Prima, dan zet je ze boerenkool voorquote:Op zondag 29 november 2009 18:16 schreef Marrije het volgende:
Wel reteirritant dat ze dat niet ff gewoon eten. Want zonder eten naar bed kan ook niet, dan halen ze me komende nacht weer uit mn slaap.
Volgende week hachee maken en met rode kool natuurlijkquote:Op zondag 29 november 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
das waar maar dat eet ik wel...maar niet van harte....ow en rode kool
Ik ben dol op zuurquote:Op zondag 29 november 2009 18:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles wat zuur is eet ik met ontzettend veel tegenzin of niet.
Zo werkt dat dus niet. En liga en banaan krijg ik er ook niet bij ze in, appel wel. Maar ik denk dat het wordt wat Laysa zegt, een boterham.quote:Op zondag 29 november 2009 18:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prima, dan zet je ze boerenkool voor![]()
zo lekker hè, als je geen kinderen hebt om te vertellen hoe het moet![]()
Ik moet er eigenlijk nog een was of 4 doorheen draaien. Gewoon geen puf voor.quote:Op zondag 29 november 2009 18:22 schreef Kally het volgende:
* Even laatste wasje uit mijn droger gaat opvouwen
quote:Op zondag 29 november 2009 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus niet. En liga en banaan krijg ik er ook niet bij ze in, appel wel. Maar ik denk dat het wordt wat Laysa zegt, een boterham.
doe maar relaxed...morgen weer een dag hoorquote:Op zondag 29 november 2009 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk nog een was of 4 doorheen draaien. Gewoon geen puf voor.
Ik weet ook niet hoe het wél werkt hoor. Mijn moeder had soms drie verschillende soorten op tafel vanwege gedoe over het eten. Ik was zelf ook nogal lastig. Sterker nog, van mijn vierde tot mijn zestiende heb ik 0,0 groenten gegeten, totaal niets. Alleen piepers en vlees.quote:Op zondag 29 november 2009 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus niet. En liga en banaan krijg ik er ook niet bij ze in, appel wel. Maar ik denk dat het wordt wat Laysa zegt, een boterham.
Nou als ik er geen zin in heb denk ik ach het ligt er morgen ook nog, maar ik had een energiek weekend (sinds eeuwen) dus ik heb er even gebruik van gemaaktquote:Op zondag 29 november 2009 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk nog een was of 4 doorheen draaien. Gewoon geen puf voor.
Hoe oud zijn jouw kinderen?quote:Op zondag 29 november 2009 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jeee. Mijn moeder had ook wel redelijk vaak 2 soorten groenten op tafel staan. Maar wij eten vaak eenpansgerechten en dan werkt dat niet zo. En mn kindjes zijn de laatste tijd gewoon een stelletje zeikerds met eten.quote:Op zondag 29 november 2009 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe het wél werkt hoor. Mijn moeder had soms drie verschillende soorten op tafel vanwege gedoe over het eten. Ik was zelf ook nogal lastig. Sterker nog, van mijn vierde tot mijn zestiende heb ik 0,0 groenten gegeten, totaal niets. Alleen piepers en vlees.
Dat verklaart een hoopquote:Op zondag 29 november 2009 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sterker nog, van mijn vierde tot mijn zestiende heb ik 0,0 groenten gegeten, totaal niets. Alleen piepers en vlees.
Ondankbaar hè, sta je je uit te sloven om wat op tafel te krijgen, heb je dat!quote:Op zondag 29 november 2009 18:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
En mn kindjes zijn de laatste tijd gewoon een stelletje zeikerds met eten.
O ik snap het haha, van mij 8 en 5, die van 8 eet alles maar die van 5quote:
Dus dat. Zitten we net aan tafel, zitten ze de lepel weg te gooien enzo. Ik bozig, 'en nou is het afgelopen, gewoon eten en klaar'. Zegt mn oudste 'eten', doet alsof ie een hap neemt, lepel terug in zn bakje, zegt ie 'klaaaar'.quote:Op zondag 29 november 2009 18:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ondankbaar hè, sta je je uit te sloven om wat op tafel te krijgen, heb je dat!
8 en 5 dat is andere koek, leuk hoorquote:Op zondag 29 november 2009 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik snap het haha, van mij 8 en 5, die van 8 eet alles maar die van 5die kan zeiken, hij zegt al lust ik niet voor dat hij weet wat we gaan eten
quote:Op zondag 29 november 2009 18:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus dat. Zitten we net aan tafel, zitten ze de lepel weg te gooien enzo. Ik bozig, 'en nou is het afgelopen, gewoon eten en klaar'. Zegt mn oudste 'eten', doet alsof ie een hap neemt, lepel terug in zn bakje, zegt ie 'klaaaar'.
Ja heerlijk, ik heb vandaag de surprise van mijn oudste gemaaktquote:Op zondag 29 november 2009 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
8 en 5 dat is andere koek, leuk hoor
Nee knul, doe maar even honderd keer opduwen, 50 sit-ups, neem een hete douche, spoel je af met koud water en je bent mij de rest van de dag dankbaar.quote:Op zondag 29 november 2009 18:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben brak, heb je daar wat tegen "topic-oudste"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |