Ctrl alt squote:Op zondag 29 november 2009 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Viel Spass
(Wo ist der verdammter RIngel-S?)
Neem meteen hout meequote:Op zondag 29 november 2009 17:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, nu moet de vuilcontainer nog naar de weg, dat is honderd meter lopen in de buitenlucht
Een echte gras-voor-de-voeten-wegmaai-sigquote:Op zondag 29 november 2009 17:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had die hormonensig nog heul niet gezien
precies, na het 2 x te hebben moeten horen dacht ik: klaar ermee!quote:Op zondag 29 november 2009 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een echte gras-voor-de-voeten-wegmaai-sig
Nogal jaquote:Op zondag 29 november 2009 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een echte gras-voor-de-voeten-wegmaai-sig
Oeh lekkerquote:Op zondag 29 november 2009 17:10 schreef Marrije het volgende:
Ondertussen ben ik boerenkool aan het maken. Verse uiteraard.
quote:Op zondag 29 november 2009 17:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
precies, na het 2 x te hebben moeten horen dacht ik: klaar ermee!
Net zo'n opmerking als : Je bent zeker ongesteld?quote:Op zondag 29 november 2009 17:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nogal ja![]()
Maar goed, Marrije is eerder zwanger geweest en ik heb nog nooit reden gehad aan te nemen dat haar reacties door een hormonensausje anders waren dan zonder hormonen.
Ja, ook hormonen hè.... en PMS niet vergeten uiteraardquote:Op zondag 29 november 2009 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net zo'n opmerking als : Je bent zeker ongesteld?
Lekker Marrijequote:Op zondag 29 november 2009 17:10 schreef Marrije het volgende:
Ondertussen ben ik boerenkool aan het maken. Verse uiteraard.
De kindjes waren de hele tijd wakker en de brandweer stond midden in de nacht aan de deurquote:
maar zodra 'men' weet dat je zwanger bent is het opeens anders ofzoquote:Op zondag 29 november 2009 17:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nogal ja![]()
Maar goed, Marrije is eerder zwanger geweest en ik heb nog nooit reden gehad aan te nemen dat haar reacties door een hormonensausje anders waren dan zonder hormonen.
He gatverdammequote:Op zondag 29 november 2009 17:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
De kindjes waren de hele tijd wakker en de brandweer stond midden in de nacht aan de deurEen onderbuurman had wat op het vuur laten staan en was in slaap gevallen
'Maar u heeft ook geen rookmelder meneer', de sukkel!
quote:Op zondag 29 november 2009 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ook hormonen hè.... en PMS niet vergeten uiteraard
Maar goed, Marrije reageert altijd heel stabiel en correct, ongeacht of ze zwanger is of niet.
Ah, het is dus de kennis die ze hebben, waardoor zij anders naar jouw posts kijken...quote:Op zondag 29 november 2009 17:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar zodra 'men' weet dat je zwanger bent is het opeens anders ofzo
Nogal jammer, vind ik datquote:Op zondag 29 november 2009 17:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar zodra 'men' weet dat je zwanger bent is het opeens anders ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |