ik heb allang warm gegeten, had maar en klein bakje chips op...ik had rijst gemaakt en mn moeder had nog kipprut over...goed he....ik heb een gezonde levensstijlquote:Op zondag 29 november 2009 18:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trouwens Laysa, je hebt je buikje dan wel rond gegeten met chips, maar waar gaat je warme maaltijd uit bestaan
quote:Op zondag 29 november 2009 18:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb allang warm gegeten had maar en klein bakje chips op...ik had rijst gemaakt en mn moeder had nog kipprut over...goed he....ik heb een gezonde levensstijl
Ideaal, zonder eten naar bedquote:Op zondag 29 november 2009 18:10 schreef Marrije het volgende:
Ah, bij BQ was haar man de boosdoener, nou ja das nog wat, als je zelf de oorzaak bent.
Hier is de boerenkool alweer op. Of op. De kindjes weigerden te eten
Herkenbaarquote:Op zondag 29 november 2009 18:10 schreef Marrije het volgende:
Ah, bij BQ was haar man de boosdoener, nou ja das nog wat, als je zelf de oorzaak bent.
Boerenkool is ook niet lekkerquote:Op zondag 29 november 2009 18:10 schreef Marrije het volgende:
Weet ik tochquote:Op zondag 29 november 2009 18:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik eet al een hele poos goed en doe al nog veel langer ernstig gezond
Wellesquote:
In een winterdip? Ze kwam al veel minder hier hè, ze heeft eindelijk een leven gekregenquote:Op zondag 29 november 2009 18:10 schreef Marrije het volgende:
Waar ís BQ eigenlijk?
Heerlijkquote:Op zondag 29 november 2009 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wortels en uien trouwens ook, lekker lang laten smoren met een klontje boter![]()
![]()
![]()
quote:
neheeee....de rest lust ik wel...Hutsspotquote:Op zondag 29 november 2009 18:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok ok, ik rij je wel weer naar de MD
Boterhammetje met pindakaas dan maar?quote:Op zondag 29 november 2009 18:16 schreef Marrije het volgende:
Wel reteirritant dat ze dat niet ff gewoon eten. Want zonder eten naar bed kan ook niet, dan halen ze me komende nacht weer uit mn slaap.
Ja haha, die van mij is ook zo ik prop er dan altijd nog ff een banaan en een liga inquote:Op zondag 29 november 2009 18:16 schreef Marrije het volgende:
Wel reteirritant dat ze dat niet ff gewoon eten. Want zonder eten naar bed kan ook niet, dan halen ze me komende nacht weer uit mn slaap.
Maar zuurkool dan weer nietquote:Op zondag 29 november 2009 18:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
neheeee....de rest lust ik wel...Hutsspotandijviestampot
spruiten
witlof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |