moet je wel die kip makenquote:
verdikkiequote:
welke auto?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Ik ga beginnen met lezen in een "leesboek" die ik te leen heb van hetzusjevan
Het is een studieboekquote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Hmm.. bij mij niet bekend. Hoop dat t wat is
Die zijn er weinig meer tegenwoordigquote:
So got that right. nite normaal wat ik al aan studieboeken heb uitgegeven.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die zijn er weinig meer tegenwoordig![]()
De meeste zijn twee keer zo duur vanwege de illustraties en het fullcolor papier dat weinig toevoegt...
ja in mijn tijd hadden we nog gewoon wetbundels met geen plaatjes... is dat nu veranderd dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die zijn er weinig meer tegenwoordig![]()
De meeste zijn twee keer zo duur vanwege de illustraties en het fullcolor papier dat weinig toevoegt...
Geen idee, nog nooit een wetbundel in handen gehad...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja in mijn tijd hadden we nog gewoon wetbundels met geen plaatjes... is dat nu veranderd dan?
Dat doe ik altijd...quote:
Ahh...! Dat is lief! Kijk, nu nog 19 minuten?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Oeh, nog 20 minuten werken, dan ben ik weer klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |