het om het knutselen gaat, dan kom je maar weer langs. Anna heeft de creabea award gewonnen in OUD.

Hardlopen in de regen is stoer huuphuup. Maar ik moet bekennen dat ik ook al een week niet ben geweest. Zullen we deze week allebei 1 keer door de regen lopen en dan hier opscheppen?
pi_75133898
quote:
Op maandag 30 november 2009 07:55 schreef motorbloempje het volgende:
oh jawel hoor, geen probleem?
"Elora(die net klaar is op het toilet en al weg wil rennen), je moet je kutje nog even afvegen" vind je doodnormaal klinken?

tzal aan mij liggen....
He who dies with the most toys
still dies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')