quote:Op zondag 29 november 2009 11:48 schreef TwisterNederland het volgende:
filmpje gekeken.
Half marokko & turkije was aanwezig.
Had je gedacht dat alles dan nog normaal zou gaan?
Idd, wat een sjonnies bij elkaar zegquote:Op zondag 29 november 2009 11:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Jezus, wat een stelletje opgeschoren bontkraagjes. Dat je je daar uberhaupt durft te vertonen.
Ik had vrijkaartjes en ik had geen fuck te doen gisteravond.quote:Op zondag 29 november 2009 11:48 schreef TwisterNederland het volgende:
filmpje gekeken.
Half marokko & turkije was aanwezig.
Had je gedacht dat alles dan nog normaal zou gaan?
Alsof die medelanders wel iets te doen haddenquote:Op zondag 29 november 2009 13:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had vrijkaartjes en ik had geen fuck te doen gisteravond.
Ook gratis ga ik niet naar een marrokaanse ontmoetingsplaats, ga dan de kroeg in met wat vrienden, gezelliger dan deze kankerzooi.quote:Op zondag 29 november 2009 13:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had vrijkaartjes en ik had geen fuck te doen gisteravond.
Dit: je had gewoon die kaartjes moeten verkopen en dan naar de kroeg gaan met je vrienden. Zuipen van Marokkaanse centen, beter kun je het niet krijgen lijkt me.quote:Op zondag 29 november 2009 13:56 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ook gratis ga ik niet naar een marrokaanse ontmoetingsplaats, ga dan de kroeg in met wat vrienden, gezelliger dan deze kankerzooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |