en aan hoeveel moet ik dan denken?quote:
^^ Het scheelt enorm per gemeente, net afhankelijk van hoeveel geld ze nodig hebben.quote:Op zondag 29 november 2009 16:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je wilt weten hoe hoog de gemeentelijke belastingen waren over 2009, kun je gewoon even op de website van de gemeente kijken.
Klopt.quote:Op zondag 29 november 2009 16:18 schreef RemcoDelft het volgende:
^^ Het scheelt enorm per gemeente, net afhankelijk van hoeveel geld ze nodig hebben.
Geen ziektekostenverzekering?quote:Op zondag 29 november 2009 16:18 schreef Biskwie het volgende:
ik heb ze nu geloof ik allemaal gehad.
Dat heeft dan weer niets met de gemeente te makenquote:
Ik heb nog nooit gehoord van een huur waarin de gemeentelijke belastingen zitten; omdat die belastingen namelijk altijd voor rekening komen van de bewoner van het pand, niet de eigenaar.quote:Op zondag 29 november 2009 16:38 schreef vivkexx het volgende:
tja ik ga morgen de woning bezichtigen..
dus dan weet ik of t al in de huur zit etc.
maar ben gewoon nieuwsgierig, vandaar deze topic.
ik kan maar 1 ding doen: afwachten tot morgen dus
Als je nog student bent kan je misschien ook wel kwijtschelding krijgen, dan betaal je een stuk minder..quote:Op zondag 29 november 2009 16:38 schreef vivkexx het volgende:
tja ik ga morgen de woning bezichtigen..
dus dan weet ik of t al in de huur zit etc.
maar ben gewoon nieuwsgierig, vandaar deze topic.
ik kan maar 1 ding doen: afwachten tot morgen dus
Bij studentenkamers zit het soms bij de huur ingerekend omdat het te lastig om te bepalen wie er wat betaald en omdat je toch vaak met meerdere mensen in huis woont die niets met elkaar te maken hebben.quote:Op zondag 29 november 2009 16:42 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van een huur waarin de gemeentelijke belastingen zitten; omdat die belastingen namelijk altijd voor rekening komen van de bewoner van het pand, niet de eigenaar.
Ik ben overigens zo'n 1000 euro op jaarbasis kwijt voor alle belastingen. Je kan er zelf voor kiezen in hoeveel termijnen je dat wenst te betalen hier.
Nee, maar de postcodeloterij ook nietquote:Op zondag 29 november 2009 16:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat heeft dan weer niets met de gemeente te maken
Klopt, maar dat zijn geen vaste lasten, die bepaal je zelf.quote:Op zondag 29 november 2009 17:00 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, maar de postcodeloterij ook niet
Klopt, maar het stond in het lijstje van de gene die ik quote. en de ziektenkostenverzekering niet. Dat vond ik wat gek. Vandaar de vraagquote:Op zondag 29 november 2009 17:11 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zijn geen vaste lasten, die bepaal je zelf.
Daar heb jij weer gelijk inquote:Op zondag 29 november 2009 17:14 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Klopt, maar het stond in het lijstje van de gene die ik quote. en de ziektenkostenverzekering niet. Dat vond ik wat gek. Vandaar de vraag
mwaaah, als je spaargeld hebt krijg je al geen kwijtschelding meer, maar mogen ze een bepaald percentage (ik geloof 25%) van je spaargeld vorderen; als dat minder is dan de hoogte van de aanslag schelden ze de rest kwijt, anders moet je gewoon de hele aanslag betalen hoor.quote:Op zondag 29 november 2009 16:43 schreef Boadicea het volgende:
[..]
Als je nog student bent kan je misschien ook wel kwijtschelding krijgen, dan betaal je een stuk minder..
Dan vrees ik voor je dat die belastingen niet all in zijn..quote:Op zondag 29 november 2009 17:22 schreef vivkexx het volgende:
t gaat om 2 appartementen boven elkaar, waarvan ik met vriendin de bovenste wil huren
de stookkosten worden ook gedeeld..
tis geen studentenkamer dus..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |