abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75111815
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:55 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja. Dan ga ik voor hem zitten, op m'n knietjes en houd ik m'n billetjes uit elkaar en dan likt hij m'n bilnaad, van beneden naar boven, in lange, langzame, natte halen. Hij vindt het leuk dus ik laat hem z'n gang maar gaan.
Vorige keer heb ik volgens mij ergens iets getriggered, ergens een zenuwtje verkeerd gemasseerd ofzo want die kringspier ontspande zich op een niet erg opportuun moment
Ga weg
pi_75112223
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Eens. Kijk dat je hier op internet of bij andere informele communicatievormen woorden/zinnen afkort, niet bestaande woorden gebruikt is niet erg. Maar de fouten die sommige mensen maken.
En wat dan... begrijp je de zin dan niet meer?
Mensen die zeuren op spelfouten van andere maar zelf blijkbaar de grootste moeite hebben om de betekenis van de zin uit de context te halen

Dan heb je zelf een groter taalprobleem lijkt me
pi_75112299
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:54 schreef deepart het volgende:

[..]

daar hedde Mr.coopert weer hoor, kei hard issie

Wan boass
Tis wel zow...
Roken is lekker
pi_75112317
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:13 schreef Flammie het volgende:

[..]

En wat dan... begrijp je de zin dan niet meer?
Mensen die zeuren op spelfouten van andere maar zelf blijkbaar de grootste moeite hebben om de betekenis van de zin uit de context te halen

Dan heb je zelf een groter taalprobleem lijkt me
Waarom zou je expres woorden fout gaan spellen? Nergens om. Dus de fouten die gemaakt worden zijn omdat de schrijver niet weet dat de woorden anders gespeld moeten worden. En dat is tragisch.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_75112503
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Waarom zou je expres woorden fout gaan spellen? Nergens om. Dus de fouten die gemaakt worden zijn omdat de schrijver niet weet dat de woorden anders gespeld moeten worden. En dat is tragisch.
En misschien ben jij tragisch omdat je minder goed kunt rekenen (of welk ander vakgebied dan ook) dan die mensen. En nu dan?
  zondag 29 november 2009 @ 16:25:13 #106
271960 Niels1568
Grieks-mythologisch heiden.
pi_75112608
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:22 schreef Flammie het volgende:

[..]

En misschien ben jij tragisch omdat je minder goed kunt rekenen (of welk ander vakgebied dan ook) dan die mensen. En nu dan?

Dan pakt hij zijn rekenmachine
Tot onze grote spijt was anders reageren niet mogelijk.
pi_75112684
pi_75112881
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:22 schreef Flammie het volgende:

[..]

Hoofdrekenen kan bijna iedereen en dat behoor je ook te kunnen, ja. Moeilijke wiskundige vraagstukken oplossen hoef je niet te kunnen, tenzij je een studie/baan in die richting hebt. Bovendien is het juist spellen een kwestie van regeltjes uit je hoofd leren, die je ook nog eens bijgebracht worden op de basisschool. Bijna iedereen zou dit dus moeten kunnen.
pi_75112895
Afgesproken, zodra hier een rekensommen forum komt ga ik daar extra veel moeite doen, tot die tijd spellen jullie allemaal normaal.
Ga weg
pi_75115534
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:32 schreef Nikmans het volgende:
zodra hier een rekensommen forum komt
Moedig ze nou niet aan, voor je het weet zit je met de gebakken peren(hihi).
pi_75115701
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoofdrekenen kan bijna iedereen en dat behoor je ook te kunnen, ja. Moeilijke wiskundige vraagstukken oplossen hoef je niet te kunnen, tenzij je een studie/baan in die richting hebt. Bovendien is het juist spellen een kwestie van regeltjes uit je hoofd leren, die je ook nog eens bijgebracht worden op de basisschool. Bijna iedereen zou dit dus moeten kunnen.
En zo is iedereen wel goed in iets zonder dat je de ander voor tragisch hoeft uit te maken
Afgesproken
Het zijn ook meestal van die MBO dropouts die zeuren over andermans spelfouten op een forum !!
pi_75115788
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:16 schreef Flammie het volgende:

[..]

En zo is iedereen wel goed in iets zonder dat je de ander voor tragisch hoeft uit te maken
Afgesproken
Het zijn ook meestal van die MBO dropouts die zeuren over andermans spelfouten op een forum !!
Dat is nu juist het punt, goed spellen kan iedereen.
pi_75115809
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat is nu juist het punt, goed spellen kan iedereen.
Onterechte klacht in dat geval
pi_75115895
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:30 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Nog irritanter zijn niet bestaande woorden of klanken die op schrift worden gezet...

Heel, heel, heel erg vaak zie je dat de derde persoon enkelvoud van het werkwoord ' zijn', dus ' is' gebruikt wordt, als men het woord ' eens' bedoeld. Moet je eens op letten....gruwelijk irritant....
pi_75115957
De enige reden waarom iemand zich zou irriteren aan andermans spelfouten (on the interwebz) is omdat deze persoon zich beter wil voelen dan die persoon... in 9/10 keer van de gevallen volledig onterecht natuurlijk
pi_75115999
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:25 schreef Flammie het volgende:
De enige reden waarom iemand zich zou irriteren aan andermans spelfouten (on the interwebz) is omdat deze persoon zich beter wil voelen dan die persoon... in 9/10 keer van de gevallen volledig onterecht natuurlijk
Dude, reageer eens niet zo dom.
pi_75116129
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dude, reageer eens niet zo dom.
Reageer zelf eens niet zo debiel. Jij vindt iemand hier tragisch omdat deze persoon schrijffoutjes maakt op een forum Ik zie hier helemaal het probleem niet zo van in... sterker nog.. als jij een zin niet kan begrijpen door een typo of een grammaticale fout is er iets mis met JOUW taalgevoel.
Communicatie komt namelijk ALTIJD van 2 kanten

In mijn posts zullen vast 30 fouten zitten per regel ofzo maar toch begrijp jij heel goed waar ik het over heb. Dat is prachtig toch? De taal is dus efficient genoeg om mee te kunnen communiceren op een forum en dat is genoeg. Dat jij dan wil zeuren op spelfoutjes is gewoon mierenneuken. Nogmaals; het zou iets HEEEEL anders zijn als de zin gewoon onleesbaar is maar dat is het nergens afaik!
  zondag 29 november 2009 @ 18:33:32 #118
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_75116201
Mensen die zich druk op een internet forum zijn vaak mensen die in het echte leven zo introvert zijn als het maar kan en stellen vaak niets maar dan ook niets voor.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_75116327
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:33 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die zich druk op een internet forum zijn vaak mensen die in het echte leven zo introvert zijn als het maar kan en stellen vaak niets maar dan ook niets voor.
En dit baseer je waar op, Sigmund?
Derevaun Seraun.
pi_75116393
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:31 schreef Flammie het volgende:

[..]

Reageer zelf eens niet zo debiel. Jij vindt iemand hier tragisch omdat deze persoon schrijffoutjes maakt op een forum Ik zie hier helemaal het probleem niet zo van in... sterker nog.. als jij een zin niet kan begrijpen door een typo of een grammaticale fout is er iets mis met JOUW taalgevoel.
Communicatie komt namelijk ALTIJD van 2 kanten

In mijn posts zullen vast 30 fouten zitten per regel ofzo maar toch begrijp jij heel goed waar ik het over heb. Dat is prachtig toch? De taal is dus efficient genoeg om mee te kunnen communiceren op een forum en dat is genoeg. Dat jij dan wil zeuren op spelfoutjes is gewoon mierenneuken. Nogmaals; het zou iets HEEEEL anders zijn als de zin gewoon onleesbaar is maar dat is het nergens afaik!
In that case, waarom letten we dan nog op taal in formele aangelegenheden? Je begrijpt elkaar toch? En waar zeg ik dat ik het niet begrijp?
pi_75116445
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

In that case, waarom letten we dan nog op taal in formele aangelegenheden? Je begrijpt elkaar toch? En waar zeg ik dat ik het niet begrijp?
De klacht gaat over KLB afaik (niet over formele aangelegenheden)... Even kijken.. jep "spelling in klb" dat is de titel
pi_75116458
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:40 schreef Flammie het volgende:

[..]

De klacht gaat over KLB afaik (niet over formele aangelegenheden)... Even kijken.. jep "spelling in klb" dat is de titel
Je snapt het niet. Nevermind.
pi_75116460
Mensen die taal vernietigen door alleen op haar primaire functie van communicatie te letten Barbaren.
Derevaun Seraun.
pi_75116476
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:41 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Nevermind.
Mooie dooddoener... ok doei
  zondag 29 november 2009 @ 18:42:32 #125
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_75116502
Nou, soms kan het heel erg irritant zijn.
Ik erger me er vooral aan als er geen spoor van enige punctuatie te bespeuren valt.
Wat spelling betreft : Volgens mij is de gemiddelde FOKker toch wel wat ouder dan 15.
Daarvan verwacht je toch dat ze correct Nederlands kunnen toepassen zonder over d's, t's of dt's te moeten nadenken, of zie ik het nu verkeerd ?
[ Ik ben 14 ]
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')