quote:Op zondag 29 november 2009 14:27 schreef matthisl het volgende:
Vol op de rem, verdien je ook nog eens wat als ie je aantikt.
quote:Ik ben Patserige bumperklever. Er zijn echter dingen die mijn bloed laten koken. Wat dat zijn?
Enfin, ik reed dus met een gangetje 120-125 over de snelweg, in het verkeer altijd aan de regels houdt, wil iemand inhalen en ga dus logischerwijs naar de linkerbaan. Bumperklevers en de snelweg. Tijdens de met z'n lichten en met als klap op de vuurpijl strepen. Zat drukken. Zo ook op een gangetje van 120had 'ie ook nog eens blauwe lampen op z'n busje geplakt en maakte iemand die zich over de irritante geluidssignalen.
Meneer bleef maar kleven. De persoon reed in een geel busje met blauwe en rode -125 jakker aan dat soort figuren heb ik dus gewoon schijt he. Dus ik bleef gewoon vlot op de linkerbaan rijden. Ik liet deze aso er bewust niet langs.
Klacht: inhaalactie viel mijn oog op een nogal opvallende snelweg verschijning. Een bumperklever. Niet zomaar een bumperklever, maar een patserige constant te seinen in een ge-paintjobt busje die mij met behulp van licht- en geluidssignalen aan de kant probeert te bumperklever.
Op schaal zeker.quote:Op zondag 29 november 2009 14:54 schreef Jahr00n het volgende:
M'n vader heeft toevallig ook zo'n auto.
[ afbeelding ]
Dus stap 1, de bewustwording is al doorgedrongen. Nu op naar stap 2, het handelen naar dit nieuwe inzicht!quote:Op zondag 29 november 2009 14:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ben iemand die zich in het verkeer altijd aan de regels houdt. Zo ook op de snelweg. Met een gangetje van 120-125 jakker ik over de snelweg. Er zijn echter dingen die mijn bloed laten koken. Wat dat zijn? Bumperklevers.
Enfin, ik reed dus met een gangetje 120-125 over de snelweg, wil iemand inhalen en ga dus logischerwijs naar de linkerbaan. Tijdens de inhaalactie viel mijn oog op een nogal opvallende verschijning. Een bumperklever. Niet zomaar een bumperklever, maar een patserige bumperklever. De persoon reed in een geel busje met blauwe en rode strepen. Zat constant te seinen met z'n lichten en als klap op de vuurpijl had 'ie ook nog eens blauwe lampen op z'n busje geplakt en maakte irritante geluidssignalen.
Meneer bleef maar kleven. Aan dat soort figuren heb ik dus gewoon schijt he. Dus ik bleef gewoon vlot op de linkerbaan rijden. Ik liet deze aso er bewust niet langs.
Klacht: Patserige bumperklever in een ge-paintjobt busje die mij met behulp van licht- en geluidssignalen aan de kant probeert te drukken.
Linksrijder zijn betekent dat je continue links rijdt ookal is er rechts ruimte zat. Dat is niet hetzelfde als inhalen.quote:Op zondag 29 november 2009 15:32 schreef mafkees01 het volgende:
Je moet ook rechts houden eikel.. Kutlinksrijder
Daarna stopte ik inderdaad met lezen...quote:Op zondag 29 november 2009 15:29 schreef Intrepidity het volgende:
Je stelt dat je je altijd aan de regels houdt, en nog geen zin later zit je keihard toe te geven dat je vaak ruim 5 kilometer het uur te hard rijdt! SCHANDE!
Inhalen met maar een paar km/u verschil is het overige verkeer hinderen en dus art. 5 wvw.quote:Op zondag 29 november 2009 15:33 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Linksrijder zijn betekent dat je continue links rijdt ookal is er rechts ruimte zat. Dat is niet hetzelfde als inhalen.
Nee, dat is geen verkeer hinderen. Jij mag immers ook niet harder als 120. Als TS zijn auto plots naar links zou gooien geen rekening houdend met overig verkeer zou dat art. 5 wezen. Normaal inhalen met 125 is dat zeker niet.quote:Op zondag 29 november 2009 16:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Inhalen met maar een paar km/u verschil is het overige verkeer hinderen en dus art. 5 wvw.
Beetje gevaarlijk voor jezelf op de snelweg.quote:Op zondag 29 november 2009 14:27 schreef matthisl het volgende:
Vol op de rem, verdien je ook nog eens wat als ie je aantikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |