Klopt, maar dit vind ik dan weer wel leuk gedaanquote:
Sorry hoorquote:
Zit die Westbroek anders achter de anti Sinterklaas posters die ik in dit topic heb gemeld?quote:Op zondag 29 november 2009 17:07 schreef karr-1 het volgende:
<knip>
Klacht : Stiekem vind ik het best leuk gedaan....
Het zou maar zo kunnenquote:Op zondag 29 november 2009 17:17 schreef thloreg het volgende:
[..]
Zit die Westbroek anders achter de anti Sinterklaas posters die ik in dit topic heb gemeld?
Das toch Dolf Jansen?quote:Op zondag 29 november 2009 17:17 schreef thloreg het volgende:
[..]
Zit die Westbroek anders achter de anti Sinterklaas posters die ik in dit topic heb gemeld?
Hee Westbroek heeft het druk jah. Beetje bier zuipen en programma's op RTV Utrecht presenterenquote:Op zondag 29 november 2009 18:31 schreef Kimochi het volgende:
Westbroek ook echt met een briefje met de tekst erop![]()
Door zijn drukke bestaan kon hij vast niet de tekst op tijd uit z'n hoofd leren
Je wilt ze ook niet in het donker tegenkomen. En als dat mijn vader is zou ik me kapot schamenquote:Op zondag 29 november 2009 19:42 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Ik vind het altijd zielig om te zien dat volwassen mensen er nog zo bijlopen....ik vraag me ook altijd af wat voor toekomstbeeld dat soort mensen van zichzelf hebben (het zal je vader zijn als kind)
OMG stelletje geldwolven!!!quote:Op zondag 29 november 2009 17:07 schreef karr-1 het volgende:
AMSTERDAM - VIDEO - Henk Westbroek heeft meegewerkt aan een parodie van de hit Sinterklaas wie kent hem niet.
Henk scoorde samen met Het Goede Doel-collega Henk Temming als Henk & Henk een grote hit met het nummer in 1982.
De Gelderse metalband Noord Geldersch Metaal besloot onlangs een parodie op het nummer op te nemen en een clip te maken voor Satanklaas.
De makers willen benadrukken dat het hier om een grap gaat en dat iedereen belangeloos heeft meegewerkt aan de single. Toch is de clip van Satanklaas inmiddels meer dan 50.000 keer bekeken op YouTube...
Klacht : Stiekem vind ik het best leuk gedaan....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |