SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Er waren ook mensen die overdreven bang werden en zij was er 1 van. Ben dus teleurstellend naar de Burger King gegaan en zette ik haar thuis af. Maar zij kreeg er dus nachtmerries van, omdat haar deur steeds open en dicht ging datzelfde. Moest zij mij wakker gaan bellenEn op school en zo heeft zij er niet anders over te vertellen.
Klacht: Paranormal Activity![]()
Klacht 2: Ik wil mijn 9 euro terug.
Klacht 3: Ben overgehaald door de trailers, die Amerikanen zijn echt gewoon paranoïde over alles.
[ Bericht 2% gewijzigd door o.us op 29-11-2009 15:12:38 ]Feyenoord Rotterdam
Nee, andersom.quote:Op zondag 29 november 2009 15:12 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Heb je de vriendin in kwestie nog gepiemeld na de film?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet terugplaatsen @admin
quote:Op zondag 29 november 2009 15:18 schreef Apebeer het volgende:Geen happy end?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 november 2009 15:18 schreef Apebeer het volgende:
Dat is de bioscoopversie niet. In de bioscoopversie heb je wel een einde dat eng is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De downloadversie niet.
Feyenoord Rotterdam
quote:Op zondag 29 november 2009 15:18 schreef Apebeer het volgende:Mongool, ik gebruik foksilver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij snapt er he-le-maal niets vanquote:Op zondag 29 november 2009 15:25 schreef mafkees01 het volgende:
Ik had hem gedownload ja... Na 10minuten vond ik het al troep zeg.. Tering
Ik ben sowieso vrijwel nooit bang voor dit soort films, maar echt:!!!!!!!! Eng? amehoela.. Stelt geen ene ruk voor... Een dekbed dat opwaait.. Poe poe eng hoor... Gewoon die ventilator naast de camera weghalen en klaar
Kutfilm...
Joh,das n flm die je in de bios moet zienquote:Op zondag 29 november 2009 15:25 schreef mafkees01 het volgende:
Ik ben sowieso vrijwel nooit bang voor dit soort films, maar echt:!!!!!!!! Eng? amehoela.. Stelt geen ene ruk voor... Een dekbed dat opwaait.. Poe poe eng hoor... Gewoon die ventilator naast de camera weghalen en klaar
Kutfilm...
Inderdaadquote:Op zondag 29 november 2009 15:25 schreef mafkees01 het volgende:
Kutfilm...
Zit er een verschil in?quote:Op zondag 29 november 2009 15:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is de bioscoopversie niet. In de bioscoopversie heb je wel een einde dat eng is.De downloadversie niet.
quote:Op zondag 29 november 2009 15:37 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En dan noem je iemand anders een mongool?
Gelijk heb je.quote:Op zondag 29 november 2009 16:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inderdaad
de enige mensen die bang worden van zulke films zijn giechelende vmbo meisjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |