Ik heb al sinds begin
augustus een abonnement bij T-Mobile incl. een iPhone voor 30 euri's in de maand. Meteen het formulier voor nummerbehoud ingevuld en opgestuurd (zodat ik mijn huidige nummer kan behouden). Geen reactie/bevestiging gehad, dus nog 2 keer herhaald (waarvan de laatste met begeleidende brief), maar weer geen reactie. Ook stuk of 5 keer gebeld met de helpdesk.
Eerste paar keer hielden ze me aan het lijntje dat er wat vertraging was met nummerbehoud en dat het goed zou komen. In
oktober begon ik hieraan te twijfelen en heb dit ook gemeld bij de helpdesk. Toen bleek dat er helemaal niks in hun systeem stond en werd mijn verzoek opnieuw ingevoerd.
Twee week later bel ik weer en bleek het nog steeds niet goed in hun systeem te staan. Nu zou het wel goed moeten komen. Uiteraard niet.
Inmiddels is het
november en afgelopen week heb ik weer gebeld. Wederom vond de helpdeskmedewerker het schandalig bladiebla en hij zou er nu voor zorgen dat ik dezelfde week nog gebeld wordt door de afdeling nummerbehoud om dit allemaal in orde te maken. Paar dagen later ontving ik wel een bosje bloemen met een excuses voor de vertraging kaartje (jeuh

). Echter heb ik nog steeds mijn nummer niet en vind op hun nummerporteringssite nog steeds geen melding dat mijn over te zetten nummer in hun systeem staat.
Kortom, ik heb er nog steeds geen vertrouwen in dat dit goed gaat komen. Ik wacht komende week nog even af, maar daarna wil ik verder stappen ondernemen om mijn nummer overgezet te krijgen.
Heeft iemand tips/ervaring wat ik nu het beste kan doen? Is het een idee om mijn betaalde abonnementsgeld van afgelopen maand te laten storneren of kom ik dan als wanbetaler op een zwarte lijst te staan? Aan brieven sturen of andere lange procedures zoals de consumentenbond of tros radar heb ik geen zin. Ik wil mijn nummer zsm. overgezet hebben, zodat ik mijn nieuwe telefoon (iphone) 100% kan gebruiken en mijn oude abo op kan zeggen + oude telefoon weg kan doen.