Lekker Marrijequote:Op zondag 29 november 2009 17:10 schreef Marrije het volgende:
Ondertussen ben ik boerenkool aan het maken. Verse uiteraard.
De kindjes waren de hele tijd wakker en de brandweer stond midden in de nacht aan de deurquote:
maar zodra 'men' weet dat je zwanger bent is het opeens anders ofzoquote:Op zondag 29 november 2009 17:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nogal ja![]()
Maar goed, Marrije is eerder zwanger geweest en ik heb nog nooit reden gehad aan te nemen dat haar reacties door een hormonensausje anders waren dan zonder hormonen.
He gatverdammequote:Op zondag 29 november 2009 17:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
De kindjes waren de hele tijd wakker en de brandweer stond midden in de nacht aan de deurEen onderbuurman had wat op het vuur laten staan en was in slaap gevallen
'Maar u heeft ook geen rookmelder meneer', de sukkel!
quote:Op zondag 29 november 2009 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ook hormonen hè.... en PMS niet vergeten uiteraard
Maar goed, Marrije reageert altijd heel stabiel en correct, ongeacht of ze zwanger is of niet.
Ah, het is dus de kennis die ze hebben, waardoor zij anders naar jouw posts kijken...quote:Op zondag 29 november 2009 17:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar zodra 'men' weet dat je zwanger bent is het opeens anders ofzo
Nogal jammer, vind ik datquote:Op zondag 29 november 2009 17:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar zodra 'men' weet dat je zwanger bent is het opeens anders ofzo
he gatver wat engquote:Op zondag 29 november 2009 17:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
De kindjes waren de hele tijd wakker en de brandweer stond midden in de nacht aan de deurEen onderbuurman had wat op het vuur laten staan en was in slaap gevallen
'Maar u heeft ook geen rookmelder meneer', de sukkel!
Het zou verplicht moeten worden, maar dat zou dan weer betekenen dat de woningbouwvereniging er een controle op uit moet gaan voeren en dat zal dan wel weer een probleem zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 17:24 schreef Marrije het volgende:
En dat terwijl de woningbouwvereniging gratis rookmelders heeft uitgedeeld en ze dat ding ook nog voor je wilden ophangen. Ik begrijp dus niet waarom die sukkel er niet één heeft. Het was pure mazzel dat er wat mensen uit ons portiek midden in de nacht thuis kwamen.
Bij mijn ouders, in Zweden, is het dus zo dat je geen brandverzekering kunt afsluiten als je niet zoveel rookmelders en brandblussers hebt. Wil je een brandverzekering afsluiten dan komt er een mannetje langs om de boel te inspecteren. En voldoe je niet aan de norm dan moet je dat in orde maken vóór je die verzekering kunt afsluiten.quote:Op zondag 29 november 2009 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou verplicht moeten worden, maar dat zou dan weer betekenen dat de woningbouwvereniging er een controle op uit moet gaan voeren en dat zal dan wel weer een probleem zijn.
In een flat zouden ze een netwerk kunnen aanleggen en van afstand kunnen monitoren of alles in orde is.quote:Op zondag 29 november 2009 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou verplicht moeten worden, maar dat zou dan weer betekenen dat de woningbouwvereniging er een controle op uit moet gaan voeren en dat zal dan wel weer een probleem zijn.
Ik zou me ook helemaal lam schrikken als ze midden in de nacht ineens aan mijn deur stonden.quote:Op zondag 29 november 2009 17:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bij mijn ouders, in Zweden, is het dus zo dat je geen brandverzekering kunt afsluiten als je niet zoveel rookmelders en brandblussers hebt. Wil je een brandverzekering afsluiten dan komt er een mannetje langs om de boel te inspecteren. En voldoe je niet aan de norm dan moet je dat in orde maken vóór je die verzekering kunt afsluiten.
Het maffe was, ik hoorde een sirene, ik dacht dat is dicht bij ons, het is alweer een tijdje geleden dat een van de flats in de buurt een binnenbrand had. Even later ding dong, klop klop klop. Dan schijt ik meteen 7 kleuren stront he. Ik piepen tegen mn man 'voor niemand open doen he'
zouden ze in flats ook moeten doen, verplicht.quote:Op zondag 29 november 2009 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou me ook helemaal lam schrikken als ze midden in de nacht ineens aan mijn deur stonden.
Het bedrijf waar ik werk verhuurt ook 10 appartementen op een appartementenschip. 2 x per jaar worden de rook-/brandmelders geinspecteerd en jaarlijks de brandblussers gekeurd. Dat is dan wel kleinschalig maar het kan wel.
was dat met die schoorsteen brand? en de ochtendjas?quote:Op zondag 29 november 2009 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Doet mij trouwens een beetje denken aan BQ 's verhaal
D'r man kwam "moe"quote:Op zondag 29 november 2009 17:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
zouden ze in flats ook moeten doen, verplicht.
Hoe ging het verhaal van BQ?
Ondertussen ff verder met de boerenkool.
Ja, inderdaadquote:Op zondag 29 november 2009 17:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
was dat met die schoorsteen brand? en de ochtendjas?
Nah, viel wel mee toch? Een keer of tien dacht ikquote:Op zondag 29 november 2009 18:01 schreef Laysa het volgende:
en LS die die foto telkens maar bleef plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |