alsof ik me best ga doen voor zoiets.quote:Op zondag 29 november 2009 12:15 schreef kikoooooo het volgende:
De OP lijkt geschreven door een mongool. Goed bezig TS.
Ga huilenquote:Op zondag 29 november 2009 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik eis een slotje op dit tering topic!!
Geen links, geen voorbeelden en zelf een achterlijke idioot zijn
Ga jij eens voorbeelden geven, je komt met iets maar hoe moeten wij nou weten of dit waar is?quote:
Hier schrok ik toch wel even van.quote:Op zondag 29 november 2009 12:08 schreef taartgebak het volgende:
bepaalde nederlanders
Laat maar ik ga geen links plaatsen. ben ik straks verantwoordelijk voor wat er op die hyves staat.quote:Op zondag 29 november 2009 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga jij eens voorbeelden geven, je komt met iets maar hoe moeten wij nou weten of dit waar is?
quote:Op zondag 29 november 2009 12:22 schreef taartgebak het volgende:
[..]
Laat maar ik ga geen links plaatsen. ben ik straks verantwoordelijk voor wat er op die hyves staat.
laaat maar dit topic was grappig bedoelt maar ja als je er niet om kan lachen doe maar dicht. mijn gevoel voor humor faalt weer eens.
Gast ga naar onzin.com, daar zullen ze helemaal in een deuk liggen om jouquote:Op zondag 29 november 2009 12:22 schreef taartgebak het volgende:
[..]
Laat maar ik ga geen links plaatsen. ben ik straks verantwoordelijk voor wat er op die hyves staat.
laaat maar dit topic was grappig bedoelt maar ja als je er niet om kan lachen doe maar dicht. mijn gevoel voor humor faalt weer eens.
Je hebt gelijk maar jou nachtelijke topics zijn ook niet veel beter ga zelf dan maar met hem mee.quote:Op zondag 29 november 2009 12:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast ga naar onzin.com, daar zullen ze helemaal in een deuk liggen om jou
nee je liep te janken, daarom mocht je opkankerenquote:Op zondag 29 november 2009 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar jou nachtelijke topics zijn ook niet veel beter ga zelf dan maar met hem mee.
Van jou mag iemand die het dubbele in jou TT ziet gelijk opkankeren
quote:Op zondag 29 november 2009 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee je liep te janken, daarom mocht je opkankeren
En het ging om kanslozen tijdens online gamen, waar is het dubbele hierin dan??
Dussss nog een keer: TYF EEN END HEEN MONGOOL!
Links of oprotten uit dit topic jijquote:
Laat ook maar .quote:Op zondag 29 november 2009 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee je liep te janken, daarom mocht je opkankeren
En het ging om kanslozen tijdens online gamen, waar is het dubbele hierin dan??
Dussss nog een keer: TYF EEN END HEEN MONGOOL!
je hebt gelijkquote:Op zondag 29 november 2009 12:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kanker Topic, kut TS, kut OP, kut posts.
Ik ben er al, nou jij nog mongoolquote:Op zondag 29 november 2009 12:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laat ook maar .
Zelf kritiek geven maar iedereen die wat over jou zegt is een mongool.
Jij bent echt een held man klasse jij komt er wel
Ik ga jou eens goed in de gaten houden.quote:Op zondag 29 november 2009 12:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben er al, nou jij nog mongool
Wat begrijp jij niet aan optyfen?
okequote:
Ohh je bent nog een homo ookquote:Op zondag 29 november 2009 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga jou eens goed in de gaten houden.
Held![]()
Ja maar door jouw aanwezigheid is dit topic weer baasquote:Op zondag 29 november 2009 13:03 schreef RickoKun het volgende:
Ik voel enigszins een negatieve aura in dit topique
Hij is inderdaad een heldquote:Op zondag 29 november 2009 12:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laat ook maar .
Zelf kritiek geven maar iedereen die wat over jou zegt is een mongool.
Jij bent echt een held man klasse jij komt er wel
Ja alleen dat soort gasten willen het gewoon niet inzienquote:
Och jij bent er zo een die gangster vriendjes van hetzelfde niveau ook maar op fok! tegenkomt.quote:Op zondag 29 november 2009 13:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja alleen dat soort gasten willen het gewoon niet inzien
Ajax gaat niet echt lekker, ben via stream aan het kijken en Suarez net met een kans
Ga huilen manquote:Op zondag 29 november 2009 13:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Och jij bent er zo een die gangster vriendjes van hetzelfde niveau ook maar op fok! tegenkomt.
Ik kende dat klaagbalk volk waar Yvonne het in negative vorm altijd over heeft niet zo goed.
Maar ik begin te denken dat ik de aanstichter gevonden heb goed bezig knul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |