8 en 5 dat is andere koek, leuk hoorquote:Op zondag 29 november 2009 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik snap het haha, van mij 8 en 5, die van 8 eet alles maar die van 5die kan zeiken, hij zegt al lust ik niet voor dat hij weet wat we gaan eten
quote:Op zondag 29 november 2009 18:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus dat. Zitten we net aan tafel, zitten ze de lepel weg te gooien enzo. Ik bozig, 'en nou is het afgelopen, gewoon eten en klaar'. Zegt mn oudste 'eten', doet alsof ie een hap neemt, lepel terug in zn bakje, zegt ie 'klaaaar'.
Ja heerlijk, ik heb vandaag de surprise van mijn oudste gemaaktquote:Op zondag 29 november 2009 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
8 en 5 dat is andere koek, leuk hoor
Nee knul, doe maar even honderd keer opduwen, 50 sit-ups, neem een hete douche, spoel je af met koud water en je bent mij de rest van de dag dankbaar.quote:Op zondag 29 november 2009 18:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben brak, heb je daar wat tegen "topic-oudste"
Als ik dat doe, maak ik de rest van de dag niet meer mee ben ik bangquote:Op zondag 29 november 2009 18:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee knul, doe maar even honderd keer opduwen, 50 sit-ups, neem een hete douche, spoel je af met koud water en je bent mij de rest van de dag dankbaar.
Maar je mag ook gewoon brak blijven in inhaken
ik moet er een beetje aan wennen, voorheen luisterde hij wel aardig goed, maar dat is nu dus wat minder met die nee's. Ik moet echt weer even mn draai vinden met een juiste creatieve opvoedmethode.quote:Op zondag 29 november 2009 18:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heerlijk, ik heb vandaag de surprise van mijn oudste gemaakt, maar nee hoor ik vind het heerlijk, het zijn echt al mannetjes, maar 2 vond ik toch ook wel een super leeftijd hoor ondanks alle nee's
Sterke gewenst BQ,quote:Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef beequeen het volgende:
Hoi, ik ben altijd kort van stof dus deze keer ook.
Mijnimkertje heeft me verlaten en ik ben helemaal kapot. Partir c'est mourir un peu en zo voelt het ook.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lurk wel, gewoon als afleiding maar posten kan ik voorlopig niet. Doei.
Je imkertje? Ik weet niet wat je bedoelt? Maar eh, je bent er kapot van, dusquote:Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef beequeen het volgende:
Mijnimkertje heeft me verlaten en ik ben helemaal kapot. Partir c'est mourir un peu en zo voelt het ook.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kwam het?quote:Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik dat doe, maak ik de rest van de dag niet meer mee ben ik bang![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is vanaf heden single Marrijequote:Op zondag 29 november 2009 18:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je imkertje? Ik weet niet wat je bedoelt? Maar eh, je bent er kapot van, dus![]()
Waarom post je niet?
Jezus Beequote:Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat word ieder jaar erger, vooral met 8 dan nemen ze helemaal niks meer zomaar aan, maar ik heb gewoon mijn regels en dat weten ze echt wel dus eigenlijk loopt het vanzelfquote:Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik moet er een beetje aan wennen, voorheen luisterde hij wel aardig goed, maar dat is nu dus wat minder met die nee's. Ik moet echt weer even mn draai vinden met een juiste creatieve opvoedmethode.
quote:
Ik ben hier ook duidelijk de baas en niet mijn peuter van 2,5.quote:Op zondag 29 november 2009 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat word ieder jaar erger, vooral met 8 dan nemen ze helemaal niks meer zomaar aan, maar ik heb gewoon mijn regels en dat weten ze echt wel dus eigenlijk loopt het vanzelf
Te lang, te veel, die eeuwige laatstequote:
preciesquote:Op zondag 29 november 2009 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben hier ook duidelijk de baas en niet mijn peuter van 2,5.
Ik neem ook maar aan dat het gewenst was, ...... 't schijnt 'r te bevallen daar ...quote:Op zondag 29 november 2009 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik neem aan van gewenst? Anders roep je mij maar even
Komt dat door jou of ligt jou bed zo lekkerquote:Op zondag 29 november 2009 18:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik neem ook maar aan dat het gewenst was, ...... 't schijnt 'r te bevallen daar ...
Nah, als ze na twaalven nog steeds in jou bed ligt, dan heb ik toch wat vraagtekens over d'r fatsoen. Ze had in ieder geval al lang en breed een ontbijt kunnen verzorgen, je kamer kunnen stofzuigen, de meubeltjes kunnen verplaatsen en wat schilderijen anders op kunnen hangen.quote:Op zondag 29 november 2009 18:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik neem ook maar aan dat het gewenst was, ...... 't schijnt 'r te bevallen daar ...
ik lig er al een uur of 3 niet meer in, dus het zal het laatste wel zijnquote:Op zondag 29 november 2009 18:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt dat door jou of ligt jou bed zo lekker
quote:Op zondag 29 november 2009 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, als ze na twaalven nog steeds in jou bed ligt, dan heb ik toch wat vraagtekens over d'r fatsoen. Ze had in ieder geval al lang en breed een ontbijt kunnen verzorgen, je kamer kunnen stofzuigen, de meubeltjes kunnen verplaatsen en wat schilderijen anders op kunnen hangen.
De foto's komen nog?quote:Op zondag 29 november 2009 18:56 schreef Jian het volgende:
[..]
ik lig er al een uur of 3 niet meer in, dus het zal het laatste wel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |