quote:Iran's Cabinet has authorized building another 10 uranium enrichment plants, further defying international calls to halt production of nuclear fuel, the state news agency IRNA reports.
quote:
Ze hebben de wereld tegen zich, ze gaan vrolijk door. Dus ze zijn iets van plan.quote:Op zondag 29 november 2009 17:21 schreef tho_Omas het volgende:
Ik lach om dit nieuws. Dit kun je toch niet met een serieus gezicht lezen. Wat wil je ertegen gaan doen? Boos kijken door je webcam?
Ja, de vraag is wat doe je ertegen? Iran had jaren geleden al van de kaart genuked moeten zijn, nu is het te laat.quote:Op zondag 29 november 2009 17:22 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ze hebben de wereld tegen zich, ze gaan vrolijk door. Dus ze zijn iets van plan.
Er niets tegen doen werkt op de lange termijn ook niet. Als er op een gegeven moment genoeg tegenstand is en Iran geen medestanders van formaat meer heeft dan wordt het ze hopelijk eens duidelijk.quote:Op zondag 29 november 2009 17:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja, de vraag is wat doe je ertegen? Iran had jaren geleden al van de kaart genuked moeten zijn, nu is het te laat.
Dan moet je een land binnenvallen, en ik vrees dat dat weer een vervolg wordt op het Afghanistan/Irak fiasco.quote:Op zondag 29 november 2009 17:27 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Er niets tegen doen werkt op de lange termijn ook niet. Als er op een gegeven moment genoeg tegenstand is en Iran geen medestanders van formaat meer heeft dan wordt het ze hopelijk eens duidelijk.
Wie heeft het over "nuken", alsof je geen gewone wapens kan gooien op dat land.quote:Op zondag 29 november 2009 17:33 schreef Sjaakz het volgende:
Een land nuken omdat je bang bent dat ze mogelijk technologie ontwikkelen waarmee ze ooit in staat zullen zijn nukes te ontwikkelen, die ze vervolgens misschien ooit eens zouden kunnen gebruiken om een land te nuken... Goed plan.
Daarom ook, ik wens ze veel succes, overigens mogen ze wat mij betreft nog veel meer gaan dreigen en zeuren, ik zie wel wie er het laatst lacht.quote:Verder is dit gewoon het Iraanse equivalent van verongelijkt je tong uitsteken natuurlijk.
Exact. Mensen die hierop verontwaardigd en angstig reageren, trappen precies in het valletje van Iran. Angst gemaskeerd als daadkracht.quote:Op zondag 29 november 2009 17:33 schreef Sjaakz het volgende:
Verder is dit gewoon het Iraanse equivalent van verongelijkt je tong uitsteken natuurlijk. Alsof die dingen ook gelijk gebouwd gaan worden, en dan nog eens 10 tegelijk.
Iran ''aanpakken'' zou misdadig zijn, aangezien Iran souverein is en datgene aan het ontwikkelen is wat haar rechtelijk toekomt.quote:Op zondag 29 november 2009 17:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik ben eens benieuwd of ze Iran nu aan durven pakken. Op het moment trekken ze zich nergens iets van aan.
Thomas, leeswonder.quote:Op zondag 29 november 2009 17:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wie heeft het over "nuken", alsof je geen gewone wapens kan gooien op dat land.
Nee, als wij een kerncentrale bouwen laten we ons toch ook niet stoppen door Iran?quote:Op zondag 29 november 2009 17:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik ben eens benieuwd of ze Iran nu aan durven pakken. Op het moment trekken ze zich nergens iets van aan.
Dat is weer een heel andere discussie die erbij gehaald wordt.quote:Op zondag 29 november 2009 17:58 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Iran ''aanpakken'' zou misdadig zijn, aangezien Iran souverein is en datgene aan het ontwikkelen is wat haar rechtelijk toekomt.
Israël is degeen die hier aangepakt moet worden. Israël is pas misdadig bezig imho.
Als Nederland zich daarbij netjes aan allerlei richtlijnen houdt en openheid geeft daarin dan hoeft dat geen probleem te zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 18:00 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nee, als wij een kerncentrale bouwen laten we ons toch ook niet stoppen door Iran?
Precies. En aan diezelfde richtlijnen houdt Iran zich ook. Dus ik zie het probleem ook niet.quote:Op zondag 29 november 2009 18:01 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Als Nederland zich daarbij netjes aan allerlei richtlijnen houdt en openheid geeft daarin dan hoeft dat geen probleem te zijn.
Iran komt kernenergie én kernwapens toe. Israël ook, terwijl nota bene dat land veel gevaarlijker is voor de regio.quote:Op zondag 29 november 2009 18:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat is weer een heel andere discussie die erbij gehaald wordt.
Als Iran zich wil toeleggen op kernenergie dan zijn daar allerlei richtlijnen voor. Tot dusver willen ze daar volgens mij ook niet aan voldoen.
Die van de IAEA? Ja, daar houden ze zich aan.quote:Op zondag 29 november 2009 18:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Als Iran zich wil toeleggen op kernenergie dan zijn daar allerlei richtlijnen voor. Tot dusver willen ze daar volgens mij ook niet aan voldoen.
Ik werd gequote, leeswonder.quote:
Propaganda werkt.quote:Op zondag 29 november 2009 18:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |